fallback

Отпада таксата на японските автомобили за Европа

Евросъюзът започва преговори са създаване на зона за свободна търговия

Министрите на търговията на страните от ЕС постигнаха договореност за започване на преговори с Япония с цел създаване на зона за свободна търговия. Това съобщи агенция Reuters. Ако се стигне до споразумение, автомобилите от азиатската държава вече ще се внасят на Стария континент без да се плащат допълнителни такси. И това, съответно, ще намали цената им. Подобно споразумение вече има с Южна Корея.Снимка: ToyotaИнициатори на идеята са Великобритания, Холандия и Швеция, но срещу нея се възпротивиха Франция и Италия, според които това ще се отрази неблагоприятно върху автомобилните производители от тези две държави. В момента японските автомобили плащат 10% данък.В Париж и Рим се притесняват да не се повтори ситуацията от юли 2011 г., когато отпаднаха таксите върху южнокорейските автомобили. Това рязко увеличи техния внос в Европа – с 53%, а в същото време импортът от Стария континент към азиатската държава намаля на 4%.Шефът на Fiat Сержио Маркионе, който оглавява и асоциацията на европейските производители (ACEA), призова ЕС да отложи подписването на споразумение с Япония. Той е категоричен, че европейските производители първо трябва да намалят обема си на производство и след това да отворят своите пазари.Едни от най-популярните "Kei cars" Според Reuters освен Италия и Франция, и най-големият автопроизводител в Европа – Германия, се съмнява, че Япония ще отговори по подобаващ начин на подобно споразумение и ще отвори своите пазари на автомобили и селскостопанска техника за европейските компании. Основната причина за подобно притеснение е, че в страната на изгряващото слънце има категория компактни автомобили - Kei cars, чиито собственици получават големи данъчни отстъпки при закупуването им. Продуктите на повечето от производителите в Европа не отговарят на жестоките изисквания за тази категория и няма как да се преборят за място на японския пазар. 

Тагове: kei cars
fallback
  • #98
    Анонимен ( преди 11 години )
    С каква цел тогава се изнася производството??? Това за малките печалби,хич не ми се вярва,от един авт. печелят колкото от един смартфон???
  • #97
    Ханс Курбел ( преди 11 години )
    "с цел по-големи печалби"Ами не, с цел оцеляване е.Много са смешни бедните, като им се привиждат огромни печалби на богатите. Всъщност богатите печелят по-малко - няколко %. Теб ако ти увеличат заплатата с толкова, ще се изсмееш.От колите се печели по няколкостотин евро. Шампион е БМВ с няколко хиляди, но те са велика марка, а и това е извънредна ситуация - кътат за черни дни, да не мислиш, че ги изсипват на акционерите и гуляят по цял ден?Гладна кокошка просо сънува...
  • #96
    Анонимен ( преди 11 години )
    РАЙОНИ,се пише ето така!
  • #95
    Анонимен ( преди 11 години )
    и за какво? За да залеят ЕВРОПА с евтини трошльоти? Вече се вижда че трошльота изхвърча от развитите страни. В САЩ Лексус върви само в селските раьони, където още не са чули че има и други производители. В интелигентните и развити раьони в САЩ никой не кара лексус.
  • #94
    K&G/Benedikt XVI ( преди 11 години )
    Ако и там,премахнат коментара ми,ще уведомя всички във Форума своевременно!!!!
  • #93
    K&G/Benedikt XVI ( преди 11 години )
    Напълно съм съгласен с теб! Изказах възмущението си на страницата на "Automedia" във Facebook.
  • #92
    Абсолютише се чудеше ( преди 11 години )
    papa Benedikt XVI, написаното от теб ме изненадва,и сега има опити за спорове, които биват прекъсвани.
  • #91
    K&G ( преди 11 години )
    При положение ,че Европейски фирми направиха огромни инвестиции в Азия,с цел по-големи печалби и обричайки континента на безработица, кому е нужен подобен ход,нима не се поучиха от ГРЕШКИТЕ СИ????Рецесия?Какво ни чака!!!!!!! АЛЧНОСТ......
  • #90
    Ханс Курбел ( преди 11 години )
    Изброените от теб имат нищожен дял на европейския пазар. Човекът правилно пита за какво им е. Не им трябва, всъщност Европа се натиска. Защото йената стана страшно скъпа, а пазарът им е един от последните големи затворени пазари. Ако Европа провлачи крак вътре, ще е като в небрано лозе. Или поне такива са надеждите (поне 50% скок на износа, поне половин милион нови работни места в Европа)
  • #89
    знаещ ( преди 11 години )
    Анонимен, кажи ми за Мазда, Субару, Дайхатцу, Лексус, Инфинити, Исузу, Приус и т.н. произведени в Европа!Забелязвам, че имаш доста ниска обща култура по отношение автомобилите. Типично за симпатизантите на немската автоиндустрия, която съвсем скоро ще отиде там където отиде немската електроника.
fallback
Последни