IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Maserati атакува BMW 5-Series и Mercedes E-Class

Само след няколко месеца италианците ще покажат още един седан

Maserati атакува BMW 5-Series и Mercedes E-Class

Maserati атакува BMW 5-Series и Mercedes E-Class
Само преди седмица Maserati показа официално новото поколение на седана Quattroporte, но това въобще не означава, че италианците ще спрат до тук. Авторитетното издание Automotive News твърди, че още един седан на Maserati ще бъде представен по-скоро, отколкото очакваме.

Това ще бъде модел, конструиран за да атакува BMW 5-Series и Mercedes E-Class. Твърди се, че моделът ще наследи името Ghibli и ще бъде представен през месец март на изложението в Женева.

Автомобилът ще има дължина от около 5 метра и ще се произвежда в бившия завод Carrozzeria Bertone, който Fiat придоби преди три години.

Maserati Ghibli ще използва платформата, на която се конструират Chrysler 300 и Dodge Charger. Сред двигателите му ще присъства турбо-агрегат Pentastar с шест цилиндъра и мощност 395 к.с. Възможно е да има версия и с по-мощен двигател, доставен от Ferrari. Той най-вероятно ще бъде V8 турбо с мощност 496 к.с.

*Изображението е неофициално
 

0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ще конглокират мерц и бмв само ако пуснат мазератито на цена до 50,000 евро ... иначе ще си остане екзотика и ще продават единични бройки.
  • #31
    18 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    Много умен ход на италянците :) ....имам предвид да започнат да развиват моделната гама на Мазерати. До сега ФИАТ разчиташе на масовите автомобили но с кризата и осбонното и влияне на местният пазар, пазар на който разчита най-много всеки авто производител Фиат останаха малко в безваздушното пространство :) Уви европейската идея облагодетелства само алчните Шваби и лукавите Франсета :))) Таа затова немските бабаи не обедняха и си купуват нови Вагени хахах :))....както и да е.....на италянците им остава единствонно да правят това което могоат и то по-добре от шваби и франсета а именно: шикозни,изящни,и неубоздано бързи коли за богати чичковци с малки пи...ки хахах :))) масовите им коли може и да нямт добър имидж поради ред причини,но виш италянските супер коли са дуго тесто и Мазерати отдавна можеше да стане голяма и печеливша премиум марка използвайки Имидж,безкомпромисното качество и любовта на автофеновете :))....ее подобре късно от колкото никога, ако Мориконе е достатачно дълновидиен.....определено в лагерите на мерц и бмв ще изпадат в мрачни мисли хахах ;)
  • #30
    25 rate up comment 2 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 13 години )
    да караш/да се возиш на Maserati Quattroporte или Jag/RR показва класа, вкус и индивидуалност, да караш немски кошник единствено показва че си част от (комплексираната) тълпа. Толкоз...
  • #29
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако не бяха тези с Т34, сега щеше да караш Tofas или Murat !
  • #28
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Оле мале!!! ( преди 13 години )
    Ами, то много хора загинаха с Ф40 ферарита, ама по тая логика дай да заплюем и МОТОЦИКЛЕТИТЕ на Хонда, Сузуки и на Ямаха, ако искаш... В интерас на истината най-много хора са загинали в катастрофи с корола, голф и ЛАДА... А най малко са загинали в РОЛС РОЙС, Астон Мартин, Линколн, Бентли и така нататък... Ей при тея марки и подобните на тях- гаранция има най- малко ЗАГИНАЛИ собственици! А пък най-много са загиналите, който са се возили на Т34... Паметниците им са по цяла Европа...
  • #27
    6 rate up comment 9 rate down comment
    ?!??!? ( преди 13 години )
    Това на картинката изглежда добре , но за жалост никога няма да стигне продажбите на 5-серия или Е-клас и то на половина!!!
  • #26
    7 rate up comment 0 rate down comment
    K&G ( преди 13 години )
    ОК!Не случайно,винаги се говори в минало време за собствениците на F40.....колко ли са между живите!
  • #25
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    Специално и конкретно сме мерили заедно с 3-*** колеги колко е хода на *** на газта на Шкода Октавия (любима служебна барака) Лада ВАЗ 21063 и Ferrari 612 Scaghietti. Ладата има повече от 8см. ход на педалана газта, а там са само 86 конски сили двигател... Октавката има амплитуда от цели 9,5см и това е добре. Човек може да почувства "колко дава газ" на мотор 1,9нафта... Ферарито да не би да има 20 сантиметра ХОД НА *** ЗА газ??? Там са само... 7.2 сантиметра. Натисни "лекичко" И СИ МЪРТЪВ!!
  • #24
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    Много специално искам да поздравя "бавареца" и "Triforce"... Голям опит имат тея хора именно с Масерати и ферари- личи си от далеко... Не, мерси, повече няма да карам такова животно! Гори 30 на 100, ама е НЕУПРАВЛЯЕМО!!! Трудна кола! Човек си мисли,че ще даде съъъъъвсем малко ГАЗ и улицата просто свършва! Ай си барнал спирачката и става по-лошо... Абе, това не е Автомобил с който можеш да отидеш нормално от дома на работа или до супермаркета. Просто не става! Дори да си водач от 16г. не е лесно!
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Прав си ,като КАРУЦАР обаче, не уточняваш; кон/e, магаре,муле,катър.......,така само ,не можем да се ориентираме!