IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Риск от пожар при Lamborghini Gallardo

Прибират го в сервизите за ремонт

Риск от пожар при Lamborghini Gallardo

Риск от пожар при Lamborghini Gallardo
Отново риск от самозапалване при суперавтомобил. Този път става дума за Lamborghini Gallardo, което ще бъде привикано в сервизите за ремонт. За сервизната акция на италианската суперкола съобщи Националната администрация за безопасност на движението в САЩ (National Highway Traffic Safety Administration).

Според информацията проблемът се крие в сервоуправлението на колата, където някои от маркучите могат да протекат и да предизвикат пожар. В сервизите ще бъдат привикани 1,491 екземпляра на Lamborghini Gallardo, произведени между 2004 и 2006 година.

Ремонтът ще бъде напълно безплатен, като ще включва поставянето сервосистема на волана с оптимизирани елементи.

Тагове: Lamborghini Gallardo
0 от 500
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** ПАК СИ МИ ИЗТРИЛ КОМЕНТАР
  • #17
    5 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Dneska Lambo utre Mer4o,posle Aud4o,sled tova Bavar4o i taka do kraya na sveta ,dokato ne vi oberat do shushka
  • #16
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Наблюдател ( преди 13 години )
    Докато тойота направиха по 3 сервизни акции на почти всеки техен продаван модел от ФВ груп статистиката е за 1 акция на 1 на 10 автомобила. Мисля че и за най-големия *** е ясно какво означава това.. но ***, фенове на япоския *** на автомобилостроенето от къде ще знаят че и на най-добрите може да се случи повреда.. но в никакъв случай не е свързано с по 3 повреди във всеки модел както при трошките на трошьота..
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Гущер,къде се губиш?Обра ли мисира?
  • #14
    10 rate up comment 2 rate down comment
    от варна сън ( преди 13 години )
    мама кара гоуфо 1ничка кулата супер
  • #13
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ваген е немският москвич .....ха ха
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    А при Ferrari ( преди 13 години )
    от 6700 авт. има реални проблеми при 1300 авт, предимно новото Italia 458 и по-старото Modena 360.Но бих се съгласил,че при тези автомобили това е "недопустимо". Напротив, в тези автомобили всички системи работят в екстремални режими, при минимално място.Колите в сериите на Le Mans,F1 и други серии са оше по технологични,безкрайно по-скъпи, но оше по ненадеждни в много аспекти.Да не говорим,че коли като Galardo,458,GT-R са натоварени и с различни с-ми за безопасност на пасажерите.
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    toyota mnogo prodavat mn i za tova vru6tat v servizite dokuto vw malko prodava malko vru6ta a i dokolkoto znal lambo sa na vw taka 4e vw ne proizvel ka4estveno lamboto
  • #10
    10 rate up comment 8 rate down comment
    ка52alligator ( преди 13 години )
    Всички драскачи тука и отворковци нямате пари да смените само накладките на керамиките на тази кола , злобни джуджарки.
  • #9
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Ime ( преди 13 години )
    Аз не съм много добре запознат, но не се ли оказа, че тва със самоускорявнето не е вярно и не е ефект на Тойота? Доколко помня в щатите ги оправдаха...От коя година /дата/ е статията към която даваш линк, никъе не е написано.