IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Появи се най-мощната дизелова Astra

Машината вече ще се предлага с 2.0 BiTurbo CDTI мотор с мощност 195 к.с.

Появи се най-мощната дизелова Astra

Гамата на Opel Astra се разшири с нов авангарден дизелов агрегат - четирицилиндров 2.0 BiTurbo CDTI двигател с мощност 195 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм. Той ще се предлага в три версии на каросерията - хечбек с пет врати, купе GTC и комби Sports Tourer.
Появи се най-мощната дизелова Astra
Astra BiTurbo CDTI с пет врати достига максимална скорост 226 км/ч, превръщайки се в най-бързата дизелова Astra създавана някога (при Sports Tourer тази стойност е съответно 222 км/ч, а при GTC 223 км/ч). Освен, че осигурява висока динамика, BiTurbo е същевременно и високоефективен. В комбинация с намаляващата разхода на гориво система Start/Stop, която е стандартно оборудване за всички версии на Astra BiTurbo, GTC изразходва едва 4.9 л/100 км (Sports Tourer и версията с пет врати - 5.1 л/100 км). Емисиите за GTC са съответно 129 г/км (134 г/км за хечбек и комби версията).
Новият BiTurbo CDTI двигател бе представен в началото на 2012 г. като задвижващ агрегат за флагмана на Opel Insignia. В зависимост от режима на работа и респективно натоварването на четирицилиндровия BiTurbo дизелов двигател на Astra, двата турбокомпресора с различни размери работят отделно или съвместно. Малкият агрегат се задейства изключително бързо още при ниски оборотни режими. Това дава възможност за незабавна реакция при подаване на газ и предотвратяване на нежеланото "турбозакъснение". Още при 1250 об./мин, водачът може да разчита на въртящ момент от 320 Нм - тоест на 80 % от максималния въртящ момент от 400 Нм, който от своя страна е наличен в интервала от 1750 до 2500 об./мин. 
В режимите на средни обороти двата турбокомпресора работят съвместно, като по-големият предварително сгъстява свежия въздух преди той да бъде досгъстен от по-малкия. Специален байпасен клапан контролира непрекъснато количеството на насочените към по-големия турбокомпресор газове. В резултат от това водачът продължава да се наслаждава на равномерно ускорение. При високи оборотни режими (от около 3 000 об./мин) цялото количество газове се насочва директно към големия турбокомпресор, запазвайки изобилие от мощност при високи обороти.
Основният фокус при разработването на двигателя 2.0 BiTurbo CDTI е да се осигури мигновено нарастване на налягането на свежия въздух при ниски оборотни режими и едновременно с това бърза реакция в режима на средни обороти. Потокът въздух се регулира в зависимост от оборотния режим и нуждите на двата турбокомпресора с различни размери и капацитет. При ниски оборотни режими един специален допълнителен междинен охладител свързан директно с малкия турбокомпресор има за цел да осигури на сгъстеният от него въздух по-къса директна връзка към горивната камера. При междинни оборти по-големият турбокомпресор се заема все по-активно с работата, като сгъстеният от него въздух се охлажда в друг по-голям охладител. 
Тъй като конфигурацията в двигателния отсек на Astra не е като тази на Insignia, инженерите са подходили по нов начин, като вътрешно са разделили охлаждащият въздуха модул на малък и голям междинен охладител. По този начин, в своята същност, това технологично решение е различно от използваното при Insignia BiTurbo, където двата отделни охладителя се намират на различни места. Освен това и двата междинни охладителя на двигателя на Astra BiTurbo са от типа въздух-въздух за разлика от Insignia, при която малкият е с водно охлаждане. 

Тагове: Astra biturbo cdti
0 от 500
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Мен ( преди 13 години )
    Ако е на FIAT, то любопитно какво е VM Motori ;) Хлапешнико :))))
  • #33
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Tozi motor e na FIAT de4ica, 4etete pove4e(i snimka ima)!!
  • #32
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Ceko ( преди 13 години )
    Астрата си е супер от където и да я погледнеш. Дай Боже повече от нас да имат скоро възможността и удоволствието да си я позволят :)
  • #31
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами виж как работи Фолксваген,професоре;"БерлинАвтомобилният концерн Фолксваген обяви, че изтегля 193 620 коли от Бразилия заради проблем със задните колела на моделите Novo Gol и Voyage.Проблемът според производителя е, че колелата не са достатъчно смазани, а това можело да предизвика шум, а по-късно и евентуалното им блокиране. В краен случай колелото можело и да се откачи, предупреждават от VW
  • #30
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хе ВАГ, това ВАГ онова, някой пак сънува на майка си половите органи. Не знам за какво спорите, но Тойота е рекордьор по сервизни акции, по дела за смърт, заради дефектни автомобили. А Хюндай е рекордьор по оплаквания за неспазване на гаранцията. Гугъл направо е задръстен с оплаквания от Хюндай, като напишеш в търсачката проблем с гаранцията на автомобил .
  • #29
    20 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Трябва да си много ограничен и късоглед, за да си мислиш, че една марка е велика и прави най-невероятните автомобили на планетата само защото и симпатизираш, а всички останали са абсолютни *** поради обратната причина...Говоря за всички ви, нямам намерение да ви обидя. Дано погледнете по реално на нещата някой ден като пораснете.
  • #28
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ИЗтегля да, големите и добри компании така правят ! а ВАГ кара клиентите си да плащат за техните технически и конструктивни грешки... Аииде бегом в сервиза да не те предреди някой
  • #27
    4 rate up comment 10 rate down comment
    testmaniac ( преди 13 години )
    Vmax 226км/ч зя 195кс и 400нм би-турбо 2012г...па то семешно.
  • #26
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Че 80% от ( преди 13 години )
    производството на Toyota са евтини *** е извън всякакво съмнение!Имат два наистина добри модела - Avensis и Land Cruiser. В заводите на Lexus- USA също се правят добри модели, но те са толкова Toyota, колкото Bentley е VW-Phaeton. A както писа някой по-долу, Toyota изтегля над 775000 автомобила, без да има решение на проблема!!То не бяха спирачки, то не беше самоускорение, то не беше окаване!И продължават някои тук да пишат глупост след глупост.Добре, бе ***, не си купувайте VW и готово!
  • #25
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Няма как ( преди 13 години )
    да е различно - и в USA най-продаваните дизели са тези на VAG!Стига с тези глупости за Fiat,SAAB,Opel - едните фалирали, другите пред фалит.Как може да сте толкова заслепени от омраза,че да губите връзка с реалността и да приемате за истина само това, което си наумите.Четете бе,малчугани,четете, а после пишете.Или вие сте като в стария виц :чукчик писател не читател.Явно и на амерканците им харесват "тракащите" дизели на германците, не само на европейците.