IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota iQ EV – официална информация

Електромобилът може да измине 100 км. с едно зареждане

Toyota iQ EV – официална информация

Компанията Toyota разсекрети серийната версия на електромобила iQ. Неговата премиера пред публика ще бъде на започващото следващата седмица изложение в Париж.
Toyota iQ EV – официална информация
Новият модел е пораснал в сравнение със стандартния, като увеличението в дължината е със 135 мм и тя вече достига 3120 мм. Височината, широчината и разстоянието между девте оси обаче се запазват като при стандартната Toyota iQ – 1680, 1505 и 2000 мм.

Теглото на електромобила вече е 1130 кг., което е със 125 кг. повече от бензиновата версия, снабдена с 1.3 литров мотор и вариаторна трансмисия.

Електромобилът Toyota iQ EV разполага с мотор с мощност 64 к.с. (163 Нм) и комплект литиево-йонни батерии. От 0 до 100 км/ч машината ускорява за 14 секунди, а нейната максимална скорост е 125 км/ч. С едно зареждане може да измине 100 км.

От стандартна розетка акумулаторите на електромобила се зареждат за 3 часа. При използване на специална зарядна станция 80 % от батериите се „пълнят” за 15 минути.

От този модел ще бъдат произведени само 100 бройки, които ще се предлагат изключително на пазарите в Япония и САЩ.

Тагове: iq ev
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    до долния: ( преди 13 години )
    а защо на Мицубиши не се случват хубави неща?Знаеш ли защо?Много просто - *** са!Каквито и рекламни кампании да правят, хората разбраха, че автомобилите им не струват, вкл. и електрическите!Като изгубиш веднъж доверието на някого, после е много трудно да си го върнеш!!!
  • #13
    1 rate up comment 6 rate down comment
    до ценител: ( преди 13 години )
    Чочко, чул ли си приказката "предлагането се определя от търсенето"?Е,ако Мицубиши са толкова яка и високотехнологична марка, защо непрекъснато губят позиции и е дошло време да се мерят по продажби с "колоси",като Тата например?Защо си спряха производството на ел.коли в Европа?Да не би да е защото никой не им търси ***?И какво се учудваш, че повечето производители не залагат на хибриди, все още?!Хората просто не ги търсят!!!Защо им е да влагат пари,там където няма търсене???
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Германците няма какво да му мислят- ще изкопират технологията от японците чак след китайците. Все пак са в най-тесни отношения с китайците. Прекопират ли китайците технологията от японците, германците и те ще я имат за прекопиране.
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колега cenitell Хонда съшо имат чисто ел.автомобил.Дори преди няколко месеца имаше статия тук, че е награден заради много добрите си показатели като пробег и скорост!Абе какво да си говорим? Японските фирми ще изведат автомобила в бъдещето, китайците ще изкопират технологията, а германците........да му мислят
  • #10
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Споделих конкретно за новите технологии,мицубиши са първите с масово произвеждан ел.мобил- серията M I E V. А спекулации защо и за какво е имало оплаквания преди 10 г. и откога има турбо и телешки кожи в автомобилите, си е друга тема-става дори и за чесане на езиците,хаха.
  • #9
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А за Митсубиши- ти тях не ги мисли - дори със спаднали продажби имат технология на бъдещето за разлика от немските фирми,които само увеличават броя на турбините и на кожените салони.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кое е глупавото за последните 60-70 годиони - луксът в колите за повече пари се предлага от 70 години, турбини се предлагат от поне 40 години. Какво не разбра?
  • #7
    1 rate up comment 9 rate down comment
    до ценител: ( преди 13 години )
    излагаш се, при това сериозно.Мицубиши от доста време имат проблеми.Бавно загиват.Продажбите им са доста зле и продължават да падат.Откак имаше скандал преди 10-на години с укрити оплаквания от клиенти за дефекти по колите им, нещата за тях вървят само надолу!Да не говорим за тоталната глупост с това за последните 60-70 години.
  • #6
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Европ.фирми да се заемат по-сериозно с наваксването на изоставянето си от Тойота относно хибриите,че ето-Мицубиши,Нисан и Тойота произвеждат масово чисто ел. коли.Да вложат идеи в новото, а не да тъпчат колите с турбини, на брой вече колкото цилиндрите и да викат-"вижте ни колко сме мощни" и да тапицират със скъпи кожи,викайки-"вижте ни колко сме луксозни". Та всичко това се върши от 60-70 години!
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до първия анонимник: ( преди 13 години )
    Юначе,ама ти сериозно ли?Ти за прогрес, за развитие и други подобни не си ли чувал?Нима ел.автомобилите не са се развили през годините?Толкова ли си наивен да си мислиш, че технологиите няма да се развият, а ще седят така?Я погледни само за последните 3-4 години какво развитие има в това отношение!Не виждаш ли, че времето за зареждане е свалено?Ако не бъркам, Мерцедес разработват ел. автомобил с преход близо 200км с едно зареждане.А преди години автомобилите имаха по 80-90 км с едно зареждане!