IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Focus е най-популярният автомобил в света

Бестселърът на Ford все пак успя да изпревари Toyota Corolla

Focus е най-популярният автомобил в света

Ford Focus е успял да изпревари Toyota Corolla по продажби за първата половина на 2012 г. Това обяви IHS Automotive – подразделение на авторитетната икономическа организация Global Insight.
Focus е най-популярният автомобил в света
Според нейните изчисления от началото на годината Ford е продал в цял свят 489 616 бройки от своя модел срещу 462 187 за японците. А като добавим и резултатите за седмия месец от година - юли, общата бройка на продадени машини става 522 821.

Според експерти на други икономически организации като Bloomberg, разместването на върха на продажбите се дължи на сериозния интерес към Focus на пазара в Азия, и най-вече в Китай и Индия. В Европа бестселърът на Ford леко изостава в сравнение с останалите, тъй като предлагането на подобни модели е доста по-сериозно.

От трите генерация на Focus са продадени общо над 10 млн. автомобила, като 5.6 млн. от тях са намерили своите купувачи в Европа. През миналата седмица Ford имаше още един повод за гордост, след като в завода в Районг, Тайланд бе произведен 350-милионния автомобил на компанията. Който също бе Focus.

Тагове: Ford Focus Toyota Corolla
0 от 500
  • #15
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С тея бензинови Екобууст мотори избиха рибата от Форд, браво!
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    много грозни фарове, като на някое пежо! триъгълните фарове на първия фокус си бяха по-добри. А като искат да са в крак с времето, защо не направиха фаровете като тези на S-Max - те са много по-хубави!
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Ford Focus RS Mk1 ( преди 13 години )
    И защо ми сложи минус, анонимко?!Този фокус изглежда твърде дебел, не е лош, но вече повече прилича на "голяма Фиеста", от колкото на Фокус, например ги няма вертикалните стопове, които бяха характерни за Фокус. Ето я истината:http://files.conceptcarz.com/img/Ford/ford_focus_rs_04.jpg^това е бъдеща класика!
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Предните две поколения повече ме кефеха, особено Фокус RS 2002-2003-та в онова хубаво синьо.
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Пламски ( преди 13 години )
    Имам от 3 месеца Фокуса с екобуст дшигателя. Колебаех се м/у 100 к.с. без турбото и този с турбото. Взех по-мощния, заради 6-тата скорост основно, вярно 6К лева отгоре, но кефа се заплаща. В града харчи 5,5 - 6 с климатик. Извън града е между 3,5 до 4,5, с климатик, зависи колко го настъпя. МП дашат тестдрайв, аз се възползвах преди да се реша на покупка. И не съжалявам въпреки, че много се колебаех до последно.
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя па бил в Германия,рента кар,турбинки.,.. аман от селски лъжци!
  • #9
    6 rate up comment 9 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Eii,mnogo vi bode o4ite Toyota beee!Vse s neya se sravnyavate,koeto e estestveno,t.e. s nai -dobrite!Ama kupete si po edna Toyota ili Lexus{ako imate parici} ta vzemete i miryasaite,4e i razberete vednug za vinagi zashto pove4eto umni hora haresvat japonskite avtomobili
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до GTE ( преди 13 години )
    Ще споделиш ли колега какъв горе-доло му беше разхода при реално ежедневно шофиране или не си го карал достатачно дълго да го засечеш. Определено има интерес към този модел. При мен главното притеснение е не динамиката ,а икономичността . Дали наистина е толкова икономичен!?
  • #7
    12 rate up comment 5 rate down comment
    GTE ( преди 13 години )
    Наскоро бях в Германия и си взех рент а кар Фокус с ЕкоБуст 125 коня с турбинката. Имах малко резерви, че ще се гоня по аутобаните с това купе с някакъв си двигател като от Аурис. Ами мога да кажа, че колата ме изненада много приятно. Беше на 35 000 км. Купето е супер обезшумено, като за този клас, не се чува нищо което да иде от вън. Двигатела е супер. Тегли постоянно от 1500 до към 5000 оборота. Скоростите са много дълги и във високите двигателя работи с лекота без усещането, че се товари.
  • #6
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На кой му пука за Европа!Световните продажби са важни,не локалните.Голфа е кофти.