IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Появи се най-мощната дизелова Astra

Машината вече ще се предлага с 2.0 BiTurbo CDTI мотор с мощност 195 к.с.

Появи се най-мощната дизелова Astra

Гамата на Opel Astra се разшири с нов авангарден дизелов агрегат - четирицилиндров 2.0 BiTurbo CDTI двигател с мощност 195 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм. Той ще се предлага в три версии на каросерията - хечбек с пет врати, купе GTC и комби Sports Tourer.
Появи се най-мощната дизелова Astra
Astra BiTurbo CDTI с пет врати достига максимална скорост 226 км/ч, превръщайки се в най-бързата дизелова Astra създавана някога (при Sports Tourer тази стойност е съответно 222 км/ч, а при GTC 223 км/ч). Освен, че осигурява висока динамика, BiTurbo е същевременно и високоефективен. В комбинация с намаляващата разхода на гориво система Start/Stop, която е стандартно оборудване за всички версии на Astra BiTurbo, GTC изразходва едва 4.9 л/100 км (Sports Tourer и версията с пет врати - 5.1 л/100 км). Емисиите за GTC са съответно 129 г/км (134 г/км за хечбек и комби версията).
Новият BiTurbo CDTI двигател бе представен в началото на 2012 г. като задвижващ агрегат за флагмана на Opel Insignia. В зависимост от режима на работа и респективно натоварването на четирицилиндровия BiTurbo дизелов двигател на Astra, двата турбокомпресора с различни размери работят отделно или съвместно. Малкият агрегат се задейства изключително бързо още при ниски оборотни режими. Това дава възможност за незабавна реакция при подаване на газ и предотвратяване на нежеланото "турбозакъснение". Още при 1250 об./мин, водачът може да разчита на въртящ момент от 320 Нм - тоест на 80 % от максималния въртящ момент от 400 Нм, който от своя страна е наличен в интервала от 1750 до 2500 об./мин. 
В режимите на средни обороти двата турбокомпресора работят съвместно, като по-големият предварително сгъстява свежия въздух преди той да бъде досгъстен от по-малкия. Специален байпасен клапан контролира непрекъснато количеството на насочените към по-големия турбокомпресор газове. В резултат от това водачът продължава да се наслаждава на равномерно ускорение. При високи оборотни режими (от около 3 000 об./мин) цялото количество газове се насочва директно към големия турбокомпресор, запазвайки изобилие от мощност при високи обороти.
Основният фокус при разработването на двигателя 2.0 BiTurbo CDTI е да се осигури мигновено нарастване на налягането на свежия въздух при ниски оборотни режими и едновременно с това бърза реакция в режима на средни обороти. Потокът въздух се регулира в зависимост от оборотния режим и нуждите на двата турбокомпресора с различни размери и капацитет. При ниски оборотни режими един специален допълнителен междинен охладител свързан директно с малкия турбокомпресор има за цел да осигури на сгъстеният от него въздух по-къса директна връзка към горивната камера. При междинни оборти по-големият турбокомпресор се заема все по-активно с работата, като сгъстеният от него въздух се охлажда в друг по-голям охладител. 
Тъй като конфигурацията в двигателния отсек на Astra не е като тази на Insignia, инженерите са подходили по нов начин, като вътрешно са разделили охлаждащият въздуха модул на малък и голям междинен охладител. По този начин, в своята същност, това технологично решение е различно от използваното при Insignia BiTurbo, където двата отделни охладителя се намират на различни места. Освен това и двата междинни охладителя на двигателя на Astra BiTurbo са от типа въздух-въздух за разлика от Insignia, при която малкият е с водно охлаждане. 

