IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новият Lexus LS

В модела има 3000 изменения, 3 от които са иновации в световен мащаб

Това е новият Lexus LS

На закрита презентация в Сан Франциско Lexus показа новото поколение на флагмана си – седана LS. Както се очакваше, моделът е претърпял сериозен фейслифт вместо да бъде напълно нов. Промените са в преднана част, където се вижда фирмената решетка на радиатора и нови светодиоди. Има и версия F Sport, при която решетката е различна.
Това е новият Lexus LS
Според производителя в конструкцията на LS са внедрени над 3000 изменения, три от които са иновации в световен мащаб. А 15 от тях за първи път се използват на автомобили Lexus. Сред най-интересните са шумопоглъщащите колела, които намаляват шума в салона, благодарение на внедрените в тях кухини. Освен това за подобряване на изолацията сериозна роля играе и новата структура на каросерията.
Повече са промените в самия салон. Тук има 12.3-инчов дисплей, познат от модела GS, както и плейър Blu-ray за пасажерите на задните седалки. Машината разполага с аналогови часовници с функция за сверяване чрез GPS, както и с нова климатична система, която позволява охлаждане и подгряване на седалките, както и подгряване на волана.
Това е новият Lexus LS
Някои изменени са настъпили и в характеристиките на самия автомобил, като за целта са преработени усилвателя на кормилната уредба и мулти-линк окачването. Машината разполага със система AVS, която променя твърдостта на окачването и контролира блокажа на четирите колела.
Новият Lexus LS разполага с 5 възможности за избор на режим на работа на двигателя  - ECO, COMFORT, NORMAL, SPORT S и SPORT S+. Двигателите и трансмисиите си остават същите, като версията LS 460 разполага с V8 мотор с обем 4.6 литра, но с леко увеличена мощност - от 380 на 386 к.с., и въртящ момент от 497 Нм. Хибридът LS 600h както и в предишната версия има 5.0 литров V8 бензинов агрегат, съчетан с 2 електромотора.
Това е новият Lexus LS
Голямата новина е пакетът F Sport, който за първи път се предлага при моделите LS. Той е с пневматично спортно оккачване, което снижава автомобила с 10 мм. Освен това в компанията сериозно са поработили върху системите да сигурност, като най-важната от тях е Pre-crash Safety (A-PCS), която помага на водача да избегне или да намали последиците от евентуален сблъсък с друг пешеходец или автомобил.

Тагове: f sport ls ls 600h
0 от 500
  • #36
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето отварям страницата на Лексус в САЩ и гледам ГС 350 сравнявам го с 3.0 бензин на А6, Лексуса започва с цена 46900 долара/това е горе долу цената в САЩ на 2.0 бензин на А6/ а Аудито 3.0 бензин започва с цени от от 50400 долара. Лексус ЛС започва с цена 67630 долара А А8 започва с цена 72200долара. Май американеца ако няма пари трябва да се задоволи с Лексус а като забогатее може и да си помисли за Ауди а?
  • #35
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някой ще ми каже ли какви са 3те световни иновации които за първи път ще видим в този лексус?
  • #34
    2 rate up comment 13 rate down comment
    весо ( преди 13 години )
    Повече са промените в самия салон. Тук има 12.3-инчов дисплей, познат от модела GS, както и плейър Blu-ray за пасажерите на задните седалки.-хахахахаха тове вече е комично.коментар би бил гавра с труп затова го спестявам.но съм доволен че са толкова назад.детска работа ,скъпи японски анонимен.направо смешно.
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    кю кю ( преди 13 години )
    Ясно че се сравняват на слабите двигатели на марките , хибридните им , най-мощните и така. Но като цяло извън двигателите, КАКВО Е УСЕЩАНЕТО НА КАРАЩИЯ, ВОЗЕЩИЯ СЕ возия, комфорт, базикни и така
  • #32
    17 rate up comment 2 rate down comment
    аууууууууууу ( преди 13 години )
    весо парцала от младост вече стана и АВТОМОБИЛЕН КРИТИК!! на всички японски коли той знае цаката -яко плюене и сравнение уж с некви други!Е НЕМА ТАКЪВ ОЛИГ*ФРЕН в такъв размер>.АВТОМОБИЛА Е ПЕРФЕКТЕН И ПРОДАЖБИТЕ ПАК ЩЕ СА УБИЙСТВЕННИ КАКТО И ДОСЕГА!УСПЕХ
  • #31
    3 rate up comment 15 rate down comment
    весо ( преди 13 години )
    "Голямата новина е пакетът F Sport, който за първи път се предлага при моделите LS"-нещо което има всеки стандартен немски премиум.а аналози на "М","АМГ" и "S" кога ще видим .нещо по сериозно така да се каже.че окачването се регулира и в опел астра с съответния пакет.жалко е някак.
  • #30
    3 rate up comment 14 rate down comment
    весо ( преди 13 години )
    Но въздушните възглавници се отварят, а предпазните колани се затягат едва след сблъсъка. Особеното при системата PRE-SAFE, която ще видим в S-класата от 2003 г., е способността й дареагира преди възникналата опасносттака че леталният изход от ситуацията става почти невъзможен или в най-лошия случай опасността е сведена до минимум.
  • #29
    3 rate up comment 15 rate down comment
    весо ( преди 13 години )
    А съвременните автомобили, носещи в емблемата си звездата с трите лъча, всички до един са снабдени с фронтални и странични въздушни възглавници, ограничители на предпазните коланите и всевъзможни изобретения, спасили не един човешки живот. Благодарение на тези малки, но практични чудесии от света на технологиите днес престижната марка е постигнала завидно високо равнище на безопасност.
  • #28
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Q ( преди 13 години )
    Nqma kak da sravnevash nesravnimi neshta.Utochni se molq te , koi sreshtu koi dvigatel da rechem sravnqvas.Osven tova mai ne si zapoznat s cenite.Razhodi se do dvete predstavitelstva i mi dai fakti.Samo prikazki vuv vuzdoha e malko neseriozno.....Inache Audi si e sreden class avtomobil.Mojesh da pitash vseki Nemec ili Avstriiec , tova go znae vsqko hlape,,:)
  • #27
    5 rate up comment 14 rate down comment
    весо ( преди 13 години )
    Обновената S-класа, както "Авто Журнал" вече писа, е снабдена със съвършена система за безопасност, наречена от самите производители PRE-SAFE (предварителна защита). Явно е в стила на Mercedes да диктува модата в безопасността, защото точно преди 50 години инженер от фирмата (Бела Барени) изобрети каросерията с деформируеми зони. И през 1959 г. тя влезе в производството на серийните модели.