IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новата Dacia Logan

Автомобилът ще получи двигател с обем 0.9 литра и 90 к.с.

Това е новата Dacia Logan

Първите фотографии на новото поколение на достъпния седан Dacia Logan се появиха в интернет. Те бяха публикувани от френското издание L’Automobile заедно с информация за модела.
Това е новата Dacia Logan
Второто поколение на Logan се отличава с нова предна броня, различна решетка на радиатора и напълно нови светлини, както отпред, така и отзад. Силуетът на машината също е различен от настоящата версия.

Интериорът на колата също разполага с много нови детайли. Преработени са главния панел, волана, седалките и предната конзола, на която е разположен нов сензорен дисплей. Той отговаря за работата на радио и аудиосистемата, навигацията и телефона.

За второто поколение на Logan е подготвен и напълно нов двигател. Това е 3-цилиндров агрегат с турбина. Неговият обем е 0.9 литра, а мощността – 90 к.с. Освен това всички дизелови модификации на модела ще бъдат снабдени със системата Start & Stop.

В семейството на новия Logan този път няма да има версия комби. Това бе решено, след като компанията пусна на пазара моделите Lodgy и Dokker. Официалната премиера на машината ще се състои на започващото в края на месеца изложение в Париж.

Тагове: Dacia Logan
0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Добри Колев ( преди 13 години )
    Съжалявам, ако обидя някой, но грозотата на тази кола е достатъчно основание, за да бъде предпочетена друга марка. Чудя се на румънците - направили са здрава кола - няма спор. Как поне малко не се потрудиха да променян външния вид? Още повече цената е твърде висока. Цена от 10 000 лева би ме удовлетворила.
  • #14
    17 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    123,видя ли как се гласува с 20регистрации- *** постъпват така с всеки който е на различно от тяхното мнение.Относно таралясника на Trifirce,горе от менюто-МАРКИ,после Мерцедес и излиза "Тест Драйв"-там от снимката ще се ориентираш,тъмно син,мръсен и Казанлък.
  • #13
    33 rate up comment 18 rate down comment
    GTE ( преди 13 години )
    Ако цената е 18 000 лева, Риото ще спечели, защото за тази сума колата е с дизелов двигател и разход от 3,5 / 100. Вярвам, че ще се опитат да запазят нивата от 13 000 лева за базова версия. Тогава ще са супер конглокентно способни. За разбита градса инфраструктура, като Софийската, нова кола от класа на Логана е по-подходяща, отколкото някой издухляш на 200 К км.
  • #12
    29 rate up comment 10 rate down comment
    Огнян ( преди 13 години )
    Отпред прилича на новата Лада-Гранда...нали е пак на Рено..
  • #11
    23 rate up comment 36 rate down comment
    до селкоопа ( преди 13 години )
    Абе вие всички ли сте ду*али на тоя Trifokciu, който му напише нещо ,и скачате на обяснения- тоя сайт да не е на бащати бе.
  • #10
    27 rate up comment 37 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да продавай(подарявай),ако си виждал цените на 15-16годишните Sкласи в момента,ще ти стане ясно.А и една нова Dacia се купува за работа, а ти с твоите 10000км. на година,само и плащаш данъка и гумите.Просто казано Sкласата не е за теб.Не и е провървяло на Sката.
  • #9
    41 rate up comment 28 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Викаш да продавам S-класата и да купувам Дачия, а? ХАХАХАХАХА!!!!Ти ненормален ли си?!?!?!
  • #8
    34 rate up comment 15 rate down comment
    сс ( преди 13 години )
    Немското е в пъти по добре като вървеж и возия... аз карам Дачия.. евтинджос, със супер нисък разход .. и как за 4,5 год не се повреси нито един път??? Въпрос на портфейл... Евтина и здрава, аз съм доволен, супер щастлив съм че не кисна по "майстори". Иначе си е пръчка... ама пък здрава..
  • #7
    28 rate up comment 24 rate down comment
    batececo, бозаджия ( преди 13 години )
    двигател с обем 0.9 литра и 90 к.с.Дайте да залагаме за колко време ще отвори цеха за боза, тея хора не се научиха да правят ГОЛЕМИ двигатели...
  • #6
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Mарто ( преди 13 години )
    Aми начи по-хубавото на немските е качеството, возията, вървежа, динамичните характеристики,надеждността, разхода също защото немски дизел с 200 коня ще даде същия разход като това на 100%, друго? За удоволствие от шофирането да не говорим...