IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„Грозното патенце” се завръща

Новата версия на Citroen 2CV трябва да излезе на пазара догодина

„Грозното патенце” се завръща

В историята на Citroen има един гениален автомобил – евтин и харесван от всички. Това е моделът 2CV, който бе кръстен „Грозното патенце”. Както показва опитът на MINI и Fiat 500, възраждането на машина, по която хората изпитват носталгия, е добър макетингов ход. Затова и французите смятат да реанимират евтиният копактен автомобил, чиято нова версия ще излезе на пазара догодина.
„Грозното патенце” се завръща
Същият този 2CV (на снимката) е известен с това, че е непретенциозен и евтин – както като цена, така и като експлотационни разходи. Новата му версия трябва да заеме мястото между С1 и С3, като от Citroen обещават именно това, което искат много хора – прост, икономичен, съвременен и на достъпна цена автомобил.

Дизайнът на бъдещия модел ще бъде в стила на концепта C Cactus (на втората снимка), който бе показан на изложението във Франкфурт преди 5 години. От Citroen обаче са категорични, че двата автомобила няма да си приличат. И отново напомнят – цената на машината не трябва да бъде висока. А основният пазар, към който ще бъде насочена, е Европа.
„Грозното патенце” се завръща
Производството на автомобила ще бъде съсредоточено в завода на компанията в Мадрид. За 2CV няма да бъде правена нова платформа, а ще бъде използвана някоя от настоящите. Очаква се дължината на машината да бъде около 4.2 м. Каросерията ще бъде с 5 врати, а в салона ще могат да влязат 5-има пътници. Системи от рода на start-stop и камера за заден ход няма да има, тъй като ще оскъпят модела. Citroen обаче обмисля и пускане на хибридна версия, въпреки че тя няма как да бъде евтина.

Тагове: citroen c cactus
0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "От Citroen обаче са категорични, че двата автомобила няма да си приличат."Кое не ви стана ясно, та пл'ете толкова.
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Хора, вие четете ли до край статиите, или само гледате картинките? Пише си ясно и точно - новият ще бъде в стила, на концепта C Cactus от преди 5 години, но няма да прилича на него. Аз това го разбирам като - ще има общи детайли и елементи близки с този концепт, но до там. Защо давате оценки преди да са показали някакъв реален концепт насочен конкретно към 2CV и тогава да го коментираме.
  • #10
    13 rate up comment 1 rate down comment
    ) ( преди 13 години )
    Тия ако го пуснат и е с име 2CV отиват на съд!!! Как може легендарната кола да мяза на такава пародия... Да ходят да се застрелят!!!!!!!
  • #9
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Луи дьо Финес ( преди 13 години )
    Бих озаглавил статията,като шекспировата пиеса - "Напразни усилия на любовта". Френските конструктори трябва да си вземат бележка от чужди подобни грешки и да не се опитват да съживят мъртвец,пък бил той и някога уважаван и ценен от роднините си.
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    mmm evala tova na 3d-to e naistina po-grozno i ot starata...
  • #7
    12 rate up comment 16 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 13 години )
    Класик, това на рисунката ти е съществуваща концепция на Ситроен, много слабо си я барнал, даже мога да ти подаря умален модел на същата концепция и в същия цвят.А за наркотиците нищо няма да казвам...А относно статията - едва ли кактуса ще се превърне в новото пате.
  • #6
    16 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Klasika,трансплантация на горната част на главата би те спасила,но е скъпо!!
  • #5
    22 rate up comment 11 rate down comment
    до123 ( преди 13 години )
    Освен от пазарна,глупчо! Ама откъде да знаеш това-вани са картинките и да оригиналничим. А колкото да Citroen, мисля, че наистина трябва да уточнят концепциите си в различните класове, защото с дизайнерските и футуристични форми я докараха до фалит. И задачата на новото 301 е да увеличи продажбите - нещо което не успя нито 308, нито408, още по-малко 508. А недоразумения като 4007,3008,5008 се провалиха напълно на пазара.Но си остава най-добрата френска фирма за автомоболи.
  • #4
    25 rate up comment 11 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Тук нещата започват да изглеждат,както при МИНИ.Старият оригинален модел е страхотен,а новият е абсолютно недоразумение от всяка гледна точка.
  • #3
    30 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На втората снимка виждам едно много лошо копие на Нисан Жук.Жалка работа.Грозното патенце е класика и подобни повърни,като на втората снимка нямат никакъв шанс да повторят успеха на предшественика.