IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Great Wall настъпва в Македония

Това е първият пазар извън България, на който колите от Ловеч навлизат

Great Wall настъпва в Македония

В началото на м. ноември в гр. Скопие, Македония се проведе официално представяне на автомобилите Great Wall, произвеждани в модерния завод на Литекс Моторс в България, край гр. Ловеч.
Great Wall настъпва в Македония
Македония е първият пазар извън България, на който Литекс Моторс навлиза официално с произвежданите и предлаганите от компанията автомобили Great Wall.

Българският автомобилен производител планира да разширява присъствието на своята продукция и на останалите съседни на България пазари, както и на други пазари в Европа, сред които Италия, където марката Great Wall се радва на добри продажби.

Припомняме, че Great Wall Motors (GWM) е най-големият частен производител на автомобили в Китай и износител от азиатската страна. Компанията реализира автомобилите си Great Wall в над 120 страни по целия свят, включително държави от Европейския съюз. GWM са първата и все още единствената независима китайска автомобилна компания, която има типово одобрение на продуктите си за продажба в ЕС.

Още по темата:
Колите от Ловеч тръгнаха
В Кухнята на колите от Ловеч


Тагове: Great Wall
0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    K&G - теб те познавам по правописа. Ти оставяш място преди запетаята, което е грешно от към правопис, но това няма значение де. Онзи не оставя празно място и го има във всеки ако не 2-ри, то 3-ти коментар. И винаги всичко знае и винаги е най-начетен. Книжен червей! Евала му давам, че работи с Гугъл на макс, ама няма смисъл да си най-великият! Всички сме смъртни.За колите - момчетата бая сглобяват, не е за 5 минути работа! Малко или много си е MADE IN BULGARIA! Може да е само сглобката, но е!
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бъчи ( преди 13 години )
    mirko, гледайте и се учете!http://vbox7.com/play:ab07fffd
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Всеки е виждал заводи на Тойота примерно. Там колите вървят по конвейра и човек не се вижда. Отвсякъде роботи добавят разни модули и детайли. На видеото тук видях нещо като автосервиз-винтоверти,отверки,даже стъклата ги мажат с някакъв силикон на ръка! Модерно автомобилостроене-hand made!
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    K&G ( преди 13 години )
    Triforce , много са хората които се"заяждат" с теб! Не обвинявай Стоименов !Който не е съгласен с теб ,се заяжда??? Тогава ,ме брои и мен!
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    mirko ( преди 13 години )
    http://***.ruseinfo.net/news_99742.html А и сглобката е българска. Ти какво очакваш да имаме поделение за добиване на руда, преработката й, валцоване на материала до листи ламарина. Нека не бъркаме производството с търговията - при първото на входа имаш материали, които изработваш и/или преработваш и/или сгобяваш и излиза краен продукт, различен с този на входа. При търговията каквото имаш на входа, това е и на изхода - разлика има само в цената.
  • #10
    5 rate up comment 6 rate down comment
    до mirko ( преди 13 години )
    айде де;) с амортисьорите с гумите дето ги слагата вече го знам --пусни клип кое му е БЪЛГАРСКОТО НА КАРГОТО !??преди в БУРГАС ГИ ВНАСЯХТЕ СЕГА ПРЕЗ СОЛУН ЛИ?? за 600 лв си неструва да защитавате помачето и шефа му ГОЦЕТО като всички шефове са ви ЧУЖДЕНЦИ;0:)
  • #9
    15 rate up comment 4 rate down comment
    mirko ( преди 13 години )
    Много интересна теза. Аз работя тям и няма нищо общо с написаното от теб. Като доказателство ето и клип : Дай и ти доказателство за това, че всичко идва готово сглобено в контейнери и ние слагаме само гуми. Това, GW за една година придоби много голям дял на пазара за нови автомобили в България се оказва доста пагубно за някой.
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Грейт Уол се произвежда на бивши тракийски и римски земи. Македония е била българска, но България пък първоначално е била само Североизточна, а не южна!!!!
  • #7
    10 rate up comment 5 rate down comment
    до ЧЧЧ ( преди 13 години )
    Обесни им добре ,че въобще нищо,ПРОИЗВЕЖДАТ в ЛОВЕЧ ами вкарват КИТАЙСКО КАРГО и слагат четери гуми с амортисьорите и става произведено в ловеч:))КИТАЙСКИ ВНОС нищо друго.....ГОЦЕТО нали той ги урежда червеният перач на НОРА:))
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RoadRunner ( преди 13 години )
    Страхотно изказване от главен инженер :)