IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi пуска специален SQ5 TDI на цена €92,000

Возилото се отличава с уникални екстериор и интериор

Audi пуска специален SQ5 TDI на цена €92,000

Audi пуска специален SQ5 TDI на цена €92,000
На предстоящото изложение в Париж ще видим един от най-специалните модели на Audi. Той носи името SQ5 TDI Exclusive и ще се предлага на цена от €92,000. Тази сума е с цели €33,500 повече от стандартния SQ5 TDI, който ще има цена от €58,500, когато стъпи на пазара през следващата година.

Сигурно си мислите, че доста по-високата цена на Exclusive версията се дължи на сериозна доработка на двигателя. Грешите, той е аналогичен с този при стандартния SQ5 TDI - 3.0-литров би-турбо V6, генериращ 313 к.с. и 650 Нм.

Космическата сума за подобен автомобил е продиктувана от уникалните решения в интериора и екстериора на колата. Те са дело на Quattro GmbH и не могат да бъдат срещнати при нито един друг сериен модел на Audi.

Външността на Audi SQ5 TDI Exclusive, например, е боядисана в специален син цвят с кристален ефект (Aral Blue), който е създаден специално за модела. В салона пък е използвана фина кожа Nappa, с която са покрити волана и топката на скоростния лост. Кожената тапицерия е съшита със "снежно бял" контрастиращ конец. Със същата кожена тапицерия, но в светъл цвят, са покрити спортните кресла на колата, както и таблото. За тавана и покривалото на стъкления покрив пък е използвана алкантара.

Audi SQ5 TDI Exclusive ще бъде произведено в къса серия от само 50 екземпляра, като доставките ще стартират през първата половина на 2013 година.

Повече подробности за Audi SQ5 TDI Exclusive ще разберем в Париж

Тагове: audi sq5 tdi
0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до Cenitell ( преди 11 години )
    разликата между начина на работа на балистична ракета и това на Фоевека е толкова различна че нямат допирни точки, фунийката е много по-близко до фоевега отколкото Фоеверга до Ракетата. фоеверга работи с барут и то димен. Дори да сравняваш парен двигател с въглища и ДВГ с дизел ще си по-близко въпреки, че пак е абсурдно. В случая за хибрида говорим за абсолютно една и съща технология.
  • #24
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Относно "кой е първият",например в космическата техника първи са китайците-по исторически данни те пълви са използвали ракетния принцип за фойерверките си. По логиката на Анонимния, руснаците и американците особено,пращйки хора на Луната, а сега роботизиран апарат на Марс, са "копирали" китайците!Подобни примери бол-стига човек да е достатъчно фанатизиран поклонник!
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    *** модела на хибридното Ауди от преди 15г. Тойота чак сега започват да го правят. Пълен хибрид е модела на Audi Duo от 1998 г. Този модел можеше да измине 50 км само с електромотора си. И се зарежда директно от електрическата верига при Приус километрите са 2км. ха ха . Тойотките крали,крали чак се усрали и пак не успяли. Иначе хибрида е измислен от Порше преди повече от 100г. А технологията която ползва Приус е копие на технологията на Немците от 1905г. разработена от Хайнрих Пипер с мощен електромотор (10-15 квт), който помага на основния ДВГ при ускоряване, а при спиране превръща рекуперативно механичната енергия в електрическа.В качеството на трансмисия като правило се използва вариатор или планетарна предавка. Тойота нищо не са открили, те просто копират всичко немско. Когато немците са правили автомобили японците на са знаели какво означава думата автомобил, после когато са правели хибриди японците не са знаели какво е хибриден автомобил. По това време създателя на Тойота е шиел чаршафи и шушони.
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Райнхолд Дуденхофер ( преди 11 години )
    Тия крадяха само от БМВ, сега почнаха и от Лексус (само не ми разправяйте, че сте кьорави !
  • #21
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    *** ама много си *** бе. Всеки път ли трябва да ти обяснявам едно и също? Или пак разчиташ да не вляза във статията и номера да мине. Знаеш много добре къде са и кога са произвеждали хибриди Ауди. Някъде десетилетие преди Тойота. Та когато Ауди са правели хибриди, Тойота още се чудеха от къде да крадът дизайн. Така че за хибридите тихо. Още повече, че за хибрид на Ауди няма да прочетем, евтини пласмаси, които се напукват по-бързо от колкото може да се напише ха ха.
  • #20
    11 rate up comment 4 rate down comment
    истината ( преди 11 години )
    щом Алуди е правило хибриди преди Тойота къде са те?Мъчили са се нещо да направят,ама не са успели и са го зарязали.До толкова им е стигал капацитета.Освен това хибридите на Тойота нямат почти нищо общо с тези на другите преди тях.Технологията и начина на съчетаване и използване на двата вида енергия са тотално различни.Батериите на Приус не са на Мицубиши.Явно и това не го знаеш,а си измисляш.Също така Уйлямс не прави батерии.Цялата хибридна разработка на Алуди е тяхна.Много си зле.
  • #19
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ауди прави хибриди десетилетие преди Тойота. А за Уйлямс, няма смисъл да драскаш измишльотини,Уйлямс прави единствено Акумулатора на хибридното Ауди,което се състезава на Льо Ман. То тогава какво да кажем за Тойота? Ovonic Battery е компанията създател и притежател на правата за батерия с никел-металхидридна технология, която е използвана в Toyota Prius, Matsushita Electric Industrial прави за сегашните им хибриди с литиево-йонни батерии а RAV4 е с електрически задвижваща технология от Tesla.
  • #18
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вагенистите да си направят фелацио и да бегат бързо от този форум.Има доста реколта да се събира по селата.
  • #17
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре че е било само 6-часа състезанието защото след 6-тия част двигателите на хибридните Тойоти умират, справки 24ч. Льо Ман. Иначе след като наби шушоните на 24ч. на Льо Ман, Ауди опуха и на Силвърстоун Тойота.
  • #16
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я дай линк с победата на Тойота защото в Страниците на Европейските серии Льо Ман такова нещо няма, в Американските серии също. А относно хибридитте на Ауди и Тойота няма нужда от сравнение, първо, че Тойота копират хибрида от Ауди, второ че хибридите на Ауди са в пъти по-динамични от тези на Тойота-Лексус. Не виждам за какво спори фиснинга? А8 тежка лимузина с разход в теста на Ауто билд 8л. и 7,7 сек. от 0-100км. Приус с разход 5,2л. и 10,5 сек. от 0-100км.А Приуса е доста по-малък и лек от А8