IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Париж 2012 - BMW Concept Active Tourer

Plug-in хибрид със задвижване на четирите колела

Париж 2012 - BMW Concept Active Tourer

Един от най-любопитните автомобили на щанда на BMW в Париж, е концепцията BMW Active Tourer. Това е хечбек с пет врати, който представлява модерен plug-in хибрид със задвижване на четирите колела.
Париж 2012 - BMW Concept Active Tourer
Возилото използва конвенционален двигател, разположен напречно под предния капак, който задвижва предните колела. На задната ос пък е разположен електромотор, задвижващ задните колела.

Active Tourer е построен на новата платформа UKL1, която е разработена за бъдещите модели на MINI и автомобилите на BMW с предно предаване, които очакваме догодина. Тази платформа ще бъде налична в две версии, с различно междуосие, като ще бъде в основата на плана на баварците за достигането на 2 млн. продажби годишно.

Задвижването на концепта е поверено на 1.5-литров TwinPower Turbo двигател с три цилиндъра, който е куплиран с електромотор и пакет литиево-йонни батерии. Общата мощност на системата е 190 к.с., а максималният въртящ момент достига 200 Нм.

Това позволява на возилото да ускорява от място до 100 км/час за по-малко от 8 секунди и да развива 200 км/час. Батериите на BMW Concept Active Tourer могат да бъдат зареждани и от електрическата мрежа, което предоставя пробег само на електроенергия в продължение на около 30 км. Така хибридното возило има средно потребление на гориво от едва 2.5 л/100 км, като отделя в атмосферата под 60 гр/км вредни СО2 емисии.

Размерите на BMW Concept Active Tourer са: 4,350 мм дължина, 1,834 мм широчина, 1,560 мм височина и 2,670 мм междуосие. Джантите, на които стъпва, имат размер от 20 инча.

Освен, че представя технологиите на BMW, които ще видим в серийно производство още догодина, моделът Active Tourer загатва и бъдещият сериен модел 1-Series GT.

0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ka52alligator ( преди 13 години )
    TОВА Е ПРИУС ОТВЪТРЕ , САМО КОЖУХА Е НА БМВ.
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    iliev555 ( преди 13 години )
    Do anonimen parvo da se izvinia ce ne izpolzvam kirilica imam problem s klaviaturata , no da se varnem na temata ti sled kato si tolkova kompetenten bi sledvalo da znaes ot edna ideina koncepcia do druga ima razlika naprimer moge da se pokage maket v mastab 1 kam 1 no taka nereceniat koncept moge i da e gotov na 90 procenta i povece taka ce ne se izkazvai nepodgotven spored men e hubavo da izcakame do nacaloto na 2014 i togava pak ste pogovorim po tazi tema priatna vecer
  • #20
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като бях малък се радвах на картинките от дъвки Турбо.Отдавна пораснах и започнах да се радвам на реалните неща. Виждам обаче, че тук коментират или деца или хора с неизживяно детство за които картинките са все още повод за радост.БМВ-то мили мои деца е все още концепт, който нито се знае нито се споменава дали ще влезе някога в производство. Това, ако случайно стане няма да е без голямата подкрепа на Тойота и ще се случи не по-рано от 3 г. Тойота ще изкара много нови неща до тогава.
  • #19
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И понеже хейтърчетата много ги знаят нещата, нека обяснят:как така БМВ са толкова напред в хибридните технологии, а Тойота ще ги учи как се правят хибриди? Много интересно според мен. Истината е, че на хартия е едно, а в действителност е съвсем друго. Това на снимките можете само да го гледате и да му се радвате, а Приус можете да отидете и да си го купите. Доста съществена разлика според мен. Също така не чух предполагаема цена и по-подробни ТТД - Багажник, едно дуро...
  • #18
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някой хейтърчета пак не са си пили хапчетата. Показват им някакъв концепт. Наблягам на думичката КОНЦЕПТ с някакъв илюзорен разход от 2.5 л/100 км и те горките вече изпадат в екстаз. Даже прогнозираха, че и третата по продажби кола в света Приус вече щял да залезе. Хахаха е как да стане тази работа? С разхода 2,1/100 срещу 2,5/100 на БМВ-то ли? С кое по-точно хейтърчета? Концепти всеки може да прави и всякакви ТТД да си измисли, но реален автомобил с показатели на Приус все още никой.
  • #17
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Германофилчета, Приус плъгин отдавна е на пазара с разход 2.1/100. Това тук е само концепция, която я влезе в производство, я не. Я е с тия показатели, я не е. Немците отново са догонващи, това е положението.
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Мартоооо, докато това БМВ излезе, Тойота ще са пуснали поредното още по-усъвршенствано поколение на Приус! Хората ти говрят за безжично зареждане на доста усъвършнствани батерии, водордни клетки вместо бутални двигатели и.т.н. Така че, БМВ ако излезе в този си вид до 2-3 години серийно ще е вече назад с технологиите.Инъче, според мен, ако някой от германците може да е сериозна конглокенция в хибридите на японците това са точно БМВ!
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Blago ( преди 13 години )
    b.b., 3 месеца, да сме точни :).
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    b.b. ( преди 13 години )
    Благо, те преди няколко седмици подписаха това споразумение. Ако за толкова време правят нов модел, то няма да им е проблем всеки месец да излиза нов, ама не е така. Прав е Subarufan, това е концепт. Нека излезе серийния модел, да видим реалния разход и тогава да обсъждаме. Иначе интересно - напречен двигател, предно предаване, миниван... все неща които не сме виждали при БМВ. Да видим как ще се справят. Не е като да нямат потенциал.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    eee az se nadqvah da izkarat banicharka - ne mi trqbva van...