IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series

Изпитателят тествал хибридната версия на модела

Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series

Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series
Германските медии съобщиха, че тест пилот на новото BMW 3-Series е загинал по време на тест. Според информацията 45-годишния изпитател, чието име не се съобщава, е загинал на място, след като се врязал в камион.

Инцидентът е станал в петък миналата седмица на магистрала A92 в близост до фабриката на BMW в Динголфинг, Германия. Вярва се, че пилота е правил високоскоростен тест на хибридната модификация на BMW 3-Series, когато камион е навлязъл в неговата лента. За да предотврати удара 45-годишния германец е свил рязко вдясно, но не е успял да избегне тежкотоварната машина и се е забил в задната й част.
Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series
Пилота е бил сам в колата и е загинал на място. Заради тежката катастрофа магистралата е била затворена в продължение на часове. Разследването на инцидента продължава.

Това не е първия подобен случай. Преди около три години на високоскоростен аутобан в Германия тест пилот загина докато изпитваше Porsche 911(998) Convertible. Година по-късно при тест загина и главния изпитател на Toyota.
Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series
Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series
Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series
Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series
Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series
Тест пилот загина зад волана на новото BMW 3-Series

0 от 500
  • #25
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    Мисля, че може да започнеш с линка, който ти постнаха след мен...
  • #24
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Има ама друг път.И да грешката е моя в изписването,сега го забелязах.
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    До кухата лейка! ( преди 12 години )
    Ето ти линк да видиш какво представлява окачване на болид!!! Чети ако можеш... и обърни внимание: "Основните елементи на окачването са сходни с тези на повечето автомобили." Това, че не ги виждаш, не значи, че ги няма!!!http://***.ekak-avto.bg/benzin/kak-raboti-okachvaneto-na-bolid-ot-formula-1
  • #22
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    Анонимни, нищо няма да отварям. Пружини и амортисьори си има, просто разположението им е по-различно, поради типа окачване. пп: пише се болид
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И запорожеца е със задно,но това нищо не означава.Айде да правим сравнения между автомобили от един клас,а не да сравняаме конете с кокошките,кое е по-бързо.
  • #20
    0 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Wane:Отвори чичко гугъл и погледни една снимка на някой булид и ми кажи къде виде пружини,амортисьори.Окачването на булида намя нищо,ама нищо общо скоято и да е кола.
  • #19
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    RIP за човека, но професията си има своите рискове.Единия от последните анонимни ме развесели стабилно... при F1 нямало "пружини" в окачването :D :D :D А много интересно какво има... И дума "амортесиор" няма
  • #18
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Когато попаднеш в ситуация в която може да катастрофираш няма значение какво задвижване имаш, защото тогава натискаш спирачки !!!
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Незнам какъв е този спор за задното. Аз съм си купил задно защото исках такова, а не защото немога да си купя 4х4. Разберете го един път завинаги !!!!!!! Като ви харесва 4х4 всичко е ОК. Фиат Панда е 4х4 - за какви Бугатите ми говориш. Това че е 4х4 не означава автоматично, че караш премиум автомобил.
  • #16
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    b.b:Я кажи инжинере формулата на колко см е от асвалта?То и картинга е със задно,ама и е доста по-стабилен в завоите от доста коли със задно.Какво е окачването на формулата какво е на леката кола?При формулата има ли амортесиори,пружини?Май не.Я махни на болида спойлера от зад и гледай как взима завоите.Хах тръгнал да сравнява кола с болид.