IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi работи върху умен хибрид

Системата ще изключва двигателя и по време на движение

Audi работи върху умен хибрид

В Audi работят върху умна хибридна система, събощиха представители на компанията пред изданието Autocar. Тя ще може да анализира пътните условия и да приспособява към тях работата на агрегатите, като в някои случаи ще изключва двигателя с вътрешно горене по време на движение с цел пестене на гориво.
Audi работи върху интелектуален хибрид
Прототипът на този хибрид вече се тества на модела А7, като в основата си той представлява подобрен вариант на системата „start-stop”. Новата технология получава информация за условията на пътя от навигационата система. По този начин електрониката, взимайки под внимание скоростта на автомобила, наклона пътя и максималната разрешената скорост, може да пресметне кога ще постигне най-голяма икономия на гориво.

Новата технология ще отчита и други фактори като това дали машината има багажник на покрива или пък тегли ремарке или каравана.

При работа с адаптивния круиз-контрол интелектуалният хибрид ще може не само да включва или изключва двигателя, но и да задейства спирачките. От Audi твърдят, че по време на тестовете на 60-километрова отсечка при около 28 % от времето на движението автомобилът е бил с изключен двигател, което е довело до 10 % по-нисък разход на гориво.
 

0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вместо да ти текът лигите по Аудитата в статиите на Ауди и да ти киселее в устата, вземи *** драсни един коментар в статията за Тойота, че тая скучна марка ще запише рекорд 0 коментара. Май вече никой не отваря да чете новини за скучни марки.
  • #13
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ауди и умен,божееееееееееееее колко мъка има на този свят.Убий простака с мълчание е следващия ход.
  • #12
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не сравнявайте приус с този хибрид който разработват Ауди. Разликата е че Ауди разработват умен хибрид а не *** хибрид като Приус за който апелират да не се купува от хората:http://***.automedia.bg/news/article_17358.html
  • #11
    9 rate up comment 10 rate down comment
    до Subarufan ( преди 13 години )
    Това че си глупав не ти дава право да пишеш глупости вземи и прочети нещо. Ауди когато са правели хибриди, японците са си смукали пръстите. Трябва ли сега от Ауди да кажат, че всички които правят хибриди че гледат какво правят от Ауди и всички ги копират? Или да да кажат БМВ видяха от Ауди и те сега слагат 4Х4 на лимузините си от висок клас? Или направо от Порше да излязат със становище, че всички са откраднали хибридната идея от тях? Разбирам, че ти е трудно да мислиш и по добре да не се мъчиш.
  • #10
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Най-сложно е да направиш нещата прости и надежни! Това го правят японците! Германците също правят нещата, но по трудния начин, и ти вземат много пари за това, защото видите ли, тяхната система била много технологично по-напреднала от всички други на пазара. И отново от Ауди, както Порше преди със ел. компресора, гледат какво правят бварците и те да не останат по-назад! Кажи ВАГ и не ги проклетисвай повече! :)
  • #9
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    При ползването на ГПС има един много основен недостатък.Когато нямаш обхват на спътници,какво правим?Как ще се държи колата без навигационната информация?В града при много гъсто населени квартали с високи сгради или дървета около пътя обхват по принцип няма или е слаб.Изобщо това с ГПС-а е по-скоро залъгване отколкото действително функциониращо нещо.При Приус така или иначе,като си махнеш крака от газта ДВГ веднага се изключва и генератора започва да зарежда.Просто и функционално.
  • #8
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Приус не ползва ГПС,защото няма нужда системата да се усложнява допълнително.Системата сама поддържа батерията в готовност и знае кога и до колко да е зареди според стила и начина на каране.Примерно на магистрала или при по-спорно каране заряда на батерията рядко пада под 50%,защото там във всеки момент може да ти потрябва допълнителна енергия,я за изпреварване,я за рязка маневра.При спокойно каране и особено в града батерията се разрезда до към 20-30 %.Алгоритама е надежден,безпроблемен иработи
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до: комплексаря ( преди 13 години )
    Втория коментар е мой.Твое право е да си мислиш,че първите 3 аз съм ги писал.Това твойто е параноя,че един човек пише.Ако не ти се вярва питай *** за айпитата.Виж,ако ти ги правиш тези чалъми е нормално да се съмняваш,че и др.го вършат.Та по темата нещо да кажеш или ти си тук само да коментираш чуждите мнения без да имаш свое.
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    само дето приус не ползва ГПС за да преценя кога да изключи мотора. всъщност това започнаха да го разработват БМВ. друг е въпроса че ВАГ най много се хвалят - това все пак е един прос алгоритъм на ЕКУ-то - няма нужда да се хвалиш оше преди да си го направил.
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Форд от години имат автомобил, който си изключва двигателя при спускане по инерция. БМВ преди известно време обявиха, че обвързват навигацията с круиз контрола и управлението на хибрида. Сега се пита Ауди какво са преоткрили от това със задна дата :D