IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti рестартира проекта Galibier

"Най-красивият автомобил с 4 врати в света" ще разчита на 1400 к.с.

Bugatti рестартира проекта Galibier

Компанията Bugatti е възобновила работата си върху суперседана Galibier. Неговата разработка бе спряна през септември миналата година за пълна преработка на проекта. Според шефа на компанията Волфганг Дюрхаймер, разработката на модела вече върви с пълна сила.
Bugatti рестартира проекта Galibier
„Galibier ще стане най-красивият автомобил с 4 врати в света, като същевременно ще бъде и най-бързата машина в този клас – категоричен е Дюрхаймер. – Със сигурност мощността на двигателя му ще бъде над 1000 к.с.”.

Последното, поне според експертите, означава, че Galibier ще получи 8.0 литровия W16, който се слага на Veyron. Очаква се мощността на мотора да бъде около 1400 к.с., като максималната скорост на автомобила ще достигне 376 км/ч.

Работата върху Galibier бе спряна по изричното настояване на Дюрхеймер, който остана недеволен както от мощността на мотора, така и от комфорта и пространството в самия автомобил. Сериозно ще бъде преработен и дизайна на суперседана, като ще бъде улеснен най-вече достъпа до задния ред седалки.

Прототипът Bugatti Galibier дебютира на автосалона в Женева през 2010 г. Показаният тогава концептуален автомобил разполагаше с дефорсиран от 1001 на 800 к.с. мотор W16.

Тагове: bugatti galibier
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Питай някой франкофон как се чете Galibier , какво значи и стига най-после с това "калибър"
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Цезар ( преди 11 години )
    шмрък-толкова си прозрачен.......лъжeш ли децата пред блока,че си авт. дизайнер.....и двете ръце счупени с чук, и в Сибир,няма да се разправям повече с теб!
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Цезар ( преди 11 години )
    Klasika,само не разбрах,защо се направи на Turbo в съседната статия? Спри да дишаш лепило,защото като гледам резултатите,разтроението ти е необратимо!
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    1! ( преди 11 години )
    Истината поне за мен е ,че въпреки гръмките фрази "най","най" за вейрон, ЕВ110 е уникална кола и поне на мен ми харесва в пъти повече. Имал съм честта и двете да видя на живо и определено ЕВ 110 ме радва в пъти повече. Някакси от него строи италянска страст докато вейрона поне за мен си остава уродлив! Вярно малоумие е да се дават определения за суперкари до които нямаш достъп,но това е моето мнение и това 4-ри вратото не виждам с какво ще го промени ако ще и самолетен двг да му сложат от ФауВе!
  • #8
    3 rate up comment 9 rate down comment
    - ( преди 11 години )
    Астон Рапиде е по-красив за мен от тази. Мисля, че и ламбо естокуе също е по-красиво от това.
  • #7
    16 rate up comment 5 rate down comment
    A8W12 ( преди 11 години )
    Ето такава кола създават ФВ , от една фалирала фирма.
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    A8W12 ( преди 11 години )
    Мечта кола , дори и за мен.
  • #5
    17 rate up comment 2 rate down comment
    гого ( преди 11 години )
    Тази машина е КРАСИВА! Иска само да е видя на живо за малко!
  • #4
    15 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    вярно че на снимки мазерати изглежда по добре от панамера, но колкото пъти съм ги оглеждал отблизо - панамера турбо отвсякъде ми изглежда по добре от мазерати. за механика и мощности да не говорим.
  • #3
    8 rate up comment 14 rate down comment
    GM ( преди 11 години )
    А едно време си мислех, че Panamera е изродски и безсмислен модел... Явно може още!