IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche готви Ferrari Fighter

Моделът 960 ще бъде с 4 турбини и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди

Porsche готви Ferrari Fighter

Бъдещият модел на Porsche със средноразположен двигател ще получи 3.9 литров боксеров агрегат с 4 турбини. Суперколата на германския производител трябва да се появи на пазара през 2017 г., като ще се бори за клиенти с Ferrari 458 Italia и McLaren MP4-12C.
Бъдещото Porsche 960 ще бъде с 4 турбини
Това съобщи изданието Automobile, което се позовава на свои източници. Според тях суперколата ще бъде снабдена с големи интеркулери, директно впръскване на горивото, турбокомпресори с променлива геометрия, два режима на изпускателната система и задвижване на четирите колела.

Мощността на агрегата, който ще се комбинира със 7-степенна роботизирана скоростна кутия, ще бъде 650 к.с. Благодарение на това автомобилът ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди.

Очаква се моделът на Porsche да бъде построен на напълно нова платформа, в чиято конструкция ще бъдат използвани алуминий, стомана, магний, карбон и титан. Същото шаси ще получат и следващите поколения на Audi R8 и Lamborghini Gallardo.

Теглото на автомобила ще бъде 1361 кг. Според информацията на Automobile, на по-късен етап ще бъде пусната и GT-версия, която ще е с около 91 кг. по-лека, тъй като няма да има система за задвижване на четирите колела.

На този момент суперколата носи кодовото име FeFi (Ferrari Fighter). По-рано се твърдеше, че тя ще се казва или 961, или 919, но според последни информации ще носи името 960. Очакваната стойност на автомобила ще бъде около 400 000 евро.

Тагове: ferrari fighter
0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 12 години )
    И волана по подобие на Ламборджини ще бъде с емблеми АлУДИ :))
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Докато излезе това Porsche от Ferrari вече ще са пуснали моделът FERRARI F70, което според сегашната информация ще се конглокира с Bugatti Veyron Super Sport ... изводите си ги направете сами ... ;)
  • #21
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Papa Benedikt XVI ( преди 12 години )
    Porsche, отдавна се мъчи да стане като Ferrari, и до там- чудесни авт. ,но да се сравняват с Ferrari......хайде по скромно, -"Краката им,на VW миришат.........,да не си навират ръката,там дето пръста им не влиза"!
  • #20
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Porsche от край време, има МЕРАЦИ, да конКУРира Ferrari, и продължават да имат....мераци!!!!
  • #19
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    911, носи духа на VW Kafer......
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    960 не е конглокент на 911. 911 и порше бокстер и кайман са истинските поршета, които вървят според традицията, а лимузините, джипувете и напудрените спортисти са чист маркетинг, за взимане на нови позиции на пазара.
  • #17
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тежките експерти пак се произнесоха. Разбират всичко от хюндай купе до порше. Най-титулуваната спортна марка е порше (проверенате в уикипедиа ако не вярвате) от няколко десетилетия победи колите на порше завършвали съответно на 1-во, 2-ро и 3-то място и само една година на второ завършило едно феррари, тогава стартирала рекламата на порше никой не е съвършен. 911 пък е най титулувания спортен автомобил...прави сте порше и феррари не са в една лига :)
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    speedart до vel_co ( преди 12 години )
    Напълно съм съгласен , нека иконата си остане (911) но трябва и брутален спортист...
  • #15
    5 rate up comment 9 rate down comment
    vel_co ( преди 12 години )
    Най-после да сложат мощен мотор пред задния мост.Концепцията на 911,макар и чудесна ще си остане за почитателите на klasika-та. 50-те и 60-те са били славни години,но преди 50-60г. Конглокенцията много взе да играе по имиджовата нотка на секундите и десетите на Нюрбургринг и принуждава да се вземат мерки... Ето и първите резултати:650 коня,4х4,1360кг.Кой друг го може? И за какво ти е KERS? Да увеличи спирачния път и да те забави в завоя? Допълнителни 50кг обезмислят допълнителни 50 коня.
  • #14
    8 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Поршето е 260 к.с. по-слабо от Форда , а завърши 0,4 сек. след него....ето това прави Порше...