IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi ще има e-tron при всеки модел

В компанията разчитат на 100 000 продадени електромобили и хибриди годишно

Audi ще има e-tron при всеки модел

Представители на Audi обявиха, че най-късно до 2020 г. всеки модел на марката ще бъде предлаган и във версия e-tron. В концерна от Инголщад разчитат продажбите на автомобили, задвижвани напълно от електриичество или от хибридни агрегати, да достигнат до 100 000 бройки на година.
Audi ще има e-tron при всеки модел
За целта Audi работи усилено върху няколко алтернативни силови агрегата - както за електромобили, така и за хибриди. Първият сериен модел ще бъде спортната R8 e-tron (на снимката), чието начало на производство е планирано за края на тази година.

Следващият в списъка е хибридната версия на хечбека А3, която трябва да се появи на пазара през 2014 г. Веднага след това ще излязат модификации e-tron на моделите A4 и Q3. Работи се и върху хибриден вариант на A6, но переспективите пред неговото масово производство засега са неизвестни.

Първата компания, която обяви, че ще пусне версия с електромотор за всеки свой модел, бе Toyota. Японският производител направи това още през 2007 г. По-късно своите планове за създаване на хибридни модификации на своите машини оповести и Porsche, но представители на германската компания така и на разкриха конкретни срокове за реализация на проекта си.

Тагове: e-tron
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Bil sum se bil napil.
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** на теб ти хлопа дъската. Значи, пишеш някаква глупост за разхода на хибридите на Ауди и като ти напишат хората някой факти, изчакваш да минат 7-8 коментара, за да не се вижда как са те зтапили и пак изцепваш същата простотия, явно очаквайки да не се разбере че че по-доло са те направили за смях. Пак ще повторя Хибридния Приус има среден разход 5,2 литра. Всеки посредствен дизелов агрегат би слязъл под този разход. А иначе ако го сравним с хибрида на А8 който харчи в теста 8 литра, разликата от 2,7 литра е нищо като се има предвид че А8 е доста голяма лимузина за разлика от сгъчения куфар Приус и не на последно място динамиката му е 7,5 сек. 0-100км.ч. при Приус е 10,5сек. Тоест едното върви а другото е като Хюндай ако бързаш трябва да слизаш и да го буташ. Освен това японеца е смотан Приус, при Ауди няма да има евтини пластмаси, шум в купето, лош обзор, евтини пластмаси, ще върви и няма да вози твърдо като Приус, а и най-важното работят *** на спирачката и газта, нещо което няма как да работи в Приус. Така, че Тойота като са гледали хибридите на Ауди преди да започнат да произвеждат свой, първо трябваше да видят как Ауди са направили ***, та да не се налага сега Тойотите да задръстят сервизите от сервизни акции.
  • #14
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За пореден път се убеждавам,че от ВАГ са много зле.Вземат някой модел от продуктовата си гама,сложат му елетромотор и батерия и го обявяват за хибрид.Пускат някакви ниски разходи на гориво,а още на първия тест ги разкриват,че данните им са пълна лъжа.Защо обаче не направят хобрид в класа на Приус да речем,Аурис,Ярис?Защото не могат.Там при пряк тест между конглокенцията ще им лъснат големите лъжи.Правят някакви си уж хибриди с мощни ДВГ,където лъжите им по-лесно минават.Жалка фирма.
  • #13
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    Да живее Германската електротехника и електроника! Какво стана със SABA, TELEFUNKEN, LOEWE, UHER, GRUNDIG (която е собственост на турците BECO), Къде са телефоните на Бош и Сименс? От ауди, ако искат дори един тиристор да купят за инвертор на хибрид- ще е японски! За батерии да не говорим... Тойота си прави хибридите заедно с Панасоник, Ауди с кого ще ги прави? Бош и Сименс са отдавна гола вода на фона на японците и корейците.
  • #12
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    "Всяко бъдещо постижение, повторено 100 пъти, става истина!" (перефрезиране на прочутото изказване на Гьобелс)
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И *** когато ти пишат кората чети какво са ти писали. Щото е безмислено да са ти написали нещо и ти да задаваш въпрос, на който ти е отговорено в предния коментар. Никой не те кара да мислиш колко харчи хибридното А8 а ти е написано колко харчи заводско и колко в теста. ТАка, че щом е тестван и е даден разхода, няма какво да си представяш и да не мислиш колко щяло да харчи, знам че не можеш да мислиш, ама не го повтаряй постоянно. Знаем го.
  • #10
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе незнам дали си нямах хабер от високи технологии, само знам че тойота от тях изкопира хибридите ха ха. Така, че когато говориш за технология виж от къде произлиза технологията. Като гледаш, че Тойота правят хибриди виж от къде са взели идеята и технологията и тогава плямпай. И *** виж прочети статията, Ауди R8 e-tron (на снимката), чието начало на производство е планирано за края на тази година. Демек след няколко месеца влиза в производство. А не концепция. Ама едната гънка не разбира.
  • #9
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ВАГ много си падат по големите приказки.Все въртят,все сучат,какво щели еди кога си да правят.Те горките хабер си нямат от високи технологии,но пак извадиха торбата с лъжите и почнаха да облъчват нискочелите си фенове,колко уж са иновативни.Освен скапани дизели с пукащи глави и пикаещи дюзи от Бош нищо ново не могат на никого да предложат.Само обещания и гръмки приказки.
  • #8
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Странно от Лексус не знаят че харчи толкова малко те му дават заводско 9,5 литра, което значи реално 12-13 литра. А8 също заводско е 6 литра, но в теста показа 8 литра разход както и приуса завдско го даваха 3,5 литра ама в теста харчеше 5,2 литра. Така, че другия път като споменаваш някакви моделчета първо им проверявай разхода а не си представяй кое колко харчи.
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имат хибриди разбира се и които не харчат колкото ДВГ със същите коне, това естествено няма как да го знаеш, само да ти кажа че в теста на Аутобилд Хибридния Приус има среден разход 5,2 литра. Всеки посредствен дизелов агрегат би слязъл под този разход. А иначе ако го сравним с хибрида на А8 който харчи в теста 8 литра, разликата от 2,7 литра е нищо като се има предвид че А8 е доста голяма лимузина за разлика от сгъчения куфар Приус и не на последно място динамиката му е 7,5 сек. 0-100км.ч. при Приус е 10,5сек. Тоест едното върви а другото е като Хюндай ако бързаш трябва да слизаш и да го буташ. Освен това японеца е смотан Приус, при Ауди няма да има евтини пластмаси, шум в купето, лош обзор, евтини пластмаси, ще върви и няма да вози твърдо като Приус, а и най-важното работят *** на спирачката и газта, нещо което няма как да работи в Приус. Така, че Тойота като са гледали хибридите на Ауди преди да започнат да произвеждат свой, първо трябваше да видят как Ауди са направили ***, та да не се налага сега Тойотите да задръстят сервизите от сервизни акции.