IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата Fiesta ще се предлага с избор от 6 двигателя

Най-икономичната модификация ще харчи 3.3 л/100 км.

Новата Fiesta ще се предлага с избор от 6 двигателя

Ford разкри подробности за линията двигатели за обновения хечбек Fiesta. На европейските пазари моделът ще се предлага с избор от 6 двигателя.
Новата Fiesta ще се предлага с избор от 6 двигателя
Гамата бензинови агрегати включва 1.0 литров мотор с мощност 80 к.с., 1.25 литров във варианти на мощност – 60 и 82 к.с., и 1.6 литров четирицилиндров агрегатр Ti-VCT (105 к.с.). Освен това ще се предлага и 3-цилиндровия турбомотор 1.0 EcoBoost, който се предлага в 2 варианта на форсировка – 100 и 125 к.с. Същият агрегат бе избран за „Двигател на 2012 г”.

Дизелите са два - Duratorq TDCi с обем 1.5 литра (75 к.с.) и 1.6 литра (95 к.с.). Ще има и „напомпана” версия Fiesta ST, която ще разполага с 1.6 литров турбомотор EcoBoost с мощност 182 к.с. Тя ще излезе последна на пазара – в началото на 2013 г.

Със система start-stop, намаляваща разхода на гориво, ще бъдат снабдени моделите с бензинов 1.0 литров мотор, двигателят EcoBoost с аналогичен обем и 1.6 литровия дизел. За първи път в историята на модела Fiesta ще получи 6-степенна роботизирана скоростна трансмисия PowerShift с двойно сцепление.

Най-икономичната европейска Fiesta ще се предлага в модификация ECOnetic, чийто разход на гориво според инженерите от Ford e 3.3/100 км.

