IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

680 к.с. за суперколата Peugeot Onyx

Автомобилът е дизел-електрически хибрид

680 к.с. за суперколата Peugeot Onyx

580 к.с. за суперколата Peugeot Onyx
След като в интернет пространството се появиха спекулативни данни за концептуалната суперкола Peugeot Onyx, французите разпространиха официална информация, която ги опроверга. От нея ставя ясно, че автомобилът разполага не с 200 к.с., а с цели 680 к.с.

Те са генерирани от хибридна система, съчетаваща дизелов двигател, електромотор и пакет литиево-йонни батерии. Двигателят с вътрешно горене е 3.7-литров V8 HDi FAP (600 к.с.), който задвижва задните колела. Той е куплиран с 6-степенна секвенциална трансмисия и електродвигател (80 к.с.). Така общата мощност на системата достига 680 к.с.

Няма информация за динамичните показатели на Onyx, но можем да бъде сигурни, че те ще са впечатляващи. Все пак автомобилът тежи само 1100 килограма и има завидна аеродинамика.

Peugeot Onyx е изграден почти изцяло от въглеродни влакна. От този материал са изградени елементите на купето, а конструкцията е карбонов монокок, който тежи само 100 кг. Размерите на колата са 4.65 метра дължина, 2.20 метра широчина и 1.13 метра височина.

Повече подробности за Peugeot Onyx ще станат ясни в края на месеца, когато моделът ще бъде официално представен.

Тагове: peugeot onyx
0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Наистина за дефектацията може да се поспори. Едно Пежо 406, например, не съм чул да дава дефекти. Защо пак намесихте другите марки? Нека да го пуснат на пазара, ако това стане и пак да си пишем тука кой е с по-голям...
  • #15
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И 1000 коня да е пак няма да се купува, който има пари ще си глоки , Мерц, АУДИ , БМВ , та дори и Нисан, но ПЕЖО НИКОГА , а и няма да е толкова по евтина от тях , че да се купува заради цената , така че предварително е обречен на неуспех, а и кога Пейгеот са правили спортни коли.
  • #14
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защо намесвате Ауди в темата за Пежо? Много добре се знае, че Ауди е по-хубава кола от Пежо, но няма никъв смисъл да се намесва. Нека се порадваме на френския мозък ;)
  • #13
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Зигмунд Фройд ( преди 13 години )
    Красота! Жалко, че е само прототип!И можеха да използват друг цвят, че така прилича на "Duracell"...
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Супер е Пежото! Жалко, че както онзи невероятно красив Ситроен ще си остане там в 1-2 бройки и до там...
  • #11
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Защо в темата за гадното Рено Клио ми изтрихте коментара с краставичките и *** бе? Рекламирах марка лютеница, не е забранено в сайт за коли, нали? И вие, администраторите ядете лютеница и чушки, кво се правите? Оня с *** да дойде да му дам един *** за вечеря :D
  • #10
    7 rate up comment 13 rate down comment
    И по какво ( преди 13 години )
    разбра,4е продукцията на PSA о по-добар избор от VW!? От пазара, от цените, от рентабилносста, от техни4еските доклади,от избора на клиентите!?Харесвай която марка иска6, но защо не приеме6/4е в момента VW предлага и ПРОДАВА много по-добри автомобили от PSA и Renault и това го има в вси4ки статистики.
  • #9
    8 rate up comment 11 rate down comment
    до "разбира4ите ( преди 13 години )
    Слава богу - има Google и всеки моге да види класирането в последните 13 години - 11 победи за Аudi. Колкото до "наритванета на "герман4етата" от французите броя на продадените автомобили от VW за 1-вите 6 мес. на 2012 год е по-голям от този на Peugeot и Renault взети заедно и подсилени с Fiat., и то само в Европа. За USA и China не говорим - тези марки са по4ти непознати.Аз харесвам Peugeot и за разлика от теб сам притегавал и 605 svdt i 607 2.2 бензин. И наистина егалко,това което става с PSA
  • #8
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Че те френските автомобили много отдавна задминаха немските по отношение модерни технологии.Нищо ново под слънцето.Едните вървят напред,а другите тъпчат на едно място.Ако така продължават съвсем скоро и китайците ще ги задминат и с немското автомобилостроене ще стане,като с немската електронна промишленост.Ще изчезне,като динозаврите.
  • #7
    7 rate up comment 11 rate down comment
    До 1-вия Анономен ( преди 13 години )
    До60, тя е с мотора на прототипите на Peugeot от Le Mans, които Audi с последния си вариант на V6 TDI просто разби!Та там са "дизел4етата на герман'етата" - неизбегно на 1-во място ве4е 10 поредни години.ФАКТ!!!