IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Какво карат богатите американци?

Изследване разбива доста от митовете за елита на САЩ

Какво карат богатите американци?

Стеретопитите за поведението на богатите хора в Америка бяха разбити от изследване на изданието TrueCar. То се постара да даде отговор на въпроса „Какви автомобили карат американците, живеещи в най-преуспелите райони на страната?”
Какво карат богатите американци?
Аналитиците от изданието са проучили избора на покупка на автомобил и неговата регистрация, благодарение на пощенските кодове в най-богатите райони на САЩ. Сред тях е и част от Манхатън, където средният годишен доход е $5.7 млн.

Досега повечето хора си мислеха, че богаташите там имат в гаражите си поне Bentley, с което да ходят на работа, и Lamborghini Aventador, с което да се забавляват през празниците.

Оказва се, че не е точно така. От изследването на TrueCar става ясно, че единственото, което съвпада с митовете за богатите американци, е че те не обичат коли местно производство.

Ето как изглежда първата десетка на предпочитаните автомобили от истинския елит на Америка (не този в Холивуд). Цените са средните за пазара в САЩ.

1.    Mercedes-Benz E-Class - $48 068
2.    BMW 328 - $34 461
3.    Mercedes-Benz C-Class - $34 144
4.    Lexus RX - $37 628
5.    Toyota Prius - $29 525
6.    Volkswagen Jetta  - $24 978
7.    Honda CR-V - $28 875
8.    Honda Accord - $21 210
9.    Toyota Camry- $23  871
10.    BMW X5 - $54 995

Основните изоди, които си прави True Cars са, че в Калифорния най-популярният автомобил е Toyota Prius, докато в Манхатън залагат на Mercedes-Benz E-Class. Луксозните кросовъри, които в САЩ са един от символите на престиж, са с най-много почитатели в провинциална Америка. Най-често SUV-машини се карат в Гринуич, щата Кънектикът, където живеят много пенсионирани вече богаташи. Град Медина, щата Вашингтон, пък е единствено място, където в първата десетка успяват да влязат миниванове и това са Toyota Sienna и Honda Odyssey.
Какво карат богатите американци?
Според главния аталитик на TrueCar Кристин Андерсън „най-важният признак на състоятелност при купувачите е загрижеността им към опазването на околната среда и затова те се насочват към Toyota Prius”. Което ясно показва към какво се стремят богатите американци.

0 от 500
  • #90
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Първите три са немски марки, спора е излишен.
  • #89
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Германската еднодневка Джета в САЩ никой не я ще. Всички предпочитат Корола,въпреки че германската еднодневка и тя струва 16000$
  • #88
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това,че за 16000 долара Фолксваген предлага тояга не е проблем на Тойота,а на Фолксваген. Фолксваген продава толкова малко коли в САЩ, че тия 80% дизели са смешна бройка. Приус се купува много повече от тракащите Джетки.
  • #87
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Приуса ,че е много здрава кола го доказаха и германците както в ТЮВ, така и в 100 000км. тестове! Доказват го и американските организации за здравина на колите! Немските ментета начело с Джета са на дъното по здравина. Най-евтина поддръжка има Приус- защото дори накладките издържат над 100 000км. ,защото спирачната му система е генераторна и много често се ползва забавяне от генераторите ,а не накладките.
  • #86
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ама как ще са еднакво достъпни бе ***? Едното голо като пушка с малък двигател. за 16000долара. А тъпата ти кратуна защо не отвори да види кой е най-продавания модел на Джета? 2.0 ТДИ, всъщност 80% от продажбите на Джета в САЩ са 2.0ТДИ който е около 27000 долара. Къде отиваш ти? Тая за 16000 долара никой не я гледа. Аз ти казах Тойота е насочена къмм хората без пари. За това се купува евтината корола а при Джета скъпата версия.
  • #85
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само че продажбите на Приус и тази година са рекордни,значи се харесва. Всяка година е с по-високи продажби от предишните. Няма как да се напука таблото на Приус, ти не си се качвал и не си му виждал таблото ,само повтаряш една лъжа,която не можеш да докажеш. както не можеш да докажеш висок разход на Пиур, а аз мога да докажа ниския му разход - отваряш sprintmonitor и четеш -хиляди собственици на всякакви коли си постват разхода. Приус има най-евтината поддръжка - нищо освен филтри.
  • #84
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха ха Приуса бил много здрава кола, само където пише че е с толкова евтини пластмаси, че се напуквали по-бързо отколкото може да се напише, освен това как всички които го тестват го вадят с голям разход, как повечето хора които са имали Приус не си вземат хибрид заради, обърни внимание на причините, скъпа поддръжка и не чак толкова голяма икономия. Е как само ти виждаш евтина поддръжка и икономия? Нещо което собствениците на Приус в САЩ не са видели!! Като пишеш лъже гледай да не се самозабравяш
  • #83
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе Джета колкото повече я гледам, толкова повече си мисля,че това не може да е кола 2012-модел, по-скоро 98-*** максимум!
  • #82
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какви средни цени за пазара бе - ннай-евтината 16000 Долара, какви средни цени 25000долара? Въпросът е ,че Корола и Джета са еднакво достъпни като цена! Който иска Джета може да си я купи за 16000 долара!
  • #81
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Aligator,първо използва ДЕРИЖЕ,после става "интелигентен"УВАЖАВАМ МНЕНИЕТО НА АНОНИМНИЯ ДОЛУ,ТОЧНО ТАКА LEXUS E САМО НА 23 ГОДИНА КАТО МАРКА И ВИЖТЕ НА КАКВО ДЕРИЖЕ Е ...СЪЧЕТАН С ВЪРХОВНИ ТЕХНОЛОГИИ И ПАТЕНТИ В СРАВНЕНИЕ С ДРУГИТЕ СИ КОНКУРЕНТИ MERCEDES,AUDI И BMW. Мангооооооооооо