Компанията Coca-Cola влиза във Формула 1 от 2013 година. От известно време тази информация върви из интернет пространството, но вече е официално потвърдена.
Производителят на най-популярната газирана напитка в света става спонсор на отбора Lotus, а не на McLaren, както се твърдеше по-рано.
Търговската марка, с която ще се представя американската компания обаче не е Coca-Cola, а Burn. Това е енергийна напитка, която вече навлезе в екстремните спортове, като сноуборд, ски и скейтборд.
"Горди сме, че Coca-Cola Company избра именно отборът на Lotus, за да промотира своя нов продукт, заяви шефът на Ф1 тима Ерик Булие. - Убедени сме, че това ще бъде едно изключително партньорство".
Влизайки във Формула 1 енергийната напитка на Coca-Cola се поставя в директна конкуренция с Red Bull, чието участие във високоскоростната надпревара е повече от успешно.