IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Краш-тест наживо на УАЗ Патриот

Водачът и пътникът на руската машина оцеляха при тежък удар с Mitsubishi Pajero

Краш-тест наживо на УАЗ Патриот

На сериозно изпитание бе подложен руския УАЗ Патриот. По време на инцидент близо до Москва автомобилът с висока скорост бе ударен от Mitsubishi Pajero и въпреки, че е напълно разбит, успя да предпази водача и возещия се до него пътник.
Краш-тест наживо на УАЗ-Патриот
„Оцеляхме с Божия помощ – разказва водачът на УАЗ-ката. – Mitsubishi-то се движеше с много висока скорост, опита се да задмине друга кола, но шофьорът му не успя да се справии с управлението. В резултат на това ни удари фронтално с дясната си страна. Вярно е, че сме целите натъртени и в синини, но пък нямаме нищо счупено, което е най-важното в случая.”
Краш-тест наживо на УАЗ-Патриот
Странното в цялата тази история, която напомня за онези времена, в които всички хвалеха здравината на руските автомобили, е че по-рано същият модел УАЗ Патриот претърпя тотален провал на краш-тестовете. Изпитанията бяха проведени по изискванията на Euro NCAP на специален полигон в Толиати, където е заводът на компанията, произвеждаща тези машини.
Краш-тест наживо на УАЗ-Патриот
Тестваният модел получи само 2.7 точки от общо 16 за защита при фронтален удар. При изпитанието, проведено с 63.8 км/ч рамата на всъдехода бе счупена на няколко места, въпреки че според условията тя трябва само да се огъне и да поеме удара.

Самата каросерия е така деформирана от удара, че краката на водача се оказват блокирани между предната седалка и педалите, а подът под тях е напълно смачкан. Единият крак на манекена на шофьорското място е отрязан, а другият сериозно увреден. Датчиците отчичат силни увреждания по главите и вратовете на возещите се в автомобила, а резервоарът се е откачил и се е разхерметизирал, което може да доведе до запалване.
Краш-тест наживо на УАЗ-Патриот
Изобщо абсолютно всички стандарти на Euro NCAP са далеч от способностите на този УАЗ. В реални условия обаче нещата явно не изглеждат точно така, а пътникът и шофьорът на руското возило едва ли ги интересуват точки и правила, след като се оцелели. Друг е въпросът какво щеше да се случи, ако японският джип бе ударил руското возило с предната си част, а не с вратите.

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Извод: Японските джипове са трудно управляеми,а руските, макар и с тенденциозно малки оценки по краш-тестовете, презпазват пътниците си при сблъсък-те фронтално, а другите да подложат - вратите си :)
  • #11
    6 rate up comment 8 rate down comment
    до: Tozi ( преди 13 години )
    Хахаха, технически неграмотен човек да говори за техническа подготовка си е направо гавра. Абе толкова технически грамотен си, че ще обориш законите на физиката и механиката. Направо не знам как не са те взели в Euro NCAP, за да им докажеш, че не са прави и всъщност Патриота е с много по-добри краш показатели.Има обаче един безпорен факт и това е, че си *** ВАГиналче, което ръси глупост след глупост. Толкова *** човек, като теб рядко се среща и във всеки твой пост личи.
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Онзи ( преди 13 години )
    На тебе явно техническата подготвовка ти идва в повече, понеже дрънкаш глупости.
  • #9
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Tozi ( преди 13 години )
    До автора: Ами ако ударът беше челен, по всички закони на физиката пораженията по УАЗ-а щяха да бъдат по-малки. Зоните за деформация на Паджерото щяха да поемат по-голяма част от енергията на удара. Айде малко техническа подготовка.
  • #8
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    Като гледам че деформациите по Паджерото са по-малки въпреки че е ударено откъм вратите където дори няма деформационни зони, май резултатите от Euro NCAP си отговарят съвсем добре на реалността. Мужиците просто са извадили късмет тоя път.
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    До долния: Гледал си в Ютуб. дори не си се качвал, а говориш измишльотини.
  • #6
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В испано-говорящите страни моделът се казва Montero, щото Pajero на испански е обидна дума, която много добре характеризира собствениците на този паркетен джип. Гледах в ютуб как се обръщат при най-малката неравност на пътя. Офроуд с Пахеро? По-добре си вземете Лада Нива за тази цел.
  • #5
    12 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Поредната *** статийка на ***, изфабрикувана след намиране на нещо в нета. Едната кола ударена странично, другата фронтално и пак УАЗката е пострадала повече. Просто късмет за возещите се. Нищо повече. Иначе всеки ще види, че на УАЗката
  • #4
    9 rate up comment 23 rate down comment
    Винкеланджело ( преди 13 години )
    Паджерото щеше да стане на пихтия, ако се беха цунали фронтално. Всички знаем качествата на японските ламарини - като я пипнеш се гъне като станиол. Не знам как ги правят съвременните УАЗ-ки, ама старите беха като танкове.
  • #3
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Поредната диария наречена статия от ***,като съседната с Опела и БМВ-то.Някой се е опитал едва ли не да изкара,че руското возило е много здраво,а краш-тестовете не са обективни.В случая просто хората са извадили късмет.Това е наистина новина,защото са оцелели след такъв удар с такава ***.Нямаше да е новина,ако бяха загинали,защото щеше да е нещо съвсем нормално,като се има предвид,че Патриот за нищо не става.Дори Китайските автомобили са много по-сигурни и го доказват на краш-тест.