IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Citroen се отказва от пускането на DS4 Racing

Проблемът е в жестоката конкуренция в сегмента и избора на подходящ двигател

Citroen се отказва от пускането на DS4 Racing

Компанията Citroen е на път да се откаже от пускането в серийно производство на „заредената” версия на хечбека DS4 Racing. Прототипът на тази модификация бе показан на изложението в Женева преди година, но така и не бе взето решение за неговото масово производство.
Citroen се отказва от пускането на DS4 Racing
Автосалон Женева 2012 - Citroen DS4 Racing. Снимка: Automedia.bg

Един от топ-мениджърите на Citroen – Жоел Мейнадие, призна пред списание Evo, че съществува огромна вероятност този модел никога да не стигне до конвейра. Причината е жестоката битка в този сегмент, която задължава всеки нов модел да бъде още по-добър и конкретно способен.

Според Мейнадие проблем в случая се явява двигателят, на който разчита DS4 Racing. Това е 1.6 литров турбо-мотор с мощност 260 к.с., който ще се поставя и на „заредената” версия на двувратката Peugeot RCZ.

„Подобен двигател ще пасне отлично на Peugeot RCZ-R, който е едно типично спортно купе. Не сме убедени обаче, че той ще стои по естествен начин в автомобил от класата на DS4", разсъждава топ-мениджърът на Citroen.

Основните конкуренти на Citroen DS4 Racing - Ford Focus ST и Renault Megane RS, разполагат с двигатели с подобни показатели, като мощността им е около и над 250 к.с. При Volksvagen Golf R от 6-о поколение мощността е 270 к.с., докато при Opel Astra OPC тя е 280 к.с.
Citroen се отказва от пускането на DS4 Racing
Автосалон Женева 2012 - Citroen DS4 Racing. Снимка: Automedia.bg

Първата спортна версия в линията DS се появи през 2010 г. Тогава модификация Racing с 1.6 литров турбо-мотор с мощност 207 к.с. бе поставена на DS3, който благодарение на двигателя ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.5 секунди.
 

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    От хипопотам, газела не става......
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    1 ( преди 12 години )
    ti pak ako znae6 vaginite kakvi taralqsnici sa shte si kara6 citroena i naum nqma dati idva da gi poglejdash
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    едмундо ( преди 12 години )
    Груди и на мен ми става лошо като погледна под капака на моя ситроен C5 всичко е кори отдолу отстрани добре че откакто съм го взел знам поне кое е казанчето за чистачките че като намалее течността един зумер може да те подлуди.А и нафтата като намалее пак зумер затова хората не ги купуват ама аз като не ги послушах се набутах зверски...
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    едмундо ( преди 12 години )
    не мога да си обясня как повече от 10г Ситроен са абсолютен лидер в световния рали шампионат,а не могат да пуснат една цивилна версия която да се търси и да се продава добре...
  • #7
    7 rate up comment 7 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    Само като им погледна под капака на тея Сутиени и ми става лошо. Те германците вече занемариха качеството, какво остава за францусите. Едни чупливи пластмаси в двигателния отсек, едни тънки чупливи алуминиеви ламаринки, едно чудо... Тея коли не случайно се карат до 70-80 хиляди километа и после за без пари се отървават от тях хората. Красив дизайн, много екстри - обаче като качество и издържливост са си зле ситроените.
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    R RS ( преди 12 години )
    Е ДА ДЕ,АМА МЕГАНА Е ЛИДЕР В ТОЗИ КЛАС А ТВА НЕЩО ВСЕ ПАК Е СИТРОЕН !!!
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не знам дали сегмента е проблем мегана без проблем се наложи в него, просто тая тактика на пежо да изоставят разработката 1.8 и 2 кубикови бензинови деигатели им изигра лоша шега
  • #4
    29 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 12 години )
    Незнам някой хора, защо не коментират само VAG,БМВ и Даймлер, като всички други - "не струват" според тях. Толкова ли си вдигат самочувствието, че карат немско пък другите "простите" карат френски,японски, италиански или пък корейски автомобили.Повечето хора на запад не ги интересува каква марка автомобили карат, стига живота да им е уреден, а не примерно да си паркират чисто новите S-класи по тротоарите пред несанираната панелка,където една майка с количка неможе да мине.
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еее много жалко макар и да не е на 100% сигурно но наистина или трябва да се доработи този 1.6 литров двигател или да се мисли за някакъв друг вариант
  • #2
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Tо да е само ( преди 12 години )
    в този сегмент,добре!Извън "баничарките" никъде нямат шанс,заради което могат да се предадат без бой на GM,което пък би било най-лошото за тях.И тези са по пътя на Rover и Fiat.