IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

PSA показа нова модулна платформа

Ще се използва за различни автомобили от сегменти C и D, първите от които ще бъдат Citroën C4 Picasso и Peugeot 308

PSA показа нова модулна платформа

PSA показа нова модулна платформа
PSA Peugeot Citroën представи своята нова модулна платформа EMP2 (Efficient Modular Platform 2), която ще бъде въведена още тази година.

EMP2 ще бъде в основата на редица автомобили на Peugeot и Citroën от сегменти C и D. Платформата е изградена от различни компоненти, включително високоякостна стомана, алуминий и композитни материали.

Французите заявяват, че тя ще достави "по-голяма безопасност, по-голямо удоволствие от шофирането и по-добър комфорт", както и подобрена горивна ефективност, тъй като ще редуцира масата на автомобилите с около 70 кг.
PSA показа нова модулна платформа
"EMP2 е изключително гъвкава модулна платформа, на която ще конструираме цяла плеяда от нови модели, сред които седани, комбита, купета, кросовъри и много други", заявяват от PSA, като допълват, че тези бъдещи модели ще разполагат с редица технологии за пестене на гориво. Сред тях са старт / стоп система, електрически сервоусилвател на волана, гуми с ниско съпротивление при търкаляне и др.

Новата платформа на PSA ще бъде въведена още тази година. А първите автомобили, които ще се възползват от нея са следващите поколения на Citroën C4 Picasso и Peugeot 308.
PSA показа нова модулна платформа
Снимки: PSA

Тагове: psa emp2
0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе тука гледам един неадекватник, копира по 10 пъти разни глупости за VW. Той горкия му е сложна и търсачката, та да потърси достоверна информация. Нормално интелигентно ниво за фен на VW, те по-нагоре рядко стигат.
  • #29
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    АААА НЕ СТЕ ЛИ ФАЛИРАЛИ ОЩЕ БЕ ПЕЖО-СИТРОЕН,АААА ,АМИ ВРЕМЕ Е СТИГА СТЕ БЪЛВАЛИ ***!
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това са болните амбиции на VW, и докато те мечтаят,Mercedes има повече поръчки за A-класа. Тези статйки,дето ги даваш,сигурно са от селския вестник, AutoBild,които и Германците вече не четат,защото са сигурни че манипулират всичко.
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    Коментари ( 27 )Напиши коментарВлезот: Анонимен( преди 6 секунди )Забравихте Форд. Те тръгват по друг път - повечко платформи, но производство на един модел за целия свят. По тоя начин Фокус успява да изпревари по продажби и Корола и Голф. Отговори +1 Положителни: 1 Отрицателни: 0Ти не си гласуваш сам след като напишеш коментара си! Просто някой ДРУГ отваря страницата и ти дава + веднага за 6 секунди. Нали така е станало...
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Забравихте Форд. Те тръгват по друг път - повечко платформи, но производство на един модел за целия свят. По тоя начин Фокус успява да изпревари по продажби и Корола и Голф.
  • #25
    1 rate up comment 5 rate down comment
    до Fiat e N1 ( преди 11 години )
    Ford, Opel and basically all the French automakers are closing plants, cutting shifts and firing workers. But Volkswagen is doing just fine. In fact, demand for their latest Golf is more than just fine.Over 100,000 orders have been received already for this family hatch, proving buyers still have money if it's a question of buying the right car.As a result of increased demand, VW has been forded to add three Saturday shifts in Wolfsburg for the first quarter of 2013."Since the launch of the Mk 7, our dealers have already taken over 100,000 orders for the new Golf," said VW CEO Martin Winterkorn. "Despite the changeover from the Mk 6 to the Mk 7 and the associated production line adjustments, we have once again shipped more than 800,000 units this year. No other European car enjoys such success."
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Slavo, от един час се опитвам да обясня,и без да искам те прекръстих,за което ти се извинявам!!Който иска да разбере истината,да си търси,и да чете!!
  • #23
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    МОДУЛНАТА платформа на Фиат се казва "Compact Global Modular Architecture". МОДУЛНАТА платформа на Фолксваген се казва "Modularer Querbaukasten". Разликата между появата на двете е 2 ГОДИНИ. Защо се карате, коя е първа? Имате компютри в ръцете! Намерете си инфо... Още повече, че точно в този сайт имате тази информация на БЪЛГАРСКИ! Друг въпрос, че някой не си спомня какво е станало преди 3 години. Или не иска да си спомни...
  • #22
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Незнам какво правят Фолксваген, само виждам че всички започнаха да вземат пример от тях. Както чете по-доло и Мерцедес и Крайслер казват, че това е пътя и визират платформите на Фолксваген, повечето марки започнаха да унифицират моделите си както направиха Фолксваген, почти всички модели на една марка следват линията на един дизайн. И докато се смеехте доскоро че "уж" не различавате А4,А6,А8.. и т.н. сега не можеш да различиш Тойотите и Лексусите, всички с един дизайн и БМВ и Мерцедес..
  • #21
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW освен че използват една и съща платформа те използва от 20 години всичко едно и също в всичките си модели от от брони до фарчета голя му чудо че били първи или там не знам кои си баси чудото