IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Годзила пристигна в Европа

Ускорява от място до 100 км/час за нищожните 2.7 секунди

Новата Годзила пристигна в Европа

Новата Годзила пристигна в Европа
Обновената версия на Nissan GT-R - моделна година 2013, вече се предлага в Европа. Този модел може и да не се различава съществено на външен вид от своя предшественик, но благодарение на редица оптимизации в механиката, той става още по-бърз.

Двигателят, например, доставя аналогична мощност - 550 к.с., но реагира по-добре в средния и високия оборотен диапазон.

Модификации са били направени и по амортисьорите, пружините и предният анти рол-бар. Резултатът е подобрена стабилност, по-рафинирано пътно поведение и още по-силно удоволствие от шофирането за водача, посочват японците, като уточняват, че направените модификации са на базата на данни, натрупани по време на 24-часовата надпревара на „Нюрбургринг“ миналата година, в която участие взеха два серийни GT-R автомобила.

Ускорението от 0 до 100 км/ч вече е само 2,7 сек, с 0,1 сек по-бързо от GT-R 2012. Ревизираният модел е и по-бърз на „Нюрбургринг“, завъртайки обиколка на прословутата Северна дъга за 7:19,1 минути по време на тестове през май миналата година.

Казутоши Мизуно, създател на GT-R, разкри, че са били изгубени 0,5 секунди по време на бързата обиколка заради трафик, което е показателно за това, че GT-R 2013 е способен на 7:18,6 мин. Това е с около две и половина секунди по-бързо (7:21 мин.) от GT-R 2012.

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #7
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    По отношение на комуникативността и изграждането на мрежи, Audi планира развитие на нова технология, която ще се свързва с околната среда и с други превозни средства.
  • #6
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    Автомобилният производител представи изложбена концепция, снабдена с набор от OLED светлини, на изложението в Лас Вегас. Audi също така е готов и с друг вариант на OLED технологията, наречен AMOLED, използваща активна матрица от ограничени светодиоди, която ще се прилага при цифровите огледала за обратно виждане в R18 E-Tron Quattro и в R8 E-Tron. Екранът с големина 6,8 инча и с 600 000 пиксела ще предлага десет пъти по-висок контраст и ще изразходва 30% по-малко енергия в сравнение с LCD монитор.
  • #5
    17 rate up comment 7 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Кой не я иска ... я си гледай работата. Годзилата ги мачка като нищо. Японската сила идва и прави смешни европейските далеч по скъпи автомобили.
  • #4
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    Голям интерес предизвикаха светлините, и по-точно лазерните стопове, генерирани от лазерен диод, които променят формата си спрямо атмосферните условия и осветеността. За целта компанията използва познатата технология OLED, която се монтира в телевизори, предлагаща по-добро качество на картината и по-дълбоки нюанси на черното в сравнение с плазмените телевизори. Audi ще приложи тази технология още в следващите поколения на моделите си.
  • #3
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    Абе трошляк,не се продава ни в Европа ни в Америка.Еи на истината.Марката с четири кръга от Инголщат винаги се е стремила да бъде нещо повече от луксозен автомобилен производител, поставяйки силен акцент върху нови модерни и футуристични технологии.Audi доказа този свой стремеж на изложението за потребителна електроника CES, което се провежда в Лас Вегас.
  • #2
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всичко хубаво ама никой реален купувач не я иска...искат ферари,порше или ламбо. Лапетиите са на другия край много искат ама нямат пари.
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мааалееее :) Това ако имаше къде в България да се кара.....