IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Краш-тестове на суперколи

Вижте как се справят с изпитанията екзотичните спортни машини (Видео)

Краш-тестове на суперколи

Суперколите, също като обикновените автомобили, трябва да преминат през всички краш-тестове, за да получат одобрение за движение по обществените пътища.

Разлики все пак има, тъй като при краш-тестовете на обикновените коли се използват около 20 екземпляра от всеки модел. При суперавтомобилите, чиято цена е стотици хиляди евро, а и чието производството рядко надвишава 300-400 екземпляра, няма как да бъдат разрушени толкова много бройки. При суперколите най-често на краш-изпитания се подлагат между 1 и 3 коли от модел.

Това е възможно и поради факта, че тези автомобили имат много по-здрави конструкции, издържащи на много сериозно натоварване. Материали като карбон и титан, които се използват широко при спортните и екзотични возила, позволяват далеч по-малки деформации в конструкциите на автомобилите при отделните краш-изпитания.

Вижте как се справят с изпитанията екзотичните спортни машини - Koenigsegg Agera, Lamborghini Murcielago, Pagani Huayra, Mercedes-Benz SLS AMG, Jaguar XJ220, Chevrolet Corvette и руската гордост Marussia.

Koenigsegg Agera



Pagani Huayra



Mercedes-Benz SLS AMG



Marussia



Lamborghini Murcielago



Jaguar XJ220



Chevrolet Corvette C6

0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Пророних няколко сълзи докато гледах как тези супер автомобили бяха разрущени в името на безопасността... ;)
  • #17
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Koтоошу ( преди 13 години )
    Ей много *** хора има на този свят, ЛФА бил най-здрав , да ама отзад напред, въобще го няма в класацията щото който се вози в него е САМОУБИЕЦ.
  • #16
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Което показва че европеиците качество нямат.Затова само японски коли.Знам аз а вие-*** съм бил ,ми не е така.
  • #15
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Удар в стълб разполови Ferrari 612 Scaglietti. От силата на удара цялата предна част на колата, включително двигателят й, са останали увити около стълба. Пътническата клетка, която се е спряла на десетина метра по-напред, е останала цяла, запазвайки цялостта си. Това е спасило живота на пътуващите в италианската екзотична кола. Шофьорът й е закаран в болница с леко сътресение, но малко след това е изписан. Пострадал е леко и въпросния пешеходец.
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Главният тестови пилот на "Тойота" Хирому Нарусе (Hiromu Naruse) е загинал при катастрофа с новия "Лексус" LFA край пистата "Нюрбургринг" вчера, съобщиха редица автомобилни сайтове. Струващият около 1.5 млн. евро прототип на японския суперавтомобил се е ударил челно в БМВ серия 3, също управляван от тестови пилоти. 64-годишният Нарусе е загинал на място, а возещите се в германския автомобил двама души са настанени в болница с опасност за живота.- суперкар срещу серия 3 а?нямат шанс.
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е то какво могат моите любимци.а на мерцедеса не му се отварят еър беговете.технологични ***.
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За последния Нарусе даде живота си, а от Lexus дори не го споменават в официалната прес информация за Nurburgring Edition. Няма го, не съществува вече. Важното е клиентите да се чувстват специални в LFA, посветен на 24 часа на Нюрбургринг.Да им е честит!
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Бихме оценили всичко това, ако не помнехме какво се случи миналото лято. За тези, които не знаят тогава главният тест пилот на Toyota загина в тежка катастрофа близо до Нюрбургринг зад волана именно на прототипа LFA Nurburgring Edition.Но на кой му пука, че 67-годишният Хирому Нарусе започва кариерата си в Toyota през 1963 г. и изиграва важна роля за развитието на Toyota 2000GT и Lexus LFA.
  • #10
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Навсякъде в интернет може да прочетете, че 50 от 500-те потенциални клиента на LFA ще се чувстват много, ама много специални, тъй като Lexus лансира нов, по-мощен и лимитиран Nurburgring Edition. Може да прочетете в онлайн морето, че версията има 4,8-литров V10 двигател, че разполага с 570 к.с. и вдига 100 км/ч за някакви си 3,7 секунди. А, и че има голямо задно крило.
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И защо няма един японски суперкар,след като ЛФ-А показа какво може след сблъсъка до Нюрбургринг,с скапаното БМВ.Верно тест-пилота на тоиота загина-лека му пръст-ама и ония в БМВ-то пострадаха.Кои сега е наи сигурния автомобил.Лексус ЛФ-А разбира се.*** съм бил...