IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP

Audi A3, Ford B-MAX, Kia Cee’d, Renault Clio и Volvo V40 получиха максималните пет звезди. Isuzu D-Max записа четири.

Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP

Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP
Нови шест автомобила преминаха през изпитанията на европейската организация по провеждане на независими краш-тестове на автомобили. Пет от тях - Audi A3, Ford B-MAX, Kia Cee’d, Renault Clio и Volvo V40, получиха максималните 5 звездички, а Isuzu D-Max записа четири.

Въпреки, че не успя да получи максимален резултат Isuzu D-Max все пак бе похвален от Euro NCAP. Причината е, че през 2008 година моделът заслужи едва два звездички, а сега подобрява резултата си двойно.
Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP
Иначе, сред останалите возила най-голямо впечатление прави резултатът на Volvo V40. Шведския автомобил записа най-доброто някога регистрирано постижение при тестът за защита на пешеходците. Колата е оборудвана с иновативна и уникална въздушна възглавница за пешеходци. Тя е поставена между капака и предното стъкло на автомобила и се активира при удар, като поема върху себе си блъснатия пешеходец.
Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP
Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP
Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP
Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP
Много добри резултати получават и останалите автомобили - Audi A3, Ford B-MAX, Kia Cee’d и Renault Clio. При тях, освен отличната защита на пътниците в колата, впечатление прави и наличието на всички необходими електронни системи за безопасност.

Подробности за представянето на всяка от колите вижте на таблицата долу

Нови шест преминаха през тестовете на Euro NCAP

Тагове: euro ncap
0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    V50 ( преди 11 години )
    doc, Волво загуби блясъка си след женитбата им с Форд.По-точно загуби репутацията си на много качествен автомобил.По отношение на сигурност изобщо нищо не е загубил!Напротив!!!Волво за пореден път се доказа като номер 1 по отношение на безопастност за пътниците и участниците в дживението!!!Щведите буквално са обсебени от идеята автомобилите им да са сигурни!Не правят никакви компромиси, не се колебаят да вкарват всякакви нововъведения по отношение на активната и пасивната безопастност!
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до омбрето ( преди 11 години )
    Омбре, не те знам откъде падаш, но се поогледай добре около теб - японските коли, без луксозните им подразделения, гният доста.Дори фенове на марката нямат проблем да го признаят.Ламарините им са много тънки!Когато купувах моя Сивик, тествах окачването и на двата калника ръката ми хлътна и така си и остана!Хонда, Тойота са една идея по-добре от Опел по отношение на ръждата.Мазда са на едно ниво с немците, дори по-зле! Не знам кое е високотехнологичното в това колата да гние?
  • #21
    2 rate up comment 6 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Pi4 ,az sushto haresvam Volvo,no markata zagubi blyasuka si mnogo otdavna
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Doc, прекалено едностранчиво гледаш на нещата. Най-просто и кратко казано, за да има по-висока остатъчна стойност една кола трябва да бъде желана. Пък какви са причините една кола да бъде желана зависи от конкретния пазар, но е наивно да твърдиш, че един фактор го определя това... Отделно ми се струва, че бъркаш качество и надеждност, може и да греша... Отделно каква е връзката на тази безсмислена дискусия с EURONCAP?
  • #19
    1 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Samo neshto ka4estveno podurga VISOKA cena!Tova sa elementarni ikonomi4eski pravila!Zashto Toyota ,Bmw,Lexus,Mercedes durgat visoki seni na staro?Mnogo e prosto-zashtoto sa KA4ESTVENI
  • #18
    3 rate up comment 6 rate down comment
    до Анонимен ( преди 11 години )
    Омбре, това за тяхната супер-технологичност не си личеше по разядено купе на Сивика, дето го търкалях няколко години!Дори при по-силен дъжд и вътре капеше - така беше изгнила.Нещо тази технология им е убягнала...Като вдигнех предния капак и се чудех, дали тази кола не е стояла отворена, че да има толкова ръжда вътре.Да не забравя и супер-технологичните и ергономични седалки.Плюшът им беше последна мода...Хора, вие като пишете, мислите ли бе?
  • #17
    1 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    Doc, точно поради това обезценяване и доброто качество, S80 в Германия се води от най-добрите алтернативи на старо, ако искаш нещо различно от трите немски премиум марки!Колкото до поддръжката - колата е ортак на джоба. Ако има техника, ще се разваля, то си зависи от текущия, бившия и така нататък собственици. Колкото по-скъп е автомобила, толкова по-скъпа е и поддръжката. По-скъпа от на голфа, защото няма китайски части. Пробвай оригинални части от Порше българия и Мото Пфое, вместо от Симеон.
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Анонимен, като вземете да пишете така не знам си кой бил "признат" за нещо си... Кой го дава това признание, Господ ли? Супер смешни и детски са подобни изказвания... Doc, обезценяването няма общо с това дали е премиум марката или не е, факторите от които зависи са съвсем други.
  • #15
    2 rate up comment 8 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Ako volvo beshe "premium" marka ,nyamashe da se obezcenyava nai-burzo ot vsi4ki marki,osobenno S80
  • #14
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Амиго,Хонда е призната за най-технологичната фирма на вселената,бегай бързо да се прегледаш при кварталния психиатър,имаш отклонения,лекувай се на време.