fallback

Ауди А6/Audi A6

+ Добра изработка, много пространство, климатик серия- Шумни дизелови и жадни V6 мотори 

История на модела6/97 Смяна на модела: Бензинови мотори: 1.8, 125 к.с., 2.4, 165 к.с., 2.8, 193 к.с. всички и във версии Quattro. Дизел - 1.9 TDI, 110 к.с.9/97 Нов 2.5 V6 TDI, 150 к.с. и в Quattro12/97 Представяне на модела Avant със същата гама двигатели като лимузината, допълнение към бензиновите с 1.8 литра, турбо, 150 к.с.1/99 Нови варианти: 2.7 Quattro, 230 к.с. и 4.2 Quattro, 300 к.с.7/99 Ново: Топмоделът S6 с 4.2 Quattro, 340 к.с.10/99 Ново: Мултитроник (безстепенна скоростна кутия) за 2.8 литровия модел с предно предаване4/00 Мултитроник и за 2.4 V6 бензин5/01 Преработване на модела, нова гама мотори: Бензинови: 2.0, 130 к.с., 2.4 V6, 170 к.с., 3.0 V6, 220 к.с. и 2.7 V6 Turbo, 250 к.с. Турбодизелови: 1.9 TDI, 130 к.с., 2.5 V6 TDI, 155 к.с. и 2.5 TDI, 180 к.с.4/04 Смяна на модела при лимузинатаВ Германия - любимата лимузина на пенсионери и търговски пътнициШестцилиндровия 2.4 мотор и 1.9 литровия TDI представляват най-балансираните варианти за моторизиране на А6. Всички други от 1.8 бензин, през 2.5 TDI, та чак до най-яките 8-цилиндрови версии са, или прекалено слаби за тежичкото Ауди или цената и поддръжката са безсрамно скъпи.Ауди може да си припише заслугата, че е първият германски производител, извадил автоматичните климатици от списъка на опциите срещу допълнително заплащане и ги е пренесъл в серийното оборудване на модела. Това е само "черешката на тортата" в един отлично премерен цялостен пакет, който се състои от превъзходни седалки, ниско равнище на шум и достатъчно пространство в купето. Само в интерес на спортните качества на автомобила окачването е малко по-твърдо, настройките на А6 са такива, че при кратки неравенства по терена окачването може дори да изтрака. Ефектът е още по-силен при мощните изпълнения, особено при моделите, обозначени със S. Тяхното окачване на лоши улици може направо да ви причини телесни страдания.По отношение на сигурността Аудито е на висотата на времето. Предните и странични въздушни възглавници бяха задължителни още в годината на представяне на модела 1997. Въздушни възглавници за главата се появиха от 99 година. За да не се стига до влизане в сила на мерките за безопасност обаче, поведението на А6 на пътя е направено максимално сигурно. Възможната скорост за влизане в завоите е висока, а при приближаване до горната граница автомобилът започва контролируемо да приплъзва предните колела. Няма опасност от внезапно поднасяне на задницата, няма такава дори при натоварен Avant.Употребяваните А6 са скъпи, но все още по-изгодни от конкурентите BMW 5 и Мерцедес Е - класа. При това интересът на купувачите е концентриран върху модерните дизели с директно впръскване, които по тази причина са несравнимо по-скъпи. Като цяло А6 принадлежи към най-солидните автомобили, с известни резерви към свръхмоторизираните S модели. Рискът е минимален при избор на един от 4-цилиндровите модели, все едно бензинов или дизелов, при тях просто няма грешки.Най-често срещани повреди:Мотор: Проблеми при TDI с ангренажния ремък (опасност от скъпоструващи ремонти), помпата на инжекциона (при биодизел) и турбокомпресора (особено 97-00 г.г.)Предната ос: Податлива на разбиване като при А4, започва да тропа (обратно повикване в сервизите 2004 г.), влошено действие на спирачките при влажностПомпата за горивото, особено при бензиновите дава дефекти.Електрика: Отказ на имобилайзера, грешни показания на индикатора за гориво. 
Тагове:
fallback
  • #15
    DJ BEST ( преди 14 години )
    До всички спорещи бомбета на тема коли-Ауди А6 е по-добрият автомобил. При А6 са използвани добрите неща от Е-класата на мерцедес и от 5-та серия на бмв, като същевременно са избегнали слабите им места. Все още няма машини които не се развалят и всичко е въпрос на късмет, както и в другите неща от живота.Бягайте далече от двигателите 2.5 тди 150к. и 155к.,а също и от автоматичните скоростни кутии произведени преди 2005 г. Всички други модификации са перфектни,независимо от коя година са.
