IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бивш шеф на Volkswagen поема Opel

Назначението на Карл Томас Нюман ще стане догодина

Бивш шеф на Volkswagen поема Opel

Бившият шеф на китайското подразделение на Volkswagen Карл Томас Нюман най-вероятно ще бъде следващият главен мениджър на Opel. Това съобщи изданието Financial Times, което се позовава на свой източник в съвета на директорите на германския производител.
Бивш шеф на Volkswagen поема Opel
До лятото 51-годишния Нюман работеше за Volkswagen, а преди това е бил президент на компанията Continental. Той ще трябва да замени настоящия главен мениджър и председател на съвета на директорите Томас Седран. Предимството на Нюман пред Седран е огромния му опит в автомобилния бизнес. Преди да дойде в Opel Седран е работил в консултантската фирма AlixPartners и според източниците на Financial Times той няма техническия опит да ръководи автомобилна компания.

Именно новият главен директор трябва да помогне на Opel да изпълни плановете, които си е поставил. Само преди месец Томас Седран обяви, че първата цел е най-късно до 2 години компанията да излезе на второ място по продажби в Европа, като изпревари Ford и се приближи максимално до лидера Volkswagen.

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Оправили са си дизайна, но не съвсем - например Буик Регал, която се продава в САЩ и е на базата на Инсигния малко се различава от нея, но е доста по-красив и изглежда далеч по-малко пластмасов, с по-хубава решетка и по-здрава конструкция е.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Също така, Опел си оправиха дизайна последните 2 години, вътре колите не са им толкова пластмасови и в случая всичко е 50:50. Или този човек ще допълни марката, или ще я върне назад. Дано да я дръпне напред! Доста хора са доволни от старите Опел-и.
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Кофти за Фолксваген - този човек им знае номерата и въпреки, че няма право да издава фирмена тайна, все по заобиколен начин ще се опитва да ги цака. Практиката го доказва.А този, дето не може да пише на български по-долу, да не прави изводи за Фаетон! Над 100 патента, като най-уникалният е климатичната система, която по-късно слагат в Бентли! Аз много искам да карам Фаетон, ама не ми е по джоба, каквото и да си говорим!!!
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Глътка въздух и за Опел...
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ST ( преди 13 години )
    Тези от VW са като зараза ..... Вече и Опел няма да е същият.
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това че фаетона не се е продавал добре не го прави лош автомобил, просто имиджа на марката не е подходящ примери подобни много. Със сигурност мога да заявя че вози по-добре от А8 от тези години, много тиха и удобна лимузина е.
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    xax ( преди 13 години )
    toz glupak suzdade phaeton i tui kato ne se prodava6e ot VW go mahnaha tuikato preturpq zagubi sega otiva da razvalq opel
  • #3
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е то това им е проблема на хейтърите че не четат статиите а само цвилят под тях.
  • #2
    27 rate up comment 1 rate down comment
    До анонимния глупак ( преди 13 години )
    Поне малко от малко четете преди да пишете глупости - това за плановете Опел да изпревари Форд го е казал Седран, настоящият главен мениджър, не Нюман. Доколко е постижимо е друг въпрос...
  • #1
    19 rate up comment 20 rate down comment
    11 ( преди 13 години )
    може да се окаже и много добър ход ако приложи купуването на медии и оттам пропаганда стил ВАГ. Продукта не е по лош...