IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche планира офанзива с нови модели

Ще създаваме нови опции върху базови модели, включително с други концепции за задвижване, казва шефът на борда Матиас Мюлер

Porsche планира офанзива с нови модели

Porsche планира офанзива с нови модели
Porsche Panamera Sport Turismo

Независимо от мрачните икономически перспективи Porsche държи на разширяването си. "Няма да докосваме и намаляваме инвестициите в нови модели. Атрактивните продукти са важна част от нашата стратегия за растеж", казва председателят на Борда на директорите на Porsche Матиас Мюлер в интервю за Handelsblatt.

Производителят на спортни автомобили в обозримо бъдеще ще пусне на пазара няколко по-скъпи и по този начин обещаващи добър марж наследници на освежения през 2011 г. класик 911, включително и Carrera 4 S със задвижване на всички колела и 400 к.с. на базова цена от 112 000 евро.

Също през следващата година ще се появи и новата версия на Cayenne - Turbo S с 550 к.с. на цена от около 152 000 евро. "Тази идея, на базов модел да създаваме други опции, включително други концепции за задвижване, ще бъде прехвърлена и към други серии модели", заяви Мюлер.

За стимулиране на продажбите Porsche ще обогати последната серия спортения седан Panamera с нови варианти. Показаният на Paris Motor Show модел Turismo Sport, първото комби на Porsche, ще бъде началото на тази концепция. "Panamera Sport Turismo среща радушен прием. Следващото поколение на Panamera се очаква да бъде по-спортно и да прилича на купе, има място за такъв модел", заяви Мюлер.

Мениджърът иска да увеличи продажбите на Porsche до 2018 г. до 200 000 автомобила годишно. Освен потомците на съществуващите серии, за постигането на тази цел трябва да помогнат и съвсем нови модели.

„Разбира се, през 2013 г. ще представим и 918 Spyder и Macan" потвърди Мюлер. Швабите обмислят да предлагат и спортен автомобил със средноразположен двигател в ценовия диапазон от 300 000 до 400 000 евро, съобщи още изпълнителният директор.

Въпреки мрачната перспектива за европейския пазар Мюлер се изказва оптимистично за настоящата година. "Ние ще увеличим значително продажбите и производството през 2012 г. в сравнение с предходната година и ще постигнем нови рекордни стойности".

Още икономически новини за пазара на автомобили четете в Investor.bg  

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    КЪДЕ Е ГУЩЕРА С ГТ-ЕРА , АМА ТОЙ НЕ БИЛ НЕГОВ А НА *** НА ГАДЖЕТО МУ , АВЕ С ДВЕ ДУМИ НА БАБА ЗЛАТА ШУРОНЕЙКАТА.
  • #14
    5 rate up comment 8 rate down comment
    protamine ( преди 13 години )
    do:KLASIKA...ti bolen li si ue momche..;D
  • #13
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    xaxaxaxa kolko mnogo kultovi glupaci :D
  • #12
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Порше планира да извърти поредната *** на GTR,поредния бой се готви порше да хапне.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    a така, с KLASIKA нещата ще потръгнат значително!......Ok,на къде ще тръгнат- на долу, или на горе!
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    a така, с KLASIKA нещата ще потръгнат значително!
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До Striker ( преди 13 години )
    Така е - позагубиха малко от индивидуалността си, но споко - ИМА НАДЕЖДА! Току-що ми звънна Матиас Мюлер! Разправя, че ще назначи KLASIKA за главен дизайнер, за да пооправят нещата...
  • #8
    14 rate up comment 7 rate down comment
    гагата ( преди 13 години )
    Порше държели на разширяването си. Това го виждаме и без да ни го казвате. Правят едни големи коли, с дебели *** за хора с такива! Комбита с тегличи и релси на тавана за допълнителен багажник хаха! Преди като видех порше се опулвах с респект. Сега понякога дори не ги забелязвам. (Е освенако не е някое GT2 GT3 ) например. Панамерата е пълна пародия с тази марка, изобщо явно шефовете които са решили да я правят тази кола явно са в тази компания не със сърцето си, а само с джоба.
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С едно-две изключения, тук са артисали само ***-***.
  • #6
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Striker ( преди 13 години )
    Абе не знам за стратегиятa им, но от както започнаха с изкелеферчванията от рода на Кайен, Панамера и дизелчета, вече не са същата марка. Няма го ореола, който имаха. Май само Ферари останаха икона.