IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot влезе в Топ 3 в Европа с 208

Лидер по продажби остава Volkswagen с Golf и Polo

Peugeot влезе в Топ 3 в Европа с 208

Peugeot успя да се нареди сред лидерите по продажби в Европа за месец август. Френската компания вече заема трето място, благодарение на успеха на новия си модел 208. Класацията е на компанията JATO.
Peugeot влезе в Топ 3 в Европа с 208
Най-продаваният автомобил на Стария континент, въпреки спада от 12.9 % в сравнение със същия период през 2011 г., си остава Volkswagen Golf. След него се нарежда друг представител на германския концерн – Polo, при който отстъплението за 1 година е 22.3 %. Трети е Peugeot 208 (на снимката), който изпреварва съперниците си Ford Fiesta, Opel/Vauxhall Corsa и Renault Clio.

Експертите очакват, че общият обем на продажби на Peugeot 207 и Peugeot 208 ще позволят на французите да достигнат до 5-о място в класацията в края на годината.

Извън първите 10 има няколко марки, които успяват да увеличат продажбите си - Skoda, Kia, Dacia и Honda. Добре се представя и Audi, чийто модeли А4 (S4/RS4) заема 10-о място, а освен това в Германия успешно се продават A1 и Q3.

Любопитното е, че в първите 10 място не успяха да намерят място няколко нови или претърпяли наскоро фейслифт модели като Toyota Yaris, Mercedes-Benz B-Class, Volkswagen Tiguan, Fiat Panda, Volkswagen Up! и BMW 1-Series.

„Август бе един от най-жестоките месеци на пазара на нови автомобили, тъй като освен с икономическите условия трябваше да се съобразим и с факта, че хората са във ваканция. Всичко това води до спад на продажбите, на фона на който представянето на Peugeot 208 изглежда впечатляващо”, коментира вицепрезидентът на JATO Гарет Хансън.

Топ 10 за август

1. Volkswagen Golf       29 056
2. Volkswagen Polo      16 996
3. Peugeot 208             14 721
4. Opel/Vauxhall Corsa  13 198
5. Ford Fiesta               12 980
6. Renault Clio              12 959
7. Opel/Vauxhall Astra   12 742
8. Volkswagen Passat   11 727
9. Renault Megane        11 714
10. Audi A4/S4/RS4      11 226.

Тагове: jato
0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Малко са копнали фаровете от infiniti, но като цяло е хубава кола. И ще върви добре, в момента и те и новия ярис се опитват да настигнат краля в кегмента - поло от 2009.. Проблема ще дойде след 2 години когато излезе поло 2013 и това пежо и тойотата пак ще изглеждат като стара чанта, а интересно защо винаги се бавят с 2-3 години докато конглокенцията е много много напред..
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Изобщо не ми е кисела, а я карам на лизинг от 2010 същата - пълно дърво като возия, евтин салон, визията е копие на Пежо. Ще я върна предсрочно и ще си взема употребяван Фокус от 2003-4.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Кисела" нали,а 10год. Fokus е сладък-*** с FORD.
  • #25
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И преди и след фейслифта сегашната Фиеста е отвратително грозна и издута. Да не говорим че по размер е почти колкото първия Фокус и задницата й е като нескопосана имитация на неговата задница. За отвратителните предни фарове като на Пежо да не говорим. По-добре 10-годишен Фокус, от колкото нова Фиеста.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Аз също бих изчакал, ако купувах сега кола. Понякога си заслужава няколко месечно забавяне на покупката.
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Това е класация само за един месец и то август. На Запад, за разлика от България, почти всички почиват. Нормално е Пежо 208 да има малко по-високи продажби. Предното 207 бе скръб. Фиеста вече се спира от производство и хората чакат новия модел. Просто се изчистват складовите наличности преди да почнат продажбите на фейслифта. А при Фиеста има защо да чакат моделите с новите еднолитрови мотори. Все пак това е много голямо събитие. Не всяка година се сменят поколенията мотори.
  • #22
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като стана дума за Golf 7 вижте последния АБ, разглеждат е отблизо, доста постна баница.Задните седалки даже не се сгъват отделно, смях в залата.Дори германците пишат, че са разочаровани.
  • #21
    7 rate up comment 6 rate down comment
    vg ( преди 13 години )
    Става дума за глобални продажби,там Голфчето пи вода от Хюндай.И става по-зле за немците.
  • #20
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Каква Елантра бе като гледам класацията ни Елантра ни и30. В Европа не си падат по корейските и японски ***. А и да не забравяме, че всеки момент излиза Голф 7 и много купувачи изчакват. Като излезе Голф-7 ще досмачка корейските щайги. Щом вече остарелия Голф 6 размаза новия и30 в теста на АБ, смятай каква гавра ще си прави със смотаната корейка новия Голф 7
  • #19
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Купували голфа, вярвай си.Май забрави статията тук, че за първата половина на 2012 глобалните продажби на Елантра бият Голфа.Фолксваген нямат никакъв шанс.