IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen официално потвърди за нов Phaeton

Лимузината на германците ще се появи на пазара през 2015 г.

Volkswagen официално потвърди за нов Phaeton

Слухове за пускането в серийно производство на луксозния седан Volkswagen Phaeton от второ поколение вървят от доста време, но малко хора вярваха в тях. Причината е провала на първата версия на лимузината, която успя да пробие единствено на пазара в Китай.
Volkswagen официално потвърди за нов Phaeton
* Неофициални изображения

Шефът на оттдела за разработки и изследвания в германския концерн Улрих Хакенберг обаче официално обяви, че вече се работи върху новия Phaeton и той ще бъде готов за серийно производство през 2015 г.

По думите му представителният седан ще бъде построен на нова модулна платформа на Volkswagen, за чиято направа ще бъде използван алуминий. Купето също ще бъде от алуминий, като това ще направи лимузината доста по-лека и ще позволи да се намали разхода й на гориво. Напълно възможно е да има и хибридна версия по примера на Audi A8 Hybrid.
Volkswagen официално потвърди за нов Phaeton
Целта е новият Phaeton да успее да се завърне на пазара в Северна Америка, откъдето заради нисък интерес бе изтеглен през 2006 г. От Volkswagen са на мнение, че един от най-сериозните конкуренти на следващото поколение на луксозната им машина ще бъде Jaguar XJ.

Тагове: Volkswagen Phaeton
0 от 500
  • #8
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Коста ( преди 13 години )
    Харен си беше и старият. Ама ми е тънко портмонето. Аз поне не плюя това, което не мога да си позволя.
  • #7
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фаетона и бентлито попринцип са на една платформа.
  • #6
    20 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това на скиците си е чиста удължена версия на пасат.Щом са решили да го нарекат файтон,няма проблем,но аз по-скоро бих го нарекъл каруца или талига.Тези,които следят авто новините,купуват си редовно АутоБилд знаят защо нямаше успех модела.Качеството му беше отвратително,а ремонтите ужасяващо скъпи.Сега разбирам и защо най харесван е бил в Китай.Всъщност ФВ е вече китайска марка.
  • #5
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Да ,Гущер, ( преди 13 години )
    Този път copy-paste ти е верно.И едва тази година в USA ще се продадат толкова автомобила, колкото в Европа миналата 2011, която беше от слабите около 13.5 млн. бр. А имайки предвид и ценовите равнища, нещата са различни.В европа се продават сравнително по-скъпи коли, като даже "двойниците" са с голяма разлика. Разбира се и качеството.Но е ясно, че след 6-7 год. ще останат няколко големи/окрупнени в съюзи производителя/. Може би не по-вече от 10-на. А дали това ще е добре за нас - не знам.
  • #4
    14 rate up comment 4 rate down comment
    trex ( преди 13 години )
    Дано отново да е готино различен. Успех.
  • #3
    16 rate up comment 6 rate down comment
    ka52alligator ( преди 13 години )
    САЩ остават рогът на изобилието за производителите на автомобили. Американците не могат да бъдат обезпокоени от икономическите проблеми и продължават усърдно да купуват нови коли за разлика от европейците. И германските производители сключват отлични сделки далеч от вътрешния си пазар, показват данни за продажбите за септември, които бяха публикувани във вторник.Audi и Mini отчитат рекордни продажби за месеца. За марката VW това пък се оказа най-силният септември от 40 години насам. Porsche увеличи продажбите си за същия период с една четвърт, Mercedes-Benz е продал със 7% повече джипове и седани, а дъщерното дружество за малки автомобили Smart удвои продажбите си.Само марката BMW не се нарежда в тази възходяща класация със застой в бизнеса си. Другата крайност е сформирана от VW, чийто американски Passat се продава като топъл хляб. Концернът от Волфсбург отчита ръст от 34% в сравнение със същия период на миналата година. VW иска да надбяга конглокенцията и през останалата част на годината, каза регионалният директор Джонатан Браунинг, цитиран от Ройтерс.
  • #2
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Mарто ( преди 13 години )
    Същи така смятам, че точно навреме влезе в този сегмент като много добра алтернатива на другите, както направиха и с Туарега.
  • #1
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Марто ( преди 13 години )
    За предпочитане е пред А8 като единствената по-съществена разлика е цената!