IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #158
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Близо 250 коментара събира новия голф, астрата 7, а за японката 14. Въпросът е, кой задава стандарта, дори и на най големите хейтъри. Хем не харесват, хем коментират Евалата неосъзнати комплексарчета/ комплексар. Доше намери си работа, стига си се представял за повече от един и да отговаряш на всички "важни" въпроси с едно и също видео.
  • #157
    11 rate up comment 2 rate down comment
    fr ( преди 13 години )
    Големи приказки бяха с каква богата гама от двигатели щял да излезе,а като гледам 2 бензина и 2 дизела.В добавка липсата на дизайн и сгрешеното място на дисплея и духалките, не бих си дал парите за такова "нещо".Да си ги карат в Германия, не им завиждам.
  • #156
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хаха вижте 2-те снимки на Голф на изложението - всички са толкова отегчени от дизайна,че никой не гледа към колата, всички са извъртели глави настрани и си говорят или се занимават с нещо друго.
  • #155
    8 rate up comment 4 rate down comment
    къде са ВАГените ( преди 13 години )
    На скоро купих на жената кухненски миксер.Погледнах гаранционната карта и с голямо учудване установих,че гаранцията на някакъв си миксер е по-голяма от колкото гаранцията на немските коли.От това си правя извода,че явно някой хора не смеят да дадът по-голкяма гаранция,понеже ще им изкочат кирливите ризи и ще трябва да си оправят кочините безплатно.Всъщност и сега повечето немски автомобили не могат да изтикат смешната си гаранция без някой сериозен проблем да се получи.Иначе са немско качество
  • #154
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хм,корейците действително много са дръпнали напред.Гледам в статията,която си дал накрая пише:The carmaker has recently extended the battery, motor and the hybrid power control unit warranty on the Sonata hybrid to 10 years and 200,000 kilometers, up from six years and 120,000 kilometers in the past.Т.е.,че гаранцията на мотора,батерията и хибридната система е вдигат от 6 г. и 120 000 км на 10 г и 200 000 км.Впечатляваща гаранция.Къде са немските коли и колко им е гаранцията питам аз?
  • #153
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А ето,че в САЩ съвсем добре са оценили Хюндай и Винтеркорн знае защо се мушка в Хюндаите:
  • #152
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Шефът на ВАГ се върти в Хюндая и не знае какво да прави като вижда колко са го задминали корейците. Мери с ролетки горкия! Ахахха Що някой корейски шеф не ход с ролетки по Гоуфовете- щото знае,че са щайги.
  • #151
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    нЕ, ЧИЧКОТО ВИКА ЕДИНИЯ ИНЖЕНЕР И ГО ПИТА как толкова безшумно е направено да се мърда волана. И казва - И в БМВ не могат, и във Фолксваген не можем да го направим така.Как са го направили? И инженера му казва, имахме решение, но се оказа прекалено скъпо. Хах, признаха си ,че корейците са ги задминали. Винтеркорн мери,суче се и пак *** Гоуф.А в САЩ клиентите са най-доволни от качеството на японските коли, не на Фолксваген. В ТЮВ пък на последните места е и Мерцедес М клас примерно!
  • #150
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    незнам какво е гледал чичото ама явно само той го е видял като глезам в САЩ всички харесват качеството на ФВ а Хюндай изобщо не го споменават. Май и от Адак не са чули чичкото защото в класацията за надежднас Хюндай ги няма:http://***.automedia.bg/news/article_16440.htmlВиж в класацията за най-ненадеждни коли според ТЮФ са Хюндай. още чисто нови и не покриват изискванията за днижение по пътищата. Май и ТЮВ не са слушали чичкото. Или чичкото просто се е бъзикал с евтините щайги на Хюндай.
  • #149
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А от новия век Фиеста, *Фокус и старото Мондео 2001, което е атестат за качество в класа си.