IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващото BMW M3 – нови подробности

Моделът ще се предлага само със 7-степенен автомат

Следващото BMW M3 – нови подробности

Следващото поколение на седана BMW M3 трябва да се появи на изложението в Женева през март 2013 г., но отсега предизвика огромен интерес. И кара журналистите, особено от Германия и Великобритания, да правят всичко възможно да измъкнат нови подробности за модела.
Следващото BMW M3 – нови подробности
Според последни сведения под капака на машината ще бъде поставена преработена версия на редовия 6-цилиндров, 3.0 литров мотор N55, който сега се среща при купето 6-series (версия 640i). В настоящата си модификация този агрегат достига 320 к.с. и 450 Нм въртящ момент, но при следващото M3 мощността му ще бъде около 460 к.с., а въртящия момент 650 Нм.

Освен това е ясно, че автомобилът ще се предлага само със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двойно сцепление. Тя ще бъде преработена версия на трансмисията в сегашния седан BMW M5, като специално за „тройката” ще бъдат променени предавателните числа.
Следващото BMW M3 – нови подробности
При новостите за следващото М3 трябва да се отбележи е електромеханичния усилвател на кормилното управлевие. А също така и регулируемото по електронен път окачване. То е с 3 режима на работа и е аналогично с това на М5.

Очакванията са новата модификация на мотора N55 да има и напълно преработени всмукателна и изпускателни системи. Все още обаче не е ясно колко турбини ще има агрегата, като в момента той разполага с една.
 

Тагове: bmw m3 n55
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    OK, но при Е46 вече не е така - версиите за САЩ и Европа са еднакви. Което е и логично, защото няма икономически смисъл да се разработват 2 отделни версии. Разликата с Е36 е че още не са имали технологиите за прецизен контрол на горенето за ДВГ с ниски емисии и висока специфична мощност.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    бавареца, БМВ продават М3 и на други пазари (САЩ, Япония), затова им се налага да покриват по-стриктни емисии от ЕУРО6. В САЩ например стандарта за емисии от 2004 е по-стриктен от ЕУРО6. Както и да е, убеди се сам - емисиите на Е46 М3: http://***.car-emissions.com/cars/view/17979Еуро 1 - 6 норми за емисии: http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    до Японеца - Евро6 май още не е влязло в сила. как точно си мислиш че кола отпреди 20г ще го покрива - никой не е луд да хвърля пари за да го покрия. бъркаш нещо. хонда защо според теб спря сивик, който бе с подобен мотор 100кс/на литър - не покрива евро4.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Дизайнът на предницата на БМВ3 отново ми харесва,има леко намръщен и ядосан "поглед".Japan Power, и аз съм от привържениците на атмосферните двигатели,обаче изглежда, че промяната е в посока на турбинните-понеже почти без допълнителни усилия се постига по-малък разход, липса на специални материали и смазване, както е при високооборотните двигатели. А тъкмо те са върха на двигателостроенето.
  • #10
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    бавареца, Е46 М3 безпроблемно покрива EURO6. Бензиновите двигатели нямат проблеми с евронормите, защото последните са много занижени с цел да ги покрият дизелите.
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    Реакцията на турбинирания мотор никога няма да бъде като на високооборотния атмосферен. А емисиите са различни само на синтетичните тестове, в реалността разика почти няма.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    говоря за М3 моторите - печатна грешка има по долу
  • #7
    11 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    на М моторите винаги са били топа на топа. но като се сравняват със сегашните не трябва да се забравя и друго - специфичен разход на гориво и нормите за изгорели газове. онзи мотор 3,2 321кс бе супер добър но тези коне ги правеше при 7400об. и кой евростандард за изгорели спазваше? сегашния 1М прави 340кс при 5900 и изхвърля половината емисии. за дизелите пък да не говорим - при твърдите частици нещата са в 100ци пъти надолу.
  • #6
    14 rate up comment 7 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Това показва едно - не че сегашните мотори са лоши, ами още едно време са били много яки ;)
  • #5
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Само се чудя за едно нещо...Едно време, БМВ Е36 имаше мотор - 3.0 - 286 коня и 3.2 - 321 коня. А сегашното поколение е 3.0 и само 320 коня. Как може за 15 години толкова малка разлика :) Вярно, въртящият момент е подобрен, но не може ли ооооще малко ;)