IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GM и PSA прекратиха преговорите за сътрудничество

Причината е подкрепата на френското правителство за алианса

GM и PSA прекратиха преговорите за сътрудничество

General Motors и PSA/ Peugeot Citroen, които са партньори в рамките на стратегически алианс, прекратиха преговорите си за по-тясно сътрудиничство. Според агенция Reuters двете страни са преустановили обсъждането на възможността за пълно сливане между PSA и европейското подразделение на GM – Opel.
GM и PSA прекратиха преговорите за сътрудничество
Според източници на агенцията, автопроизводителите са решили да направят пауза по сделката Peugeot-Opel, след като френският алианс получи държавна подкрепа за спасението на банковото си подразделение - банката PSA Finance (BPF).

„Държавната подкрепа саботира преговорите, тъй като тя изключва съкращаването на работните места във Франция. Това означава, че и в Германия няма да могат да бъдат предприети уволнения на работници и съответно няма как да бъдат намалени разходите”, коментира източникът на Reuters.

Агенцията цитира и друг близък до преговорите експерт, който също е пожелал да остане анонимен. „В момента хората от GM се чудят защо изобщо им трябва да се занимават с подобно нещо. Всичко се промени с намесата на френското правителство, където явно не искат Opel да произвежда автомобили Peugeot.

Засега представители на френския автомобилен производител категорично отхвърлят твърденията за преговори са сливането с Opel. От GM казаха единствено, че имат готовност и желание да работят в рамките на обявените по-рано планове за сътрудничество с PSA.

Тагове: gm PSA
0 от 500
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 13 години )
    Абе пич, всички разбраха че си прочел нещо за някакви американски тестове за сигурност и още си под въздействие на еуфорията. Я вземи да полегнеш да се наспиш, че белкем ти мине! Написал си 20 коментара казвайки едно и също. Дори на теб ти е трудно да повярваш това което пишеш и затова го повтаряш 100 пъти, че дано стане истина! ;)
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе само като видиш какви са брлоните на евро кендзефите като Пежо и ти става ясно колко са сигурни. Да не говорим, че при нас улиците са едни такива тесни.
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчо ( преди 13 години )
    Възможно е, много години минаха оттогава. А тоя брой, който имам, имаше някакъв обзор за това, какво предпочитат американците и защо предпочитат японски автомобили, а не американски. се си мисля обаче, че авторът бе американец, а истатията бе написана в стил не" ония не искат да купуват", а в стил " Ние не искаме да купуваме собствените си автомобили". Това не пречи списанието да е руско, а авторът на статията американец.
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    K&G ( преди 13 години )
    100% e Руско,имам 300кг. автомоб. литература ,тези списания са на вилата ,но ги помня много добре,утре ще проверя и в гаража,ако са там ще ти напиша и кои броеве са!Помня,че единия от броевете е за Pasat(VW за Америка)нещо такова беше!
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бъчо ( преди 13 години )
    Аз имам само един брой. В интерес на истината го взехме незаконно с един приятел от канцеларията на началника в едно автостопанство, където бяхме на стаж. Да, навремето крадяхме списания. Представям си какво си мислят по-младите тук за тия авантюри. Щях да напиша името, но тук има ограничение от 500 символа. Мисля, че на руски бе"Автомобильная промышленность США", но не съм сигурен. Я пак погледни дали е руско, че имам смътни спомени за англоезични автори.
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    K&G ( преди 13 години )
    Списанието се казва "Автомобилна промишленост на САЩ" и е руско!Имам два броя от 1988год.!
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    бъчо ( преди 13 години )
    не знам колко добри са били американските автомобили, но щом в края на осемдесетте четох в едно американско списание, преведено на руски ( имаше и такива тогава, но се намираха рядко и бяха притежание на избрани хора, като някой началник на автостопанство) за заплахата от японските автомобили и как американците не искали да купуват техните марки, значи нещата не са били чак толкова розови. Всъщност, никак не са били розови и откакто се помня, американските марки все са в криза.
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Никой не ти е виновен, че си въшкар и никога не си карал американска кола. Карай си Клозестата и се заблуждавай, че караш истински Форд!
  • #17
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Карат японски щото са по-добри от американските. А пък американските са по-добри от европейските ***. Правено в Европа = некачествено. Не случайно в САЩ се продават само BMW, Mercedes от европейските, другите просто не могат да покрият изискванията за безопасност.
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Страшен виц амариканските коли хубави за това там, карат само японски и корейски изключаемо шувинистите и реднеците. А относно европейците рено-нисан VAG и Fiat-Crysler сьщо не са зле с продажбите