IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes задмина BMW в САЩ

Има преднина от 5 221 продажби

Mercedes задмина BMW в САЩ

Mercedes задмина BMW в САЩ
7-процентното увеличение при продажбите на Mercedes в САЩ през месец септември изкачи немската компания на първото място, превръщайки я в луксозна марка номер 1 в САЩ. А най-сериозна заслуга за тези резултати имат моделите C-Class и GLK.

Продажбите на Mercedes през месеца достигат 23 156 единици, докато втория в класацията - BMW, записва 21 761 продажби, регистрирайки ръст от 0.1% спрямо септември 2011 година.

На трето място се нарежда японската Lexus. Луксозната марка на Toyota беше на върха на тази класация в продължение на цели 11 години, но през 2011 година отстъпи лидерството на BMW. Проблемите след природните катаклизми в Азия явно вече са зад гърба на японците и те постигнат ръст от внушителните 36% през септември тази година, калкулирайки 20,386 продажби.

Сериозно увеличение се наблюдава и при луксозната марка на Honda - Acura, която постига ръст от 44% със 14 366 продажби. Американската Cadillac постига 12 579 продажби и ръст от 1.3%.

При Audi продажбите за септември достигат 12 302 (+26%), а тези при Porsche - 2 736 (+26%). Infiniti регистрира 9 445 продажби (+11%), Lincoln - 6 802 (+3.1%), а Jaguar и Land Rover - 4 640 (+20%).

За първите 9 месеца на годината Mercedes записва 191 618 продажби (+13%) в САЩ, водейки пред BMW с 5 221 сделки (+4.9%). Третите - Lexus, постигат 170 990 продажби и 26% ръст.

Източник: Bloomberg
 

0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добре, че са шипоните на японците, че да копират от Киа и Хюндай, че щяха да фалират. И добре, че беше Форд, че да спаси мазда.
  • #9
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На снимката се вижда съвсем ясно,че Алуди е някъде далеч зад баира.Ама вие не ги мислете!По план около 2020 г. те трябва да са производител 1 в премиум сегмента,нищо,че не са премиум.А плановете да станат по-качествена марка и да вдигнат гаранцията,която е като на китайски тостер са ги отложили за следващото столетие.
  • #8
    12 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Влезте в която и да е автокъща,вървете в Германия,Австрия,Холандия,Швейцария и Италия ако щете и погледнете в автокъщите какво се продава.80% са немски бараки и около 50% са производство на ВАГ.Японски автомобил рядко се вижда.Питал съм да ми намерят и доставят,а собствениците ми казват,че е доста трудно.Много хора търсят японки,но малко продават.Никой не иска да се разделя с хубавото и здравото,но всеки иска да се отърве от возилото,което му създава проблеми и го вкарва в преразход.
  • #7
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На снимката се вижда ясно къде точно е ауди в "голямата тройка" :)
  • #6
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като гледам обявите за продажби, на една тойота се падат двайсет аудита, хората си държат тойотите и масово разпродават аудитата. Нормално.
  • #5
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Парвенютата от ауди май ще си останат само със заядливите реклами и големите приказки. Те не са в "голямата тройка", а в "голямата десятка" :) Така е когато не можеш една скоростна кутия да направиш като хората, а концернът майка ФВ прави най-дефектните *** в Европа.
  • #4
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако се запази тенденцията в което не се и съмнявам,Лексус още следващата година ще са отново първи.Добре,че беше земетресението,за да могат някой немски компании да се докоснат до върха,макар и за кратко.Това ще им е до следващото земетресение...
  • #3
    16 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като гледам Ауди колко са вдигнали продажбите в САЩ, най-много до 2 години ще изместят Лексус и ще се залепят до БМВ и Мерцедес. Лексус го наритаха от пазара на който си продава 50% от цялата продукция. В Европа пък никой не го брои за марка. В Европа дори продажбите на Лексус и Тойота общо са по-малки от тези само на Ауди, Продажбите в Европа на Ауди са повече от продажбите на Лексус в цял свят. Също така и само в Китай Ауди продава повече коли отколкото Лексус в цял свят. Лексус стана за смях.
  • #2
    12 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-важното е да погледнем шофьора на Мерцедес какъв пенсионер е и да не коментираме повече.
  • #1
    13 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нормално - Лексус с най-висок ръст и възвръща старите си позиции.