IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновената E-Class няма да бъде с 4 фара

Промени ще има и в задвижването, където се очакват 9-степенна трансмисия и двигател от Renault

Обновената E-Class няма да бъде с 4 фара

Обновената E-Class няма да бъде с 4 фара
Последното поколение на Mercedes-Benz E-Class се появи през 2009 година и сега му предстои да премине през фейслифт. Той, както изглежда, ще бъде щателен и ще изостави една от отличителните черти на популярния модел на Mercedes - четирите предни фара.

Това съобщава изданието Jokeforblog, което е успяло да се добре и до снимка на предните фарове на обновения модел. Както се вижда, те вече ще бъдат два, но все пак ще изглеждат като четири, благодарение на LED светлините, които описват две отделни форми.

Освен това, промени ще има при броните, решетката на радиатора и задните светлини, както в салона на колата. Какви точно ще бъдат те предстои да разберем през следващата година, когато се очаква обновеният Mercedes-Benz E-Class да бъде представен.
Обновената E-Class няма да бъде с 4 фара
Освен визуални промени, колата ще получи и нови двигатели и трансмисии, твърди изданието. Сред тях ще бъдат нова 9-степенна автоматична скоростна кутия и 1.6-литров четирицилиндров двигател на Renault (160 к.с.), който ще задвижва базовата версия на E-Class.

Очаквайте подробности

Тагове: mercedes e-class
0 от 500
  • #35
    2 rate up comment 1 rate down comment
    BMW Фен ( преди 11 години )
    За мен това е краят на легендата Мерцедес! Мерцедес с двигател на Рено! Наистина вече няма ценности, има само финансови потоци.
  • #34
    6 rate up comment 1 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Triforce, тук всички те нападат безпричинно според мен, но сега и аз не съм съгласен с теб като гледам какви доводи изтъкваш. Можеш ли да ми кажеш някой двигател, който НЕ блокира като глътне вода!? И затова реши, че Рено правят лоши двигатели. Рено правят добри двигатели, доказват го и във Ф1, които наистина нямат общо, но са двигатели направени от Рено.
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    M ( преди 11 години )
    "ковентираш" - страшна дума измислих
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    M ( преди 11 години )
    Triforce, като не си пипнал, защо ковентираш? Аз лично имам Рено 19 и не съм имал проблем с тази кола. В момента рендака го кара баща ми и е много доволен от него, а аз съм с по-нова кола - все пак 19-ката е стара и реших да я сменя. Двигателят е много добър - 1.8 бензин. 20 години не е ремонтиран този мотор, удоволствието от шофирането на колата е по-голямо от това на 6 годишната кола друга европейска марка, която карам сега. Между 2000 и 2005г. Рено снижиха качеството, но се поправиха.
  • #31
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    И сега следва:Ама какво общо имат новите със старите?Ами нямат нищо общо, така е! Само дето автомобилите след 2000-та година станаха по-проблемни от старите, а Рено, които са зле, щом до момента не са СУПЕР, значи са на обратно - супер зле :)Лек и успешен ден на всички! Пожелавам на всеки да кара любимата си марка или модел, купен нов, от магазина :)
  • #30
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    "Рено не е топ-марка, но винаги са правели добри двигатели"Статистиката показва, че от старите коли, най-добрите двигатели са на Мерцедес, Хонда, Мазда и 6 цилиндровите на БМВ. Повечето ми познати с Рено 19 имаха блокирали двигатели, глътнали водичка, ей такива работи, все евтини. От по-горе изброените марки имам наблюдения на автомобили на познати, които са били 5-та употреба и хората са били доволни. Та аз не ти пиша само какво мисля - пиша ти какво съм видял през годините да се разваля :)
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до: Kико ( преди 11 години )
    Нисан никога не са се отказвали изцяло от дизелите.Големите дизели са техни разработки,за да ги слагат на Инфинити и на СУВ-овете.Малките дизели са на Рено.Бензиновите ДВГ са на Нисан.Не знам дали на 100%,но бензиновите двигатели,които се слагат на Нисаните са на 100% японски,тяхна разработка.Рено може да правят някой и друг остарял бензинов агрегат за бюджетните марки Дачия и Лада,но масовите,добри бензинови мотори в групата са Нисански.
  • #28
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce,осулсикиджийски си гласуваш за себе си, много си ДОЛЕН и много ***!!! Дъртия дрънгел ти е изпил мозъка.
  • #27
    10 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 11 години )
    Triforce,моля те НИКОГА повоче не говори за автомобили! Рено не е топ-марка, но винаги са правели добри двигатели. ВИНАГИ! Окачването им също е добро,но ако говорим за старите - ако харесваш този тип окачване. Новите са с по-универсално окачване, отново добро. Скоростните им кутии също са добри, детайлите също са по-добри отколкото на конглокенцията. Или никога не си се качвал в Рено или нямаш никакъв усет за автомобилите. Държа да подчертая, че Рено не е моята марка кола!
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Kико ( преди 11 години )
    Ако говорим за японски дизели съм пристрастен относно boxer diesel ;)Но имам добро виждане за 1.5 и 2.0 на Рено и изобщо не мога да се оплача.А това, че Нисан за разработили трилитровия ми се струва странно. Те нали се бяха отказали изцяло от дизелаците след като се кооперираха с Рено?