IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение Nissan Patrol тръгна в Австралия

Оборудват го с 5.6-литров V8 двигател и 7-степенна автоматична трансмисия

Новото поколение Nissan Patrol тръгна в Австралия

Новото поколение Nissan Patrol тръгна в Австралия
Изцяло новото поколение на Nissan Patrol беше представено в Австралия. На местния пазар моделът ще стъпи в началото на 2013 година, като ще се оборудва с 5.6-литров V8 двигател и 7-степенна автоматична трансмисия.

Двигателят е бензинов като доставя мощност от 405 к.с. и максимален въртящ момент от 560 Нм. Те се предават към четирите колела посредством фирмената система ALL-MODE. Проходимото возило е способно да тегли товар до 3.5 тона и има среден разход на гориво 14.5 л/100 км.

Японците са подготвили три нива на оборудване за новия Patrol. Базовото, което носи името ST-L, разполага с Bluetooth и iPod свързаност, електрическа шофьорска седалка, двузонов климатик, аудиосистема с 6 говорителя, камера за обратно виждане и др. Следващото ниво - Ti, добавя екстри като кожен салон, системата Hydraulic Body Motion Control, сензор за дъжд, автоматични фарове, електрическа седалка за пасажера отред и др. При най-високото ниво (Ti-L) присъстват още навигационна система с хард диск, аудиосистема BOSE, електрически седалки с памет, екрани за задните места, система от камери, предлагащи пълен обзор около возилото и др.

Цените на новото поколение Nissan Patrol стартират от 85,000 австралийски долара и достигат до 115,000 за най-високото ниво на оборудване. 

Тагове: Nissan Patrol
0 от 500
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    до: Кико ( преди 13 години )
    Какъв тесен горски път те бие бе момче?По принцип горските пътища са толкова широки,че може една каруца да мине.Така,че и Нисана ще мине.Ако имаш много тесни участъци няма да ходиш с кола,а пеш,мотор,АТВ или с колело.Друг е въпроса,че едва ли някой с такъв нов и скъп джип ще се забие баш в гъстите шубраци,където клоните веднага ще надерат боята.Това е машина за по-открити места,поне в първите години,докато все още ти пука много за нея.За шубраците има стари джипки,УАЗ,Нива и т.н.
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Ime ( преди 13 години )
    Грозен е за теб явно. На мен ми харесв. Вкусове всякакви в крайна сметка. За оффроуд качествата не мога да коментирам, щот там не разбирам особено. Но за външен вид- допада ми. Само отстрани ми е прекалено изчистен.
  • #13
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Кико ( преди 13 години )
    Добре де, цъкате минуси, но чакам някой да ми опровергае тезата. Грозен е и става за широки пространства, но на един тесен горски път ще изпадне в безпомощно състояние. Още повече, че и през кал да мине със сигурност ще се окопае и заседне.
  • #12
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Кико ( преди 13 години )
    Колкото и да е проходим, ще има места, където ще заседне понеже има прекалено големи габарити и повечко тегло. Продължават с калпавия дизайн. Старият модел си беше класически. Това новото за мен е грозно.
  • #11
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нисан Патрол в зависимост от оборудването тежи около 2500 кг.Справка - сайта на Нисан Австралия.Читири тона тежи като му сложат отгоре друг джип, че да го прекара там откъдето минава само Патрола.
  • #10
    10 rate up comment 4 rate down comment
    raptor ( преди 13 години )
    Haresva mi tozi grozen golemec! :) Babanka!
  • #9
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Шишо Бакшишо ( преди 13 години )
    Преди 2 години тази кола се представи на саудитата. Понеже с тоя мотор в Австралия нямаше никакви шансове, а за Европа да не говорим. Обаче от Нисан така и не намериха алтернатива за тия 4 тона желязо и го пуснаха така. Към момента не съм чул да са си подобрили ужасния 3 литров дизел.... т за момента това хипопотамче е обречено!А така да ги харесвах преди....
  • #8
    12 rate up comment 2 rate down comment
    до Онзи ( преди 13 години )
    1-во трябва да знае6, преди да се пер4и6. Новият Нисан е на самоносеща платформа/както ще е и нoвият RR,kaкто и новия LC/ С това ти обяснявам за здравината на купето при офроуд/.А дизеловият двигател с който ще дойде в Европа е най-ло6ият 3 литров дизел в света.За V8 бензин не знам много.А за разлика от теб и до момента си пазя един Nisan Patrool от 1987 г. 3.3л атмосферен мотор - SWB с 2две врати, който наистина е МНОГО ГРОЗЕН,но още пове4е е ЗДРАВ!И знам за колите не от популярните предвания.
  • #7
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Нисанчо ( преди 13 години )
    Ако Нисан Патрул не е здрав, то какво остава за останалите? Пък и този модел ще се появи както е написано през 2013 г., така че е трудно да се твърди, че не е "здрав". Който гледа научно-популярни предавания, знае много добре какви коли карат в аутбека.
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Искаш да кажеш,че от 1987 г. Патролите не стават,така ли?Нещо май,много си стоял на течение...