IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #298
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Моля хората които завиждат, че не могат да притежават Голф да не го показват толкова явно. РАзбирам да беше Тойота че да изглежда скучно и пенсионерски, или да беше корейска реплика на немска марка. Но не това е една индивидуална машина, която е разпознаваема от далеч и която от години е лидер в този клас, не напразно наричан в цял свят "Голфов клас"
  • #297
    1 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И аз, за да му се смея.
  • #296
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нямам търпение да го видя на живо.
  • #295
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Отвътре е направо страхотен за някой пенсионер с това скучно табло! и скучен външен дизайн- отвратителен дизайн, по-скучен не е възможно да бъде и по-еднакъв! Кой нормален ще товари в тая лагерна количка екстри като в А8? Никой, всеки го купува да си извози компотите от село и дотам. Камери с видеонаблюдение във всички посоки - явно не са намерили решение с добрата видимост, та са наслагали камери.А уж Винтеркорн мереше с ролетката в Хюндай i30,накрая пак ленив голф.
  • #294
    0 rate up comment 12 rate down comment
    Победител-простотия! ( преди 13 години )
    Има 400 коментара, 300 от които са псувни между простаци и нищо по темата.
  • #293
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хубав е а отвътре е направо страхотен. Мисля, че няма смисъл да му търсите кусури, едва ли ще видите в този клас нещо по-добро. Особнно ако има и Golf VII RS. А за екстрите няма какво да се добави, този Голф може да го натовариш с екстри като на А8, че и отгоре ако добавим самопаркиращата система. Адаптивен круз-контрол, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж,адаптивното шаси,Камери с видеонаблюдение от всички посоки и т.н... Като добавим и динамичните двигатели е супер предложение
  • #292
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-добрата машина в този сегмент. Доказавано всяка година в тестовете в последните 30г. Това може и да не се нрави на хората с коли които този голф ще смаже във тест, но това не променя нещата.
  • #291
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Победител!!! ( преди 13 години )
    Още не е излезнал и вече има 1-ва победа: близо 400 коментара!Безспорно най-вълнуващият хетчбек.
  • #290
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Винтеркорн се върти с ролетки и шублери и гледа как се прави кола,а не ГОУФ!
  • #289
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Боса на Фолксваген завижда на Хюндай и се кара на инженрите сеи защо корейците могат, е Фолксваген и БМВ не могат:http://topgear.bg/video/bossa-na-vw-zavijda-na-hyundai/