  • #14
    Nok_So_Kal ( преди 14 години )
    karam 2.5tdi 150 i kato edin star avtomobil e normalno da vliza v servizite ot vreme na vreme.Ne otricham poddrujkata e skupa,no nemoga da razbera zashto tolkova se pliue po tozi motor.Karam go veche 2 godini i nqmam tezi problemi s valove,turbina,pompa i kvo li oshte ne.moje bi horata izpatili si ot tezi problemi sa se postisnali za nqkoi lev otgore i sa vzeli nqkoq daraka na po 7-800 hilqdi.Za men motora si e dobur moshten ne chak tolkova ikonomichen za dizel no s edin chip se opravq vsichko.
  • #13
    blue_alex ( преди 14 години )
    a6 e mnogo dobir avtomobil ama tozi dvigatel 2.5 tdi 150 k.s e tragediq
  • #12
    Krasimir ( преди 14 години )
    hondamaniac Ти вобще карал ли си Ауди някога или само пишеш по форумите? Мога само да ти кажа че неможеш да го пипнеш с каквато и хонда да си ;) Скъпо му било това, скъпо му било онова .. ми да скъпо е защото е кола а не джигитайски лайновоз!!! Земи се скрии някъде че ставаш банален ...
  • #11
    hondamaniac ( преди 15 години )
    любчо.....какво ти е благодарно на кошничката бре?многоточковото окачване което се троши като на баба зъбите ли? или не по скоро....електрониката с всичките и датчици които дефектират като нов проект,незбъдната мечта на добре познатата фирма NEO....или не може би си мазухист обичаш да те шляпат по дупето...и да даваш по 2000 лева ремонти през 3-4месеца...докато накрая каручката не роди някаде по пътя и не те остави...щото на такива хитлерчета като тебе никога не им идва ъкъла
  • #10
    Любо ( преди 15 години )
    Аз имам AUDI A6 комби 1,9TDI-131к.с./2002год.според мен това е един от на?-благодарните автомобили,много варви и малко харчи(особено на извънградско 5,8-6,8/100 при скорост 120-180км.ч.),градско-8,5-9,5/100 при положение,че е тежко и с гуми 17/235/45.Ватре е добре обезшумено и комфортно.Много добре се държи в завои с висока скорост и в зимни условия.Вярно е че са малко по скъпи частите и консомативите но пък ремъци,водна помпа,съединител се сменйат на 120000-150000км.,масло и филтри на 15000(с оригинални части и консомативи),което прави по около 0,03лв./км.Не мисля,че много често се поврежда като цяло бкл.и ходовата част.Според мен си заслужава харчлъка за удоволствието да краш AUDI.
  • #9
    sobstvenik ( преди 15 години )
    Аз имам А4 и мога да кажа, че явно след В4 Аудитата не струват. Когато се наложи да смениш тампони на предната ос (което не е невъзможно по българските пътища) трябва да смениш 8 носача, комплект с шарнирите. Това струва колкото половината кола (ако си я купил на старо).Изрично го пише като проблем в статията по-горе и за А6. Така, че да му мисли, който плаща сметката.... не знам на кого е кисело гроздето...А и други проблеми - каквито и да се появят вземат ти много пари (мога да си го позволя), но колата не се оправя и пак ходене по мъките.... Иначе много добре върви и икономична откъм бензин, но....мерси...
  • #8
    IWO4545 ( преди 15 години )
    Имам а6 1,8т-супер вози, много е еластична след 2000 оборота,като изключим 2,5 тди-150 к.с . ,всички др. мотори са супер.
  • #7
    todor ( преди 16 години )
    Lesicata kogato nestignala grozdeto kazala 4e e kiselo.Za vsi4ki"razbera4i"da stoqt dale4 ot audi
  • #6
    RPWWD ( преди 16 години )
    И като е Ауди, кво?! Обзалагам се че точно тия дето псуват мастурбират при мисълта за тази кола, но не могат да си я позволят;-) Познавам доста хора с такива коли и освен от скъпата поддръжка и 2,5 TDI-тата дето "раждат" през 50-60000 км., други оплаквания не съм чувал, ама и това ми се вижда достатъчен довод да не влизам в клуба на селските бекове, слушащи чалга в куатротата:)
fallback
Последни