fallback

Ауди А6/Audi A6

+ Добра изработка, много пространство, климатик серия- Шумни дизелови и жадни V6 мотори 

История на модела6/97 Смяна на модела: Бензинови мотори: 1.8, 125 к.с., 2.4, 165 к.с., 2.8, 193 к.с. всички и във версии Quattro. Дизел - 1.9 TDI, 110 к.с.9/97 Нов 2.5 V6 TDI, 150 к.с. и в Quattro12/97 Представяне на модела Avant със същата гама двигатели като лимузината, допълнение към бензиновите с 1.8 литра, турбо, 150 к.с.1/99 Нови варианти: 2.7 Quattro, 230 к.с. и 4.2 Quattro, 300 к.с.7/99 Ново: Топмоделът S6 с 4.2 Quattro, 340 к.с.10/99 Ново: Мултитроник (безстепенна скоростна кутия) за 2.8 литровия модел с предно предаване4/00 Мултитроник и за 2.4 V6 бензин5/01 Преработване на модела, нова гама мотори: Бензинови: 2.0, 130 к.с., 2.4 V6, 170 к.с., 3.0 V6, 220 к.с. и 2.7 V6 Turbo, 250 к.с. Турбодизелови: 1.9 TDI, 130 к.с., 2.5 V6 TDI, 155 к.с. и 2.5 TDI, 180 к.с.4/04 Смяна на модела при лимузинатаВ Германия - любимата лимузина на пенсионери и търговски пътнициШестцилиндровия 2.4 мотор и 1.9 литровия TDI представляват най-балансираните варианти за моторизиране на А6. Всички други от 1.8 бензин, през 2.5 TDI, та чак до най-яките 8-цилиндрови версии са, или прекалено слаби за тежичкото Ауди или цената и поддръжката са безсрамно скъпи.Ауди може да си припише заслугата, че е първият германски производител, извадил автоматичните климатици от списъка на опциите срещу допълнително заплащане и ги е пренесъл в серийното оборудване на модела. Това е само "черешката на тортата" в един отлично премерен цялостен пакет, който се състои от превъзходни седалки, ниско равнище на шум и достатъчно пространство в купето. Само в интерес на спортните качества на автомобила окачването е малко по-твърдо, настройките на А6 са такива, че при кратки неравенства по терена окачването може дори да изтрака. Ефектът е още по-силен при мощните изпълнения, особено при моделите, обозначени със S. Тяхното окачване на лоши улици може направо да ви причини телесни страдания.По отношение на сигурността Аудито е на висотата на времето. Предните и странични въздушни възглавници бяха задължителни още в годината на представяне на модела 1997. Въздушни възглавници за главата се появиха от 99 година. За да не се стига до влизане в сила на мерките за безопасност обаче, поведението на А6 на пътя е направено максимално сигурно. Възможната скорост за влизане в завоите е висока, а при приближаване до горната граница автомобилът започва контролируемо да приплъзва предните колела. Няма опасност от внезапно поднасяне на задницата, няма такава дори при натоварен Avant.Употребяваните А6 са скъпи, но все още по-изгодни от конкурентите BMW 5 и Мерцедес Е - класа. При това интересът на купувачите е концентриран върху модерните дизели с директно впръскване, които по тази причина са несравнимо по-скъпи. Като цяло А6 принадлежи към най-солидните автомобили, с известни резерви към свръхмоторизираните S модели. Рискът е минимален при избор на един от 4-цилиндровите модели, все едно бензинов или дизелов, при тях просто няма грешки.Най-често срещани повреди:Мотор: Проблеми при TDI с ангренажния ремък (опасност от скъпоструващи ремонти), помпата на инжекциона (при биодизел) и турбокомпресора (особено 97-00 г.г.)Предната ос: Податлива на разбиване като при А4, започва да тропа (обратно повикване в сервизите 2004 г.), влошено действие на спирачките при влажностПомпата за горивото, особено при бензиновите дава дефекти.Електрика: Отказ на имобилайзера, грешни показания на индикатора за гориво. 
Тагове:
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    просто автомобил, качество, цена, са абсолютно реални.А този дръвник дето ми расправя че била кошник даже и неможе да сънува че ще се вози в тази кола а камоли да я притежава. жалка ***
  • #4
    toskata ( преди 16 години )
    citro ko6nik si ti za6toto q nqma6 i ne moje6 da e ima6 tova audi e prosto super avtomobil
  • #3
    Milen ( преди 16 години )
    Trai piklio!
  • #2
    citro ( преди 16 години )
    egati ko6nika gola voda
  • #1
    stoian ( преди 16 години )
    Хубав здрав автомобил
fallback
Последни