fallback

Отпада таксата на японските автомобили за Европа

Евросъюзът започва преговори са създаване на зона за свободна търговия

Министрите на търговията на страните от ЕС постигнаха договореност за започване на преговори с Япония с цел създаване на зона за свободна търговия. Това съобщи агенция Reuters. Ако се стигне до споразумение, автомобилите от азиатската държава вече ще се внасят на Стария континент без да се плащат допълнителни такси. И това, съответно, ще намали цената им. Подобно споразумение вече има с Южна Корея.Снимка: ToyotaИнициатори на идеята са Великобритания, Холандия и Швеция, но срещу нея се възпротивиха Франция и Италия, според които това ще се отрази неблагоприятно върху автомобилните производители от тези две държави. В момента японските автомобили плащат 10% данък.В Париж и Рим се притесняват да не се повтори ситуацията от юли 2011 г., когато отпаднаха таксите върху южнокорейските автомобили. Това рязко увеличи техния внос в Европа – с 53%, а в същото време импортът от Стария континент към азиатската държава намаля на 4%.Шефът на Fiat Сержио Маркионе, който оглавява и асоциацията на европейските производители (ACEA), призова ЕС да отложи подписването на споразумение с Япония. Той е категоричен, че европейските производители първо трябва да намалят обема си на производство и след това да отворят своите пазари.Едни от най-популярните "Kei cars" Според Reuters освен Италия и Франция, и най-големият автопроизводител в Европа – Германия, се съмнява, че Япония ще отговори по подобаващ начин на подобно споразумение и ще отвори своите пазари на автомобили и селскостопанска техника за европейските компании. Основната причина за подобно притеснение е, че в страната на изгряващото слънце има категория компактни автомобили - Kei cars, чиито собственици получават големи данъчни отстъпки при закупуването им. Продуктите на повечето от производителите в Европа не отговарят на жестоките изисквания за тази категория и няма как да се преборят за място на японския пазар. 

Тагове: kei cars
fallback
  • #108
    Ханс Курбел ( преди 11 години )
    Обяснението е просто: Самсунг е длъжен да залегне на терена с минимална печалба, защото иначе става изгодно за други като Сони, Тошиба, да инвестират и да му отхапят от филията. А бъдещето е по-важно от моментната печалба.При Епъл(Порше/Ферари) този проблем не е остър, защото който е тръгнал да ги купува няма да си промени решението според ценовата политика на масовите производители.
  • #107
    Ханс Курбел ( преди 11 години )
    ... Или пък това:"Samsung sold $72B of phones and had direct, and indirect expenses of $68B"Значи 5,5% печалба.Това е по-малко от кафенето пред вас!
  • #106
    Ханс Курбел ( преди 11 години )
    Няма нужда да търсиш - кликни ПЪРВАТА статия, която ти попадне в Гугъл по темата.Примерно:"In the second quarter, Samsung's mobile business contributed 63 per cent of Samsung's entire operating profit by generating 4.2 trillion won profit. Analysts guess Samsung sold around 50 million smartphones in the second quarter"Значи 4,2 трл уон = 3,9 млрд долара делено на 50 млн смартфона = 78 долара/парче
  • #105
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ot trompeti ne ti ostava vreme,pqrvo si kupi kola,liolio.
  • #104
    Анонимен ( преди 11 години )
    500$,моя грешка.
  • #103
    Анонимен ( преди 11 години )
    7 ,до 8 милярда печалба,раздели я на твоите 50 евро,и ще се усетиш!!!!!!!!!!!!
  • #102
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ханс Курбел,нещо си се объркал,и то доста. Само да открия статията...... ,до колкото си спомням ,около 500евро беше печалбата!
  • #101
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    Относно завишените цени-щом има готови да платят едва ли не каква и да е цена за да имат продукт на Порше, е обяснението.С много стоки е така-надплаща се заради името
  • #100
    смартфон ( преди 11 години )
    Porsche печели средно по 17 000 евро на всеки продаден евтомобил.
  • #99
    Ханс Курбел ( преди 11 години )
    С цел ОЦЕЛЯВАНЕ.Нали това и е хубавото на глобализацията, че дава шансове за оцеляване. Преди просто си фалираха.А Пежо и Опел печелят минус - и това ли не вярваш?Смартфоните са пазар в бум, но пак печалбата на Самсумг е едва 50 евро на парче. На Епъл към 200, все още.
fallback
Последни