IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи снимки на новия Volkswagen Golf GTI

Серийната версия на хечбека ще бъде показана след година

Първи снимки на новия Volkswagen Golf GTI

Официалната премиера на концептуалния Volkswagen Golf GTI от 7-о поколение трябва да се състои по-късно днес, но в интернет се появиха снимки на модела. Изданието Autoblog успя да се снабди с изображения на хечбека, който ще бъде представен като сериен модел след година на изложението във Франкфурт.
Първи снимки на новия Volkswagen Golf GTI
Очаква се автомобилът да разчита на 2.0 литров бензинов двигател от серията EA888, развиващ 220 к.с. и 350 Нм въртящ момемнт. Освен това за него ще се предлага специален спортен ппакет, който увеличава мощността на агрегата до 230 к.с.

От 0 до 100 км/час базовият вариант на Golf GTI ще ускорява за 6.6 секунди, а по-мощнта му версия за 6.5 секунди. Максималната скорост е 246 и 250 км/час съответно. Средният разход на гориво, според производителя, ще е около 6.6 л/100 км.
Първи снимки на новия Volkswagen Golf GTI
Новият модел ще бъде с 15 мм по-ниско окачване, пренастроено управление, по-мощни механизми и Haldex от пето поколение, който ще се предага срещу доплащане.

Освен това изданието Autoblog прави сравнение и в цените на Golf VII. С двигател 1.4 и пакет Easyline машината струва 17 790 евро, докато версията 2.0 литра executive plus 4-motion с DSG-трансмисия ще струва 53 192 евро.
Първи снимки на новия Volkswagen Golf GTI
Първи снимки на новия Volkswagen Golf GTI

0 от 500
  • #26
    8 rate up comment 6 rate down comment
    tasin ( преди 13 години )
    Продължавам да не я виждам.... Освен ,че ставаха с все по учудени физиономии което навярно се дължи на факта ,че не знаят кой е некадърният им дизайнер...
  • #25
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Waio ( преди 13 години )
    Много са консервативни тия VW,с тия карирани мотиви по тапицерията,даже бих казал ретро.Ама те си знаят,явно желаят да привлекат по-възрастни клиенти,които биха асоцирали тапицерията с младостта си и времето когато са карали първото поколение на модела.
  • #24
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Каква била разликата между моделите на Голф ли? Еми има огромна разлика и това се вижда стига да нямаш очни проблеми, ако си полусляп и не ги виждаш, разбирам, защо Тойота ти се виждат хубави, ти просто си сляп ха ха. Ето Голф 3: Ето Голф 5: Ето и Голф 6: Хайде сега бегай на офталмолог.
  • #23
    11 rate up comment 5 rate down comment
    tasin ( преди 13 години )
    Добре ,че Вагините си купиха АутоБилд да им бълва измислените им тестчета.. Щото на практика само там се оказва ,че са най добри.. :)
  • #22
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много ясно защо. Ти винаги разцепваш с *** въпроси. Защото Американците са консуматорско общество. Там гледат рекламите и не четат много. За това и Айфон е най-продавания телефон, въпреки, че се оказа, че Епъл го продава с петорна надценка и всъщност Айфона освен че е по-слаб от Галакси 3 и НТС 10Х е и направен с двойно по евтини материали, но пък му искат по-висока цена. В САЩ зяпат рекламите по телевизията, които Тойота бълва постоянно. Не четат коя кола е избрана за най-добра а и това не го дават по телевизията, не четат какво им препоръчва тяхната агенция Кънсюмър рипортс, да не купуват Приуси, защото колата е калпава, с евтини пластмаси, кофти возия, тромава. Демек обират ви като ви пробутват евтина стока. Американците които са минали на ФВ или други Европейски марки моментално откриват разликата и избират за качествени коли Европейските марки а Тойота изобщо не я включват там. Ето това е истината
  • #21
    14 rate up comment 6 rate down comment
    tasin ( преди 13 години )
    А каква му е разликата с предишните голфове освен абсурдната си цена? Те след Голф 3 трябваше да ги почнат така версия 3.1 , 3.2 , 3.3, 3.4 . Развитие в застой братче!
  • #20
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Отново потвърждават мнението ми, че японците правят нещата по-надежно и на по-нормални цени от колкото германците!Чудя се, колко ли ще струват тия 10 к.с отгоре, и 0.1 сек по-бързо ускорение при ПОМОЩНАТА серия?:)))Колкото до седалките, поне да бяха избрали цветовете на Burberry, че да не им се смеят толкова! Колкото и обективен да съм, 50К+ бих дал за всичко друго ам не и за тази кола!
  • #19
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аха, американците хич не броят Корола за нищо- за това е сред най-продаваните коли в САЩ,заедно с Приус. И затова всяка година за са номер 1 във всички класации за клиентско задоволство! Колко Голфа са продадени в САЩ. Не в Китай, В САЩ, повтарям :)) Голф станал автомобил на света - в същата класация Нисан ГТР стана най-добър спортен автомобил в света,победи порше 911 Карера. Що не го кажеш това?
  • #18
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това с качествените табла е такава смехория и измишлъотина! Оня ден се возя в една баничарка Кади такси на ОК- няма ДОРИ В ДАЧИЯ ТОЛКОВА СИВА ПЛАСТМАСА ПО ТАБЛО,ВРАТИ - НАВСЯКЪДЕ!!!! Качи се в която искаш Соната да видиш качествени материали,а в Кади все едно си в Лада. Германците лъжат за таблата,защото нямат какво да кажат хубаво за немските скучни вагени.
  • #17
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе не знам къде е етарон Корола, в САЩ Американците изобщо не броят Корола за качествена кола, даже нито един модел на Тойота не слагат при качествените, но пък избират Голф! Голф бе избран и за световен автомобил за 2010г. сега очаквам новия Голф 7 да грабне приза. Във всички тестове мачка конглокенцията. А тоя със сивика, хубаво да види динамиката на стария вече Голф Р20 и да не плямпа повече глупости. А за новия не ми се мисли.