IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen показа 3-цилиндровите си мотори

Агрегатите PureTech ще се слагат на 4 модела на марката

Citroen показа 3-цилиндровите си мотори

Компанията Citroen представи новото семейство 3-цилиндрови бензинови двигатели, носещо името PureTech. По думите на представител на марката, тези мотори отговарят на всички екологични норми, които ще влязат в сила през 2020 г., като нивото на вредни емисии при тях е с 25% по-ниско от това на техните предшественици.
Citroen показа 3-цилиндровите си мотори
В семейство PureTech влиза мотор с обем 1.0 литър, развиващ 68 к.с., както и 1.2 литров двигател, предлаган в два варианта на мощност – 72 и 82 к.с. Първият ще се слага на хечбека Citroen C3 (на втората снимка), където ще замени 1.1 литровия агрегат (61 к.с.), като при него ускорението ще бъде с 2.3 секунди по-добро. Максималната скорост ще се увеличи с 8 км/ч, а разходът ще спадне с 1.6 л/100 км и ще достигне 4.3 л/100 км. Нивото на вредни емисии също е намалено с 38 гр/км и вече е 99 гр/км.
Citroen показа 3-цилиндровите си мотори
По-мощната версия на мотора с обем 1.2 литра ще се предлага на моделите С3 и DS3. Там тя ще замени досегашния 1.4 литров двигател с мощност 73 к.с. С новия агрегат ускорението е подобрено с 1.9 секунди, а максималната скорост нараства с 11 км/ч. И двата хечбека ще станат по-икономични с около 1.5 л/100 км, което означава разход от 4.8 л/100 км. Нивото на вредни емисии ще спадне с 35 гр/км и ще достигне 104 гр/км.
Citroen показа 3-цилиндровите си мотори
Двигателят PureTech с мощност 72 к.с. ще се предлага на седана C-Elysee (на третата снимка). Този мотор ще може да се комбинира с 5-степенна механична скоростна кутия или с роботизирана трансмисия. C-Elysee на Citroen е идентичен с новото Peugeot 301, чиито продажби стартираха този месец.
 

Тагове: puretech
0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    frankofon ( преди 11 години )
    А относно сътрудничеството с GM нещата са съвсем други, там апетите на американците са относно дъщерните компании на ПСА, никой от двата концерна не искал сътрудничестиво на ниво автомобилни технологии, сътрудничеството е само на ниво ЛОГИСТИКА. А относно бензиновите турбо двигатели ПСА винаги може да си достави такива от други доставчици, както прави ФОРД като купува дизеловите двигатели DW10 И DW6 ОТ ПСА.Концерна има достатъчно добри контакти и търговски отношения с такива производители.
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    frankofon ( преди 11 години )
    Спокойно, не ги мисли ПСА , смятам че доста умни глави са мислили за бъдещето на коцерна, а относно сравнението с Гърция е меко казано не уместно , зашото ако беше така ПСА нямаше да оптимизират и преместят прозводствтото си и да намалят и скоро да затворят един от заводоте си край Париж(ОНЕ където е производството на С3) А относно C-ELYSEE ПСА отдавна искаха да пуснат бюджетен автомобил с марките TALBOT и OLTCIT , само че според мен малко по закъсняха с бюджетната кола поне в Европа.
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    И в тоя ред на мисли, Форд свършиха работата си преди всички. ПСА се чудят как да вземат някой заем или как да сключат споразумение с някой концерн. Ама и БМВ се отказаха от хибридите им. Държавата им ги подкрепя, та се отказаха и от GМ, които пък искаха да лепнат някоя технология. Изобщо, каша. Замирисва ми на Гърция в друг вариант - наливане от пусто в празно. Бездънна яма. Потъване има, излизане няма.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бъчо ( преди 11 години )
    Моторите нямат турбина, както и тия в сегашното Пежо 208. Нали са един концерн така, че е изключена грешка. А защо нямат компоресор е друг въпрос, отговор на който вероятно знаят малцина от концерна. В тая криза няма да се учуда, ако не достигат достатъчно парички за разработка на подобен мотор. едно е да лепнеш турбина на 1.6 мотор, съвсем друго е да се чудиш какво да правиш с трите цилиндра, как да уравновесяваш и как да дадеш достатъчен живот на агрегата.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Стефан ( преди 11 години )
    За да съм още по-точен това е почти аналогично като размери с Рапид. И за да си поправя грешката - C-Elysee не е дори седан от среден клас, а компактен седан
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Стефан ( преди 11 години )
    Не само че не е класическа лимузина, това не е никаква лимузина. Това е седан от среден клас - малко по-малък от Октавия. За да сме точни - 13 см по-къс и 6-7 см по-нисък (гледам данните от официалните сайтове).
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    frankofon ( преди 11 години )
    Видях по долу питания относно това дали двигателите не са с пренудително пълнене(т.е с Турбо).Не нямат турбо, особено пък за C-ELYSEE, ВЪОБЩЕ НЕ СЕ ПРЕДВИЖДА ТАКЪВ ВАРИАНТ.
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    frankofon ( преди 11 години )
    До ,,специлиаста" по долу това не класическа лимузина(във Франция този клас седани с в класа комби, а там комбито се нарича BREAK) това е автомобил предвиден за източна Европа, Русия, Азия-Турция,Китай, където се търсят такива атомобили например Рено Симбол да не би да е с турбо бензина от Меган Куп а ?
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Blake ( преди 11 години )
    Предполагам мощността е в киловати, иначе много ще се смея, особено на лимузина с двигател 72 конски сили...
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мерната единица е правилна според мен. Атмосферните двигатели развиват точно такава мощност.