Тагове: ecoboost Ford Fiesta
0 от 500
  • #25
    12 rate up comment 3 rate down comment
    WRXSTI ( преди 13 години )
    Сегашното поколение Фиеста, което ще претърпи фейслифт може и да не се харесва всекиму на външен вид, но да оплюеш интериора е грехота.Вътре уредите, дизайна и функционалността са на супер ниво.Аз пързалям с едно такова бебче - има гласов контрол, телефон, USB.Пали зимата от раз, този лаф за зимата и ФОРД-овете идва най-вероятно от старите турбодизели и качеството на нафтата в България. Моята е бензин и досега не ми е изневерявала за близо 3-те години, през които я карам.
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Сигурно.
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Смешника сигурно има Фиеста, то по-евтин ***.Но не е точно 2005, а 1985 г.
  • #22
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до бъчваря ( преди 13 години )
    А бе, кавал нещастен, нали прословутата ти фиеста беше с 5 врати 2005, май забрави какво си лъгал.А от тази година няма пукната фиеста с ESP,TC,EBD.Лъга, лъга, та чак се оля.Както винаги.
  • #21
    5 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Виж севга. Аз карам Фиеста с 3 врати и мога да говоря за нея. При петте врати нещата са подобни, но там по презумция положението си е лошо с малките врати и високите хора. И не е само при Фиеста така. При B-Max забелязах от наличните снимки, че има някаква ниша за ръката в имагинерната колона, както и при Golf 7 в B-колоната и това е добре. Жалко, че това решение го няма във Фиеста и още по-жалко, че и тривратата версия е неудобна въпреки голямата врата. Това е голямо изоставане спрямо предният триврат модел на Фиеста. Малко ли ти се струва плюенето? Ами да продължа тогава. Задната седалка не се вдига както при предния модел, а се смъкват само облегалките. Така нямаме равен под. Мен тия две неща най ме тормозят. С останалото се свиква. Например с липсата на места за кутийки във вратите. За сметка на това имаме място за литър и половина бутилка, а кафета, напитки и малки бутилки може да поставя на средната конзола. При добра организация на пътуването, местата за напитки са напълно достатъчни. Ето това е пример, как някои решения са по-добри спрямо предния модел и как други са по-лоши. Друго какво да ти кажа. Нямам забележки нито за комфорта на возене, нито за управлението, нито за поведението на пътя и действието на системи като ESP, TC, ABS, EBD и така нататък. Още по-малки претенции имам към управлението на системите. Почти всичко без климатика се управлява от волана, но за сметка на това всичко се управлява с глас. Не се оплаквам и от устройствата за връзка AUX,USB, BT, включително гласови команди на телефон, слушане на музика от телефон чрез BT,USB, CD, AUX, разни плейлисти, управлявани с глас от флашката и какво ли още не. Мога да ти изброявам до утре всички функции като безключов достъп и стартиране на мотора, подгрявано предно стъкло, автоматични фарове и чистачки, затъмняващо се огледало, подгрявани и ел.управляеми огледала, ел.стъкла, спирачен асистент, темпомат, автоматичен климатик, амбиентно осветление, регулирани седалки по височина и в лумбалната област и какво ли още не. Мисля, че едва ли в България има много подобни малки коли, притежаващи всички тия неща. Какво повече да искам? Място? Да, отзад е малко. За багажника казах, както и за страничните врати, в които има доста черна пластмаса. Липсват и дръжки за пътниците отзад. Поставили са само едни закачалки. Наблюдавал съм как пътниците се хващат за тях, като няма за какво друго да се хванат :) А, да. И седалките се вдигат кофти за да влязат пътници отзад. Просто като се вдигне облегалката, цялата седалка овисва така да се каже и се мести накъдето и душа сака по релсите. При предната кола седалката бе фиксирана и нямаше тия проблеми. Изобщо, има отстъпление в решенията за купето, но има и доста решения, които са по-добри. Що се отнася до мотора, нямам абсолютно никакви претенции, дори да се движа с включен климатик. Нямам претенции и за шума по сравнително гладък асвалт. Само при грапав асфалт шумоизолацията от гумите не е добра. Иначе моторът е изолиран добре, за разлика от предния модел. Мога да ти говоря до утре за преките ми впечатления от всяка една система и от управлението на тоя автомобил, но... толкова.
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В Европа подобни *** може да се купуват, но по света хората не са толкова глупави.Бъчваря преди време го оплю този модел, а сега се обърна на друга страна и почна пак с неговите номера, че уж само 3-врата версия имала кусури. Всичките са един дол дренки. А това, че някакъв мотор бил станал такъв на годината са големи простотии. Я виж кой гласува за тази награда бе аланкольо! Само журналисти гласуват. Ти колко ***, дето разбират от МПС и ДВГ познаваш? Аз лично нито един.
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Ето ви и за първите седем месеца кой къде се намира в Европа:http://bestsellingcarsblog.com/2012/09/27/europe-7-months-2012-now-available-with-top-325-models-ranking/И всичко това малко преди смъкването от конвейра на тоя модел.Форд дълги години не са имали подобни успехи нито с Фиеста, нито с Фокус.
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Между другото, точно тая снимка стои на десктопа ми близо месец, откак се появиха първите фотоси на тоя модел. Ако има нещо, в което Фиеста отстъпва на някои конглокенти, то това са някои решения вътре в купето. Говоря за версията с 3 врати, защото при 5 вратта не е така. Конглокенцията също се излага. Конкретно - от 3 врати се очаква повече място и удобство за ръката, в такъв автомобил искаме и по-добро оползотворяване на товарното пространство. Другото е ОК в тоя клас.
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Ама че смешници пишат постоянно тук. Абе вие нямате ли си друга работа, освен да оплювате автомобилите, техните собственици и доста често авторите на тоя сайт? Не може ли нормално да коментирате - това ми харесва, онова не. Нима нищо не ви харесва в тая Фиеста? А двигателят на годината? Ако и той не ви харесва, не знам кой и как може да ви угоди. Един автомобил има и силни и слаби страни. Така е и при Фиеста. Същото е при Поло, Ярис, 208... Все пак продажбите говорят най-добре за качествата.
  • #16
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Последния Таунус и Орион са истински легенди и най-добрите седани на Форд до появата на Мондео.