Тагове: Astra biturbo cdti
0 от 500
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А ти осъзнаваш ли, че в USA дизели рядко карат. И отново това, че имат даден брой продажби ги прави качествени, а когато ГМ и Тойота са с много напред при продажбите са гадни *** щото били масови ? Ей фанатици изберете си стратегия и теза да защитавате бе :D
  • #23
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Чети,бе Дошо ( преди 13 години )
    The VW Jetta and Passat TDI, as well as Audis Q7 diesel are three of the more successful diesels on sale in the US today. However, the list will be completed by an additional 15 models, within the next 24 months. However, no manufacturer would bring its diesels over to the US if they though they wouldnt sell, would they?This is why we are sure all automakers which are planning to bring diesels to the US are undoubtedly aware that out of the last 23 months, diesel sales have risen for 22 of t
  • #22
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    http://***.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1488558А по темата - кой нормален човек ще си купи дръгел на ВАГ незнам.АЗ лично бих предпочел предишното Пунто пред новия Голф.Голф.....абе това кола ли е?
  • #21
    2 rate up comment 11 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Къф е тоя Фиат бе , къде са им моделите , вечните проблеми с електрониката и високия им разход на гориво , а колите им са сглобени от кофички за кисело мляко...
  • #20
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А за въздуха провери колко пъти печели награди за Зелен двигател ФИАТ и коя е марката с най-много коли на годината ! Пък после говори. Този разговор и твойте простотии са доказателство, че трябва да си само мега ***, за да си купиш VW
  • #19
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Провери за Опел и за Сааб идиоте, 1во на СААБ го боднаха тоя двигател. А и пак ти казвам двигателя е същия както и в другите модели с различно турбо и електроника ! Вземи го проумей , така де явно не ти стига акъл ама ... поне спри да се излагаш :D :D :D
  • #18
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ХАхааХАХ пак сънуваш ми се струва. 1.3 дизела е 95 коня , а твоя дръгел бил хубав с 1.6 105 коня ? Че фиат изкараха преди 4-5 години 1.6 120 коня супер икономичен двигател. Личи си че и ти и сканата ти марка сте 5 години назад ! За звука няма какво да коментирам само в твоята глава трака тоя дизел, аз лично съм бил до него докато работи и в колата докато се кара и грам не се чува, докато виш при ВАГ дизелите особеннно 2.5 дизела се разбира от 4 пресечки че е той и идва. Б-ЕЕе-еЕ овчицо издишаш.
  • #17
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До анонимния Дошо ( преди 13 години )
    .."ако Toyota спре да работи". Ами виж как работи,професоре"Един от най-големите автомобилни производители в света - японския гигнт Toyota, извежда от пазара на САЩ 760 000 автомобили RAV4, направени в периода от 2006 до 2011 г., и 18 000 автомобили Lexus HS, пуснати през 2010 г. Причина за това е дефект в задното окачване.Според доклада на Националната администрация за безопасност на шосейния транспорт, задното окачване подлежи на корозия, като това може да причини на потребителите повреди или загуба на контрол над автомобила.Към момента от автомобилния гигант не са намерили решение на проблема, но компанията обещава да се свърже със собствениците на превозните средства.
  • #16
    1 rate up comment 11 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Q izbroi na koi se slaga to4no tazi modifikaciq sus 190 konq,6oto az osven na Cadillac i Lancia ne se se6tam.A te tolkova se prodawat,4e dori i ekzoti4nite marki imat powe4e prodajbi :D Samo se pitam koga takiwa awtonedorazumeniq kato goreizbroenite Lancii 6te sprat da se proizwejdat i da ni zamursqwat wuzduha
  • #15
    2 rate up comment 11 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    1,3 dizela na FIAT e nenadminat po ogromnata si turbodupka i malomo6tnostta si.Dori rodnite jurnalisti ot AMS go opluha i kazaha,4e e slab dori za Punto,da ne goworim za po-golemite.Su6to dobawiha,4e traka kato pe4ka,koeto e nedopustimo za edin common rail.A az karam A3 1,6tdi 105 ps i sum stra6no dowolen,a ti si predstawqm kakwo kara6-sigurno nqkoe Bravo ot Balkanskata voina :D