IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

23-годишна екскурзия с Mercedes Benz G-Wagen

Германска двойка измина 800 000 километра около света

23-годишна екскурзия с Mercedes Benz G-Wagen

23-годишна екскурзия с Mercedes Benz G-Wagen
През 1989 г. Гюнтер Холтроф и съпругата му Кристин решават да си направят екскурзия до Африка. Те тръгват от Германия с техния Mercedes Benz G-Wagen, който имат от година, като предвижват да прекарат на път около 18 месеца.

След като достигат Африка, германците решават да удължат приключението си. Така екскурзията им продължава цели 23 години, преминавайки през 200 страни и калкулирайки 800 000 километра.

Германската двойка и техния верен G-Wagen кръстосват света, достигайки до подножието на връх Еверест, Сибир, Зимбабве, пустинята Сахара, Северна Корея, Аляска и много други. Те нямат предначертан план. Пътуват, на където решат.

През 2010 г. 74-годишната съпруга на Гюнтер почива, но той продължава пътуването, изпълнявайки последното желание на неговата Кристин.

23-годишна екскурзия с Mercedes Benz G-WagenПрез юни тази година Гюнтер достига до Филипините - страна номер 200 в обиколката. Тогава километражът на немския всъдеход е сочел 799 783 изминати километра.

Гюнтер нарича неговия G-Wagen - Ото и споделя, че го приема като истински приятел. Машината е негов дом и негов спътник през последните 23 години. В нея е натъпкано всичко необходимо - легла, душ, храна, резервни части. Само на покрива на колата има 500 килограма багаж, а общото тегло на натовареното возило достига 3300 кг.

Германеца споделя, че е правил ремонти, но заявява, че въпреки лошите пътища и тежките метеорологични условия, двигателят никога не го е предавал. Той е 3.0-литров дизел, генериращ 85 к.с.

Приключението на Гюнтер Холтроф ще завърши догодина в Щутгарт (Германия), където неговия Ото ще бъде изложен в музеят на Mercedes.

Кадри от приключението на Гюнтер и Кристин, и техния верен Ото, може да видите в галерията със снимки. Фотографиите са заснети с два стари, но здрави и надежди фотоапарата Leica. 



Източник: BBC

Тагове: mercedes-benz g-class
0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    tanul ( преди 11 години )
    Кучетата си лаят,лаят,а G класата си върви и ще продъжава да върви........
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 11 години )
    Митът за Мерцедес-реалност,създадена от инженерите преди 60 г., а от 30 г.само мит - поддържан от рекламната индустрия.
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пламен ( преди 11 години )
    Колите са Мерцедес и всички останали.
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    zzz ( преди 11 години )
    до анонимния 25: а колко G-вагона участваха в Дакар и на кое място завършиха ??? В пустинята е ясно, че дизела е по издръжлив по-принцип. Просто ЛАДА нямат дизел. Я пусни бензиновата G-*** в Сибир, ааааа ?!? И казах вече за работния обем, типа на двигателя и т.н. Никой не отрича здравината на старите дизели на Мерцедес! Но хайде по-обективно! Като проходимост НИВА-та не отстъпва. Най-проходими са Ленд Роувъра, НИВА-та и G-***, то е ясно!
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Чудя се как може да се сравнява едно Тико или Нива с един Мерцедес! Тикото може да изкара един млн км. но на пътя! А нивата преди да отиде за скрао на 500.000 км е минала с5тотици какви ли не ремонти! Преди доста години бяха пробвали една нива в Дакар! Пилот беше белгиец, известен рали състезател! на 3 етап мисля изгоря за секундуи! Мисля че двигателя буквално експлодира! така че уважаеми "специалист" запазете си сравненията и не бъркайте имитациите и оригиналите!
  • #22
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Просто уникален разказ...
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ime ( преди 11 години )
    Ценител...ти изобщо чете ли статията? за какъв екип разходи, че не схванах...за 2та фотоапарата, които сами са ползвали...
  • #20
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вижда се на снимката как е изкарал 700000км- с бутане. Германска таратайка,въпреки че е една от най-здравите германски трътки.
  • #19
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    До Cenitell.Предполагах,че написаното от мен ще придизвика други тълкувания на статията с доводи или поне въпроси, но не и отговор ,състоящ се отново от рекламен текст!А относно темата за "немското си е немско"се възхищавам на реални постижения на немското инженерна мисъл,но ме възмущава съчетанието с поддържането на старите митове.помисли какви са разходите-за гориво, за храна, хотели,високи застраховки, за снимания екип и др. за които не се и сещаме.
  • #18
    15 rate up comment 9 rate down comment
    zzz ( преди 11 години )
    Не забравяйте, че НИВА-та е с бензинов ДВГ с два пъти по-малък работен обем, по-бързообототен е, и съответно износването е доста по-голямо!!! А и всички дето хвалят издръжливостта на старите Мерцедеси посочват само дизеловите им двигатели! Я нека ги пуснат в Сибир заедно, да видим какъв ще е резултата ...