IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi дава отпор на AMG

Концернът от Инголщад ще модернизира 2.5 литровия си турбо-мотор

Audi дава отпор на AMG

Audi смята да даде достоен отговор на подготвения от AMG 2.0 литров бензинов турбомотор. Концернът от Инголщад обаче няма да пуска нов агрегат, а ще модернизира добре познатия 5-цилиндров двигател с обем 2.5 литра и мощност 360 к.с. Това съобщи ръководителят на отделението Quattro GmbH Щефан Райл пред изданието Motoring.
Audi дава отпор на AMG
„Този двигател има огромно бъдеще – коментира Райл. – Само, че характеристиките, които виждаме при мотора на AMG, са направо невероятни за двулитрова „четворка”. Да, те са чудесни за състезателен агрегат, но дали ще бъдат подходящи за сериен мотор, на който му се налага да работи в най-различни условия. Само, че конкуренцията си е конкуренция и ние сме длъжни да бъдем готови с отговор на подобно предизвикателство.”

В Audi възнамеряват да увеличат въртящия момент на 5-цилиндровия си двигател, а също така и да го пригодят с изискванията за екологични норми Евро 6, които влизат в сила от 2014 г. Не е ясно каква ще бъде мощността на новата версия на мотора, но се знае, че агрегатът на AMG генерира 350 к.с.

Снимка: Audi

 

Тагове: AMG quattro
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ъ ( преди 12 години )
    Продължава тенденцията собственици на Кадети на газ, боящи се случайно да не им се наложи ремонт над 20 лева годишно да коментират автомобилни теми! Това е повече от смешно!
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    http://vbox7.com/play:01d6d6137c
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Кривошу ( преди 12 години )
    Ей това е автомобил мечта, а Кокошку? Железен отсекъде, само сменяш трансмисии през 50 хиляди км и мотори през 100, иначе е желелзен. Е, масълце малко подгорва и черно пуши отзад, ама какви са тия подробности, важното е че се возиш в луксозна лимузина.
  • #18
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Котоошу ( преди 12 години )
    Дошо , що се подиграваш това е кола мечта за тебе.
  • #17
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Garga style ( преди 12 години )
    Ауди е истината. Гледайте и се учете какво е яка лускозна лимузина последен писък на технологиите:
  • #16
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Котоошу ( преди 12 години )
    ПАСАТИТЕ 2,0 и 1,9 ТДИ има на по 300-400 х. км , само сменяш мотора и още толкова , аз скоро се подппрях на една Селика и ми потъна лакътя, еднодневка , *** за гейчета.
  • #15
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Ime ( преди 12 години )
    "...няма да пуска нов агрегат, а ще модернизира добре познатия 5-цилиндров двигател..."Фейслифт ще му правят т.е....
  • #14
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    За фенчетата на Алуди железен мотор значи да изкара 100000км без основен ремонт.За тях горките такъв мотор добива статут на легенда
  • #13
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Петака на АУДИ е железен , както е 4,2 ТДИ
  • #12
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    2,5 литровият двигател е взет от предишната американска ФВ рапид, но са го му поставили турбо компресори. Този двигател също така е поставян във бусчетата т-5 и туарег 2,5 тди, но тогава е бил дизелов. Поради здравината си и способността му да издържа високи налягания е избран да бъде преработван, не е от най-високо оборотните, но пък като турбо двигател взе приз за двигател на годината. Не знам дали 4,2 само поставили 2 цилиндара и са го дали на ламбо, но няма да се учудя.