IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf R без камуфлаж

280 к.с. и задвижване към четирите колела

Volkswagen Golf R без камуфлаж

Най-силната версия на Volkswagen Golf - моделът R, бе заловен по време на тест от автопапараци. Този път автомобилът е без какъвто и да било камуфлаж, което означава, че ще го видим на някое от автоизложенията в близките месеци.
Volkswagen Golf R без камуфлаж
Новата версия на Golf R, която е базирана на последното поколение на популярния модел, ще заложи на чисто нов двигател. Той ще бъде 2.0-литров четирицилиндров, като ще разполага със система за принудително пълнене и технология за директно впръскване на горивото. Мощността на двигателя ще бъде около 280 к.с., като ще се предава към четирите колела посредством ръчна или автоматична DSG трансмисия. Този двигател ще се използва от Audi S3.
Volkswagen Golf R без камуфлаж
Няма информация за динамичните характеристики на новия Golf R. Знае се обаче, че благодарение на новата платформа и по-леките материали в конструкцията, автомобилът ще ускорява още по-бързо и ще развива по-висока максимална скорост. При настоящия Golf R ускорението от място до 100 км/час отнема 5.7 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път до 250 км/ч.

По обичай автомобилът ще получи отличителен бодикит, спортно окачване и мощна спирачна система. Версията R ще се предлага както за моделът с 3 врати, така и за този с пет врати.

0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ще го видим на някое... ще заложи на чисто нов двигател.... ще бъде 2.0-литров.... ще бъде около 280 к.с., ..ще се предава към четирите колелаЩе ще ще и накрая същото дърво. Значи автомобила бил заловен по време на тест от автопапараци. А по надолу в статията се описва цялата тех.информация. Това от каде го научихте и дали снимките са папарашки или правите поредната реклама.Уж още в проект а вие знаете всичко вече за него. Стига ни плакнете с разни блудкави новинки за голфове.Пишете за коли
  • #10
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе какъв ръст има не е важно а е важно върху колко продадени бройки за минал период има 68% ръст.Ще ти го обясня просто като за твоя промит елементарен мозък.Ако вагенщайгер е продал миналата година 1000хил бр. а тази година 1680 ето ти 68% ръст но като брой са нищо. Ако Хюндай е продал миналата година 100000 автомобила а тази 118000 ръста е 18% но като брой автомобили е в десетки пъти повоче от вагенщайгер. Разбрали не са важни процентите а базата върху която се отчита ръста.
  • #9
    12 rate up comment 10 rate down comment
    До Ентусиастта ( преди 13 години )
    Ако Hundai има ръст от 18% в USA, то VW има ръст от 63,5%.ФАКТ! И би ли ми дал еквивалента на VW Golf-R при Corolla или i30?Защото аз виждам в официалня сайт Hyundai 2 бензиниви/1.4л. и 1.6л с мах. 135 коня/ и 2 дизела/пак 1.4 и 1.6 с мах. 128 к.с./ И Toyota Corolla има само 2 бензинови агрегата/1.33 и 1.6/ както и два дизела 1,4 и 2.о /,но изобщо няма модификация по-мощна от 130 к.с.И какво казваме за това,а Ентусиасте?
  • #8
    6 rate up comment 10 rate down comment
    До Анонимния ( преди 13 години )
    Ако си направиш труда да провериш,ще установиш,че PSA/Peugeot-Citroen/,Renault и Fiat са продали ЗАЕДНО по-малко автомобили само от VW/не от VAG като цяло/ в Европа през първите 6 месеца.За USA да не говорим,където едва ли познават марките Peugeot i Renault.И понеже следващия аргумент на *** като теб,е:"кой ти гледа Европа?" само да ти поясня:USA-304 млн, а само EU/без Норвегия,Финландия,Швейцария и голяма част от Балканите и бившите републики от СССР - над 505 млн, при това платежоспособни.
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    малко са прекалили с 4те ауспуха .. ама пак трепят конглокенцията. а дано и тя цивне че вече не е интересно
  • #6
    12 rate up comment 10 rate down comment
    БРАВО !!! ( преди 13 години )
    Перфектен дизайн! Красив, въздържан, уравновесен и сериозен, без да губи динамика и свежест. Класика за учебниците! Не като френските лигочи и азиатските ***.
  • #5
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Незнам за Евотата но Тойотките го сцепват в сервизните акции. Само за година правят повече сервизни акции от колкото Голфа от както е създадедн до сега. А Пък Хюндаите още нямат оговор на Голф Р.
  • #4
    17 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Евотата и STI-ките пак ще го сцепват.
  • #3
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Настоящия с механична трансмисия ускорява за 5,7сек 0-100км. с ДСГ ускорението е по-бързо 5,5сек. Новия е по-лек и по-мощен, може и да слезе на 5-те секунди.
  • #2
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ВФ=Фоксваген