IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan показа обновения GT-R

Суперколата подобри постижението си на „Нюрбургринг”

Nissan показа обновения GT-R

Nissan показа обновената версия на суперколата GT-R, чиито продажби на европейския пазар ще започнат през пролетта на 2013 г.
Nissan показа обновения GT-R
Машината е получила нови инжектори за 6-цилиндровия би-турбо двигател с обем 3.8 литра, а също така и нови изпускателни клапани и преработен картер. Мощността на агрегата не се е променила – 550 к.с., но ускорението от 0 до 100 км/ч е малко по-бързо – 2.7 секунди, докато при досегашната модификация бе 2.84 секунди.
Nissan показа обновения GT-R
Освен това Годзила, както японците наричат автомобила, е снабден с модернизирани предни амортисьори, нов вид пружини и стабилизатори. Според представител на компанията всичко това е довело до снижаване на центъра на тежеста, подобрило е управлението и е направило колата по-устойчива в завои.
Nissan показа обновения GT-R
Всичко това даде незабавен резултат, като новата версия на GT-R подобри своето най-добро време за преминаване на Северна дъга на пистата „Нюрбургиринг”, където се тестват спортните модели на най-големите автомобилни производители. Времето на суперкола е 7 минути и 18.6 секунди, което е с 2.4 секунди по-бързо от това на досегашната версия. В сравнение с модификацията от 2007 г. постижението на обновения GT-R е с цели 20 секунди по-добро.
Nissan показа обновения GT-R
От Nissan засега не разкриват допълнителни подробности за машината, както и на каква цена ще се продава тя. Очаква се това да стане до края на месеца, но във всички случаи стойността на машината ще бъде по-висока от досегашната, като според някои експерти ще надскочи $ 100 000.
Nissan показа обновения GT-R

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 1 rate down comment
    smokey ( преди 13 години )
    Шелби се предлага с Ксенон, недей да пишеш глупости и провери в google. Стандартното оборудване включва: headlights made from Xenon, Recaro seats, multi media voice control system, satellite radio...
  • #31
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И Мустанга дори не се предлада с Ксенон , факт.
  • #30
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защото ШЕЛБИ е един хамерикански таралясник.
  • #29
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не се пенете жълтурковци , Турбо Ес ви мачка на драг , а ГТ 2 РС на пистата с модела си от 2010 г, така че споко все пак сте първи по ниската цена.
  • #28
    12 rate up comment 1 rate down comment
    smokey ( преди 13 години )
    Харесвам немските коли но когато почнат да правят такива коли в този ценови диапазон тогава ще им обръщам внимание. Новото Шелби GT500 с 650кс V8 322км макс. скорост, 0-100 3.5 сек., Bilstein adjustable окачване, Torsen limited-slip диференциал, Рекаро, LED-та и какво ли още не е само за $60К. Съотношението кола-цена е недостижимо за немците, и не само. Не мога да разбера защо в Европа робуват на разбирането че супер спортната кола трябва задължително да има и супер мега цена.
  • #27
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма как германски чичка 120 кг.,който се слави с това,че нагъва много наденици и пие най-много бира за шкембе да прави по-бързи коли от японците. Хах,просто няма как да стане.
  • #26
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Освен това Годзила, както японците наричат автомобила, е снабден с модернизирани предни амортисьори, нов вид пружини и стабилизатори. Според представител на компанията всичко това е довело до снижаване на центъра на тежеста, подобрило е управлението и е направило колата по-устойчива в завои.
  • #25
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не толкова агресивно простаче. Не се надбягвате Голф 2-ка и БМВ 3-ка.ЧЕТИ:Машината е получила нови инжектори за 6-цилиндровия би-турбо двигател с обем 3.8 литра, а също така и нови изпускателни клапани и преработен картер. Мощността на агрегата не се е променила 550 к.с., но ускорението от 0 до 100 км/ч е малко по-бързо 2.7 секунди
  • #24
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А ТУКА НИСАНА Е ОТ МИНАЛИЯ ВЕК СИГУРНО
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не четеш ли бе *** , 550 коня , кой е миналия модел.