IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Auris става комби

Първото хибридно комби в този сегмент

Toyota Auris става комби

Toyota Auris става комби
Комби автомобилите са особена почит в Европа, като в момента представляват 1/4 от продажбите в сегмент C. За да отговори на сериозното търсене японската компания Toyota ще пусне на пазара комби версия на модела Auris. Тази версия носи обозначението Auris Touring Sport и ще се появи на Стария континент в началото на 2013 година.

Touring Sport е първата комби версия на Auris в историята на модела. Разбира се, тя ще се предлага и с хибридно задвижване, като ще се превърне в първото подобно комби в този сегмент.

Toyota Auris Touring Sport, чиято премиера се състоя в Париж, има аналогично междуосие с 5-врата версия на новия Auris (2600 мм.), но е по-дълга с 285 мм. Това доставя по-голямо пространство в багажното отделение, но към момента от японската компания не разкриват колко точно е то.

Това, което можем да видим от снимките е, че комбито и хечбека имат аналогични предни части, като основните разлики са след средната B-колонка. При Touring Sport вратата на багажника е свалена с 80 мм по-ниско, за по-лесно товарене.

Освен с хибриден агрегат, комбито ще получи бензинови и дизелови агрегати, вероятно аналогични с тези на хечбека.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #19
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Виж какво , ти може да си го купил и за 10 000 Евро! Това си е твоя работа. Колата ти има ПАЗАРНА СТОЙНОСТ. Никой не те пита ти за колко си я купил. Мерцедеса ти е морално остаряла кола, особено като дизайн е отврат, като от миналото.Е тя си е от миналото де. А загубата на стойност на тоя Мерцедес ,ако го беше купувал нов,е огромна. Така че си прави сметката първо преди да плюеш,което чувстваш за навик като прочетеш Тойота. Аз пък не понасям пенсионерски мерцедеси като твоя- какъв е проблемът.
  • #18
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Колата ми струваше 4350 евро в Германия. Докарването е още 1500 лева. Ако можеш да смяташ, смятай. Тези старите от 94-та година можеш да ги намериш и по 6-7000 лева, ама да ти кажа, разликата е голяма. Сега ще кажеш, че е само фейслифт, но при този модел нещата стоят по друг начин. Ама ти как да знаеш, като на Тойота фейслифта е само във фаровете и стоповете?!
  • #17
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До triforce ( преди 13 години )
    Тоя Трифорс е като някаква черна станция- като чуе Тойота и се чувства задължен да плюе! Най-здравата кола, призната и от германските технически прегледи, ама Трифорс със стария мерцедес учи хората. Знаеш ли кога стария куфар е по-скъп от Корола- твоя ръбат мерцедес върви по 6000 лева. Королата по 12 000 лева. На Корола цена не пада лесно. Това да не ти е Мерцедес. Най-голяма загуба на стойност имат точно S класите. Като нова струва 150 000 лева, сега е 5 000 лева.Смятай!
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Prekrasen avtomobil za inteligentno bulgarsko semeistvo!Nai-dobriyat v klasa si,bez nikakva konkurenciya .A puk bednite heitur4eta samo mogat da si zaburshat pyanata okolo ustata si i po-malko da lugat
  • #15
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Varna ( преди 13 години )
    То пловдивските *** си падат само по немски глокници, как очакваш да оценят японското качество?
  • #14
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пичове може другите модели на Тойота да са окей, но Королата е пълен ***, леля ми имаше. Колата бе купена чисто нова като служебна от Кока Кола Пловдив. При 100км.ч. колата така трака друса и се тресе, че остава впечатление, че всеки моменнт ще започнат да хвърчат части във всичките посоки. Никога в нито един автомобил не съм видял такова чудо.
  • #13
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Obrut - до Triforce ( преди 13 години )
    Добре де, карай си мерцедеса, кой ти пречи? Аз казах, че аз смятам това да ми е новата кола, не твоята нова, нали? Щом на теб ти горели лампичките в королата хечбек, значи е ***. А в Ауриса не знам защо мислиш, че само емблемата е Тойота, а също и защо Ипо си е сменил тойотския двигател с исузу-вски такъв... Двигателят 1.33 си е разработка на Тойота и беше въведен в употреба в моделите от 2009-а насам.
  • #12
    24 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    За това ще си карам старият и грозен Мерцедес, който в момента струва повече от Королата, за която баща ми брои 34400 преди 6 години по това време.Благодаря, ама Тойота в другият живот! Ако някога се излъжа за японска кола, това може да е някой модел на Хонда или в най-лошият случай - някоя Мазда 6.
  • #11
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Аз пък му вярвам на ИПО! Май вече станахме двама тука, които НЕ сме доволни от Тойота. Той от къде да знае дали ще ти кажат или не за нещата по рамата? И аз преди ти казвах същото, де да знаех, че ще скрият информацията. След това разбрах от 1 човек какво крият Тойота и какво не. Та в Аурис - само емблемата е Тойота. При мен поне 1.4 дизела е Тойота, а при ИПО е на Исузу. ама той кара бензинов. Интересно, че спомена слаб двигател. Горкият!!!
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Obrut - до Ипо ( преди 13 години )
    Не разбирам за какво говориш. Аз имам Аурис от 2007 година и наистина освен масла и филтри, както и 1 изгоряла крушка на фара, друго не съм пипал по него. Вярно, не е с двигател 1.33/100к.с. (а не 1.3/105к.с., както пишеш), а е с 1.6/124кс.с (щото е със предишния двигател), но си върви като стой, та гледай. Иначе карах 4 дни точно този с 1.33 в града - върви си идеално и ми даде разход 6.1/100. Не съм мерил градуси на наклоните, по които съм го карал :). Предната ми кола беше Corolla. Поздрави!