IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Kia атакува Mercedes CLS

Корейското купе с четири врати ще разчита на 3.3-литров V6 двигател с 395 к.с.

Kia атакува Mercedes CLS

Kia атакува Mercedes CLS
Няма съмнение, че корейците готвят атака и в сегмента на луксозните лимузини. Kia вече показа своя флагман K9 / Quoris, с който ще опита да отнеме част от клиентите на лидерите BMW 7-series, Mercedes-Benz S-Class и Audi A8.

Представителната лимузина обаче няма да бъде единственото оръжие на корейската марка. Тя готви още един луксозен модел, който очакваме на пазара през следващите няколко години.

Твърди се, че той ще бъде купе с четири врати, чиято задача ще бъде да конкурира автомобили като Mercedes CLS и Audi A7.

Автомобилът ще бъде базиран на концепцията GT concept, която ще бъде леко преработена от главния дизайнер на марката Питър Шрайер.

В основата на купето с четири врати на Kia ще стои платформата на Hyundai Genesis и Hyundai Equs, която се използва и за Kia K9 / Quoris.

Двигателят се очаква да бъде същият, който използва GT concept - 3.3-литров V6 с 395 к.с. и 534 Нм. Ще бъдат добавени и няколко двигателя с четири цилиндъра, както и хибриден агрегат, зает от Optima hybrid.

Тагове: kia k9
0 от 500
  • #37
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ST ( преди 13 години )
    Mercedes отдавна не е титуляр. Но много не искат да си го признаят че отдавна западнаха.А Кия първо да се сравнява с Пежо или Рено ...... няма как да стане, Кия е доста по напред и най вече като цена.Предпочитам Кия-та в пъти пред Мерцедеса- той вече е минало и нямат нищо ново, просто будят интерес на хора със стари разбирания.
  • #36
    0 rate up comment 2 rate down comment
    ka52alligator ( преди 13 години )
    скоро КИЯ ще атакува ГТ-Р на Нисан 600 коня за 50 000 евро , шурето ша му скъсам парцала
  • #35
    8 rate up comment 7 rate down comment
    b.b. ( преди 13 години )
    Анонимния с новинарската емисия, момче ако представите ти за Сименс се ограничават до GMS-ите с тази марка да знаеш че си много зле и се излагаш много мощно. Затова по-добре спри да ръсиш мозък и вземи да се образоваш малко кой какъв е, с какво се занимава и какви са му възможностите. За едно си познал. Самсунг е един от най-големите производители на памети от много време насам.Така че е логично да влага пари в едно от печелившите си производства. Колата на въздух е от 2007,но да я видим първо
  • #34
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    KIA = ДЪРВЕНИЯ
  • #33
    6 rate up comment 13 rate down comment
    БоБи ( преди 13 години )
    КИА ще настигнат Мерцедес, когато бензина стане 0,5лв.... т.е. НИКОГА!
  • #32
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    индииец-индийците са ти съседи!
  • #31
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Къде са индииците,къде са германчетата.
  • #30
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Тата" пусна кола със сгъстен въздух Колата на "Тата"Индийската автокомпания Tata Motors обяви за успешни тестовете на два автомобила с двигатели MDI AirPod. Тяхната технология предполага, че двигателите ще използват за гориво не нефтосъдържащи продукти, а въздух. Тестовите автомобили са развили скорост от 45 до 70 км в час.Използвайки метода, предложен от компанията MDI от Люксембург, конструкторите от Tata са проектирали едноместен автомобил, носещ името AirPod. Индийските изобретатели не са искали да използват газ или електричество и решили основна движеща сила да бъде компресираният въздух. В автомобила въздухът се зарежда чрез специална зарядна станция, но може да се "нагнети" и чрез електродвигател. Едно от преимуществата е, че може да получи заряд и по време на спирането. Всичко относно AirPod е все още в процес на изпитания и сигурно ще има известни промени и подобрения. Компанията MDI е работила над технологията много дълго, но това не й е попречило през 2007 г. да сключи лицензионен договор с Tata с условието първият прототип да се появи в края на 2011 г. След успешните тестове през май Tata и MDI вече мислят за серийно производство. Единствените им притеснения са как ще се възприеме от крайния потребител този противоречив автомобил.
  • #29
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Мазните пръдливи вурстове да си ги заврат вибраторите,че им отива.
  • #28
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Корейците супер технологична нация,върстовете се скапват и си закриват мизерните фабрички.*** Балкански пак мига на парцали и не е на себе си